Używam tego regulatora PWM 90A (z allegro) przy swoim starym MotorGuide 54lb.
Działa naprawdę OK.
Ten moduł kondensatorów jest potrzebny, chociaż nie wiem co on daje
Wiem tylko, że jak wcześniej kupiłem ten -> http://allegro.pl/re...6355857945.html (niby super-hiper) to pierwsze co to wystrzeliły właśnie kondensatory, a potem (po wymianie na lepsze) w końcu padł na amen (ugotował się). Ma ponoć źle dobrane kondensatory (jak na silniki przy łódkach) no i ten radiator jest sporo za mały. Poza tym silnik na nim jakoś dziwnie "piszczy".
Z tym PWM 90A na razie jest spoko. Jak wyjaśniłem konstruktorowi jak chcę go używać to polecił mi jeszcze dokupić małą przetwornicę z 12 na 24V żeby podpiąć przez nią napięcie na sterowanie regulatora (czy jakoś tak, w instrukcji jest to opisane).
Całość upakowałem do skrzynki (plus dodatkowy wentylator na gorące dni) i schowałem pod ławką w łódce, a potencjometr zamontowałem w miejsce przełącznika "zmiany biegów". Dodatkowo zamontowałem "łącznik krzywkowy L-0-P" chyba 40A, co daje obroty przód-zero-tył.
Spinał mi to wszystko brat (elektryk), więc nie pytajcie co do czego bo sam nie wiem. Do regulatora jest dobra dokumentacja i ktoś kto się trochę zna na prądzie to poradzi sobie bez problemu.
Generalnie trzeba zadbać o bardzo dobry styk na połączeniach. Jeden układ kondensatorów już spaliłem/stopiłem właśnie przez słaby styk. Było wszystko skręcane śrubami, ale zapomniałem po jakimś czasie dokręcić i tam gdzie się poluzowało (siadło) to momentalnie się wszystko topi