Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

zestaw do jerka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   gawitheq7

gawitheq7

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 49 postów
  • LokalizacjaGdańsk/ Zukowo
  • Imię:Dawid

Napisano 10 sierpień 2013 - 08:25

Witajcie. po wielu dniach czytania forum i przeglądania sprzętu w internecie chciałbym zapytać się was co sądzie o takim zestawie :
Shimano forcemaster 20-70g 180 cm
Shimano curado 201 g7
Plecionka power pro 0.19

Chce głównie lowic sliderami 10, 12 może sporadycznie 7. Dodatkowo gumy z główką 16g+.
Czy ten zestaw będzie ze sobą wspolgrac ? Czy zmienilibyscie coś na moim miejscu ? Budżet oczywiście może być trochę większy.
Jestem początkujący, nie miałem casta w ręku. chciałbym odrazu dobry sprzęt, bez późniejszego zmieniania na lepszy. proszę o pomoc
ps. dodam ze lowie z pontonu 320 cm z podloga .

Użytkownik gawitheq7 edytował ten post 10 sierpień 2013 - 08:31


#2 OFFLINE   pepso

pepso

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 883 postów
  • LokalizacjaŚląsk

Napisano 10 sierpień 2013 - 08:56

Osobiście uważam, że Curado 201 G jest za drogi w stosunku do tego co sobą reprezentuje. Lepszy stosunke jakości do ceny ma Citica 201 G. Jeżeli chcesz mieć Curado to poszukaj modelu 201 E, choć nie będzie to łatwe ;-). Przeczytaj np. tutaj : http://tackletour.co...citicag200.html


  • Wilk_ lubi to

#3 OFFLINE   Pumba

Pumba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2537 postów
  • LokalizacjaGdynia / Tobołowo
  • Imię:Łukasz

Napisano 10 sierpień 2013 - 10:59

Trzeba było ciągnąć wątek w tamtym temacie. Ale nic to.

 

Ja to widzę tak: Curado wymień na Revo SX/STX, Power Pro na Strena 20lb, kij zostaw i będzie git :)



#4 OFFLINE   Dąbek 111

Dąbek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 postów

Napisano 10 sierpień 2013 - 11:11