Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Gwarancja na kije St.Croix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
120 odpowiedzi w tym temacie

#101 OFFLINE   arrowana

arrowana

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 67 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 13 sierpień 2019 - 07:06

Z początkiem roku odebrałem z gwarancji LWS68MXF, czekałem ok.3 miesięcy
Całkowita opłata z wysyłką 450zł.
Sprawę załatwiałem przez Żbika.

#102 OFFLINE   sslonio

sslonio

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 732 postów
  • LokalizacjaLublin
  • Imię:Tomek

Napisano 13 sierpień 2019 - 09:12

Kij był rejestrowany na poprzedniego właściciela, wszystkie dane z rejestracji posiadam.

 

Na początku spróbuj napisać do nich maila i wysłać zdjęcie złamanej szczytówki. Ostatnio rozmawiałem własnie z kolega z forum i własnie w taki sposób w 9 dni dostał nową szczytówkę do Elitki bez wysyłania nawet złamanej do Park Falls. Przelew zrobił poprzez Pay Pala bez naliczania żadnego cła i podatku. Spróbuj. A jak nie to zostaje Ci reklamacja poprzez Żbika no i napewno ze 3 miesiące czekania na nową cześć lub wędkę.

 

Swoją drogą, jakoś ostatnio sporo tych połamanych St. Croix.... a niby takie pancerne.... :)


  • popper lubi to

#103 OFFLINE   dante

dante

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 13 sierpień 2019 - 15:57

Dzisiaj wędkę wysłałem do Żbika, w przyszłym tygodniu wysyłają inne reklamacje do USA i moja wędka pójdzie razem. Nie ma więc czasu pisać do St Croix i czekać na odpowiedź.
Ciekawe czy przyjdzie taka sama czy nowa seria?
Pozdrawiam

#104 OFFLINE   polny

polny

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 300 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Grzegorz

Napisano 13 sierpień 2019 - 17:39

Ja złamałem nowego Avida w identycznym miesju hm...... Lepiej pisać do nich bo zazwyczaj wychodzi dużo taniej i szybciej niż z pośrednikami.......

#105 OFFLINE   sslonio

sslonio

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 732 postów
  • LokalizacjaLublin
  • Imię:Tomek

Napisano 13 sierpień 2019 - 20:22

W ubiegłym roku znajomy reklamował złamaną szczytówke Elitki LESa przez Żbika to przysłali mu nową szczytówke, również od LESa. No i też to trwało ze 3 czy 4 miesiące.

W zimie jeszcze można czekać. Trochę gorzej jak środek albo kulminacja sezonu... :-)

#106 ONLINE   salmon1977

salmon1977

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1564 postów
  • LokalizacjaIńsko-STARGARD
  • Imię:GrzehU

Napisano 14 sierpień 2019 - 14:18

Z doświadczenia(pisane tu już kilka razy):
Les90mhf2 bez papierów itd.
Złamana szczytówka.
Dramat.
Telefon do Corony.
Wysłanie do nich złamanej i czekanie nie wiadomo ile -koszt 500-600zł .
Info od forumowego Wojtka.-"zrób to sam" :)
Google tłumacz.
Wymiana z servisem STC kilku meili z załączonymi zdjęciami złamasa oraz nr.seryjnym.
Czas oczekiwania na realizację 3 tyg.
Koszt 60$.(przedłużyło się bo nie mieli na stanie i musieli ukręcić nową)
P.s.
Ze złamasa wyszła super wklejka węglowa bez przesztywnień,dzięki Mariusz.
Dziś wędką cieszy się sympatyczny Czech który nie bawił się w "bisnesmena":D
  • WojtekCIN lubi to

#107 OFFLINE   sslonio

sslonio

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 732 postów
  • LokalizacjaLublin
  • Imię:Tomek

Napisano 14 sierpień 2019 - 14:48

Wychodzi na to, że u kogo by nie reklamować w Polsce STC, to wysyłkę robią zbiorczo raz na jakiś tam czas oraz ceny usług serwisowych z marżą sprzedawcy/dystrybutora.... szkoda... bo trochę zniechęcają tym do siebie a jak widać da się skrócić ten czas a i zaoszczędzić trochę na opłacie serwisowej. 


  • PawelMAT lubi to

#108 OFFLINE   polny

polny

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 300 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Grzegorz

Napisano 14 sierpień 2019 - 16:43

A co oni będą mieli z tego że wyślą po kosztach??, przecież prowadzą firmy płacą podatki żyć muszą 🙂

#109 OFFLINE   wichu79

wichu79

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 308 postów
  • LokalizacjaGiżycko
  • Imię:Artur

Napisano 14 sierpień 2019 - 21:12

Na początku spróbuj napisać do nich maila i wysłać zdjęcie złamanej szczytówki. Ostatnio rozmawiałem własnie z kolega z forum i własnie w taki sposób w 9 dni dostał nową szczytówkę do Elitki bez wysyłania nawet złamanej do Park Falls. Przelew zrobił poprzez Pay Pala bez naliczania żadnego cła i podatku. Spróbuj. A jak nie to zostaje Ci reklamacja poprzez Żbika no i napewno ze 3 miesiące czekania na nową cześć lub wędkę.

Swoją drogą, jakoś ostatnio sporo tych połamanych St. Croix.... a niby takie pancerne.... :)

Mail poszedł...zobaczymy co odpiszą😁

Użytkownik wichu79 edytował ten post 14 sierpień 2019 - 21:12


#110 OFFLINE   dante

dante

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 22 październik 2019 - 13:20

Dzisiaj wędkę wysłałem do Żbika, w przyszłym tygodniu wysyłają inne reklamacje do USA i moja wędka pójdzie razem. Nie ma więc czasu pisać do St Croix i czekać na odpowiedź.
Ciekawe czy przyjdzie taka sama czy nowa seria?
Pozdrawiam

Właśnie otrzymałem informację, że wędka dotarła do Polski. Wymieniono szczytówkę na nową. Mam nadzieję, że tym razem wytrzyma dłużej niż dwa wyjazdy.
Pozdrawiam

#111 OFFLINE   zander79

zander79

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 postów
  • Lokalizacja...na rybach
  • Imię:Grzegorz

Napisano 24 październik 2019 - 09:56

Właśnie otrzymałem informację, że wędka dotarła do Polski. Wymieniono szczytówkę na nową. Mam nadzieję, że tym razem wytrzyma dłużej niż dwa wyjazdy.
Pozdrawiam

Jaka przyczyna złamania?



#112 OFFLINE   dante

dante

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 24 październik 2019 - 10:05

Jaka przyczyna złamania?

Kij drugi raz na rybach, pękł przy wyrzucie obrotówką 20g.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

#113 OFFLINE   Spigott

Spigott

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 247 postów

Napisano 26 październik 2019 - 18:56

Kilka osób źle oceniło tzw. "pośredników", inni podłapują i się zrażają :huh: nawet do zakupu st.croix

 

Opiszę akcję z CoronaFishing

 

VII 2019r.

Legend Tournament Bass Spinning TBS610MXLF z 2015r. kupiona za 1050zł z dożywotnią gwarancją, złamana szczytówka z mojej winy - zsunęła się po burcie i usiadłem na nią :huh: . 

Od wysłania do obioru długo, bo 3 m-ce, opłata serwisowa 350zł i otrzymałem najnowszy model LBS który kosztuje 1387zł

 

2017r. mróz -5'  miałem 2 tuby w samochodzie, po łowieniu jak wędka była zmrożona na siłę próbowałem TBS68mxf dł. 2,08 zmieścić do tuby 205 cm :D  nie udało się. poleciał szczyt.

Gwarancja 2 m-ce, opłata serwisowa 300zł,  dostałem też TBS ale w nowszym wydaniu ostatni rok produkcji  "mniejsze przelotki" mój ulubiony, podstawowy patyk na sandacze.

 

 

Tak więc widzicie warto mieć St.corix, i dla św. spokoju zlecić reklamację sprzedawcy/przedstawicielowi. 

 

PS. Jak kupować to tylko modele z górnej półki, opłata 300zł za kij 1500-2000zł to loozik, ale jak kijek kosztował 700zł  to już boli - taki żarcik ;-) a może nie ….


Użytkownik koyot edytował ten post 26 październik 2019 - 18:58


#114 OFFLINE   nalewator

nalewator

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 436 postów
  • LokalizacjaGóry Sowie

Napisano 27 październik 2019 - 16:15

A czasem ta opłata nie jest proporcjonalna do wartości kija?


  • adamklin lubi to

#115 OFFLINE   delux64

delux64

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 482 postów
  • Lokalizacjalubuskie
  • Imię:delux

Napisano 27 październik 2019 - 17:32

Jak kij kosztuje 700 zeta, to opłata za wysyłkę wynosi mniej niż 300..............


Użytkownik delux64 edytował ten post 27 październik 2019 - 17:42


#116 OFFLINE   zander79

zander79

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 postów
  • Lokalizacja...na rybach
  • Imię:Grzegorz

Napisano 28 październik 2019 - 08:43

Reklamacja na własną rękę złamanego blanku SCV w jednoskładzie w Park Falls, opłata reklamacyjna 55$, ale koszt wysyłki do PL ... 183,98$ :o :ph34r:

Miał tak ktoś?



#117 OFFLINE   dante

dante

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 424 postów
  • LokalizacjaEłk

Napisano 28 październik 2019 - 10:46

Reklamacja na własną rękę złamanego blanku SCV w jednoskładzie w Park Falls, opłata reklamacyjna 55$, ale koszt wysyłki do PL ... 183,98$ :o :ph34r:
Miał tak ktoś?

Dlatego ja wolałem załatwiać reklamacje przez Żbika. Cena przesyłki dużo niższa, bo wysyłka zbiorcza.

#118 OFFLINE   zander79

zander79

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 54 postów
  • Lokalizacja...na rybach
  • Imię:Grzegorz

Napisano 28 październik 2019 - 21:13

Dlatego ja wolałem załatwiać reklamacje przez Żbika. Cena przesyłki dużo niższa, bo wysyłka zbiorcza.

Finalnie, i ja u niego wylądowałem B) Pozostaje niedosyt, bo na własną rękę wynegocjowałem zupełnie inny blank z innej serii bez jakichkolwiek opłat dodatkowych tj sztuka za sztukę.



#119 OFFLINE   murinek7777777

murinek7777777

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 15 maj 2021 - 09:30

Cześć mam pytanko dotyczące gwarancji nie wędek a gołych blankow St Croix czy ktoś z Was orientuje się jak to wyglada? Czy zasady są te same jak przy gotowych wędkach gwarancja naliczana na podstawie numeru seryjnego???

#120 OFFLINE   Lucas

Lucas

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 985 postów
  • LokalizacjaDolina Środkowej Wisły
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Lucas

Napisano 15 maj 2021 - 12:27

Teraz nie ma numeru seryjnego. Gwarancja jest na podstawie dowodu zakupu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych