Gwarancja na kije St.Croix
#101 OFFLINE
Napisano 13 sierpień 2019 - 07:06
Całkowita opłata z wysyłką 450zł.
Sprawę załatwiałem przez Żbika.
#102 OFFLINE
Napisano 13 sierpień 2019 - 09:12
Kij był rejestrowany na poprzedniego właściciela, wszystkie dane z rejestracji posiadam.
Na początku spróbuj napisać do nich maila i wysłać zdjęcie złamanej szczytówki. Ostatnio rozmawiałem własnie z kolega z forum i własnie w taki sposób w 9 dni dostał nową szczytówkę do Elitki bez wysyłania nawet złamanej do Park Falls. Przelew zrobił poprzez Pay Pala bez naliczania żadnego cła i podatku. Spróbuj. A jak nie to zostaje Ci reklamacja poprzez Żbika no i napewno ze 3 miesiące czekania na nową cześć lub wędkę.
Swoją drogą, jakoś ostatnio sporo tych połamanych St. Croix.... a niby takie pancerne....
- popper lubi to
#103 OFFLINE
Napisano 13 sierpień 2019 - 15:57
Ciekawe czy przyjdzie taka sama czy nowa seria?
Pozdrawiam
#104 ONLINE
Napisano 13 sierpień 2019 - 17:39
#105 OFFLINE
Napisano 13 sierpień 2019 - 20:22
W zimie jeszcze można czekać. Trochę gorzej jak środek albo kulminacja sezonu... :-)
#106 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2019 - 14:18
Les90mhf2 bez papierów itd.
Złamana szczytówka.
Dramat.
Telefon do Corony.
Wysłanie do nich złamanej i czekanie nie wiadomo ile -koszt 500-600zł .
Info od forumowego Wojtka.-"zrób to sam"
Google tłumacz.
Wymiana z servisem STC kilku meili z załączonymi zdjęciami złamasa oraz nr.seryjnym.
Czas oczekiwania na realizację 3 tyg.
Koszt 60$.(przedłużyło się bo nie mieli na stanie i musieli ukręcić nową)
P.s.
Ze złamasa wyszła super wklejka węglowa bez przesztywnień,dzięki Mariusz.
Dziś wędką cieszy się sympatyczny Czech który nie bawił się w "bisnesmena":D
- WojtekCIN lubi to
#107 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2019 - 14:48
Wychodzi na to, że u kogo by nie reklamować w Polsce STC, to wysyłkę robią zbiorczo raz na jakiś tam czas oraz ceny usług serwisowych z marżą sprzedawcy/dystrybutora.... szkoda... bo trochę zniechęcają tym do siebie a jak widać da się skrócić ten czas a i zaoszczędzić trochę na opłacie serwisowej.
- PawelMAT lubi to
#108 ONLINE
Napisano 14 sierpień 2019 - 16:43
#109 ONLINE
Napisano 14 sierpień 2019 - 21:12
Mail poszedł...zobaczymy co odpiszą😁Na początku spróbuj napisać do nich maila i wysłać zdjęcie złamanej szczytówki. Ostatnio rozmawiałem własnie z kolega z forum i własnie w taki sposób w 9 dni dostał nową szczytówkę do Elitki bez wysyłania nawet złamanej do Park Falls. Przelew zrobił poprzez Pay Pala bez naliczania żadnego cła i podatku. Spróbuj. A jak nie to zostaje Ci reklamacja poprzez Żbika no i napewno ze 3 miesiące czekania na nową cześć lub wędkę.
Swoją drogą, jakoś ostatnio sporo tych połamanych St. Croix.... a niby takie pancerne....
Użytkownik wichu79 edytował ten post 14 sierpień 2019 - 21:12
#110 OFFLINE
Napisano 22 październik 2019 - 13:20
Właśnie otrzymałem informację, że wędka dotarła do Polski. Wymieniono szczytówkę na nową. Mam nadzieję, że tym razem wytrzyma dłużej niż dwa wyjazdy.Dzisiaj wędkę wysłałem do Żbika, w przyszłym tygodniu wysyłają inne reklamacje do USA i moja wędka pójdzie razem. Nie ma więc czasu pisać do St Croix i czekać na odpowiedź.
Ciekawe czy przyjdzie taka sama czy nowa seria?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
#111 OFFLINE
Napisano 24 październik 2019 - 09:56
Właśnie otrzymałem informację, że wędka dotarła do Polski. Wymieniono szczytówkę na nową. Mam nadzieję, że tym razem wytrzyma dłużej niż dwa wyjazdy.
Pozdrawiam
Jaka przyczyna złamania?
#112 OFFLINE
Napisano 24 październik 2019 - 10:05
Kij drugi raz na rybach, pękł przy wyrzucie obrotówką 20g.Jaka przyczyna złamania?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
#113 OFFLINE
Napisano 26 październik 2019 - 18:56
Kilka osób źle oceniło tzw. "pośredników", inni podłapują i się zrażają nawet do zakupu st.croix
Opiszę akcję z CoronaFishing
VII 2019r.
Legend Tournament Bass Spinning TBS610MXLF z 2015r. kupiona za 1050zł z dożywotnią gwarancją, złamana szczytówka z mojej winy - zsunęła się po burcie i usiadłem na nią .
Od wysłania do obioru długo, bo 3 m-ce, opłata serwisowa 350zł i otrzymałem najnowszy model LBS który kosztuje 1387zł
2017r. mróz -5' miałem 2 tuby w samochodzie, po łowieniu jak wędka była zmrożona na siłę próbowałem TBS68mxf dł. 2,08 zmieścić do tuby 205 cm nie udało się. poleciał szczyt.
Gwarancja 2 m-ce, opłata serwisowa 300zł, dostałem też TBS ale w nowszym wydaniu ostatni rok produkcji "mniejsze przelotki" mój ulubiony, podstawowy patyk na sandacze.
Tak więc widzicie warto mieć St.corix, i dla św. spokoju zlecić reklamację sprzedawcy/przedstawicielowi.
PS. Jak kupować to tylko modele z górnej półki, opłata 300zł za kij 1500-2000zł to loozik, ale jak kijek kosztował 700zł to już boli - taki żarcik ;-) a może nie ….
Użytkownik koyot edytował ten post 26 październik 2019 - 18:58
#114 OFFLINE
Napisano 27 październik 2019 - 16:15
A czasem ta opłata nie jest proporcjonalna do wartości kija?
- adamklin lubi to
#115 OFFLINE
Napisano 27 październik 2019 - 17:32
Jak kij kosztuje 700 zeta, to opłata za wysyłkę wynosi mniej niż 300..............
Użytkownik delux64 edytował ten post 27 październik 2019 - 17:42
#116 OFFLINE
Napisano 28 październik 2019 - 08:43
Reklamacja na własną rękę złamanego blanku SCV w jednoskładzie w Park Falls, opłata reklamacyjna 55$, ale koszt wysyłki do PL ... 183,98$
Miał tak ktoś?
#117 OFFLINE
Napisano 28 październik 2019 - 10:46
Dlatego ja wolałem załatwiać reklamacje przez Żbika. Cena przesyłki dużo niższa, bo wysyłka zbiorcza.Reklamacja na własną rękę złamanego blanku SCV w jednoskładzie w Park Falls, opłata reklamacyjna 55$, ale koszt wysyłki do PL ... 183,98$
Miał tak ktoś?
#118 OFFLINE
Napisano 28 październik 2019 - 21:13
Dlatego ja wolałem załatwiać reklamacje przez Żbika. Cena przesyłki dużo niższa, bo wysyłka zbiorcza.
Finalnie, i ja u niego wylądowałem Pozostaje niedosyt, bo na własną rękę wynegocjowałem zupełnie inny blank z innej serii bez jakichkolwiek opłat dodatkowych tj sztuka za sztukę.
#119 OFFLINE
Napisano 15 maj 2021 - 09:30
#120 ONLINE
Napisano 15 maj 2021 - 12:27
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych