Kurde, czemu nie chce ładować go ten cetek? Ma tryb aGM , moc ładowania też. próbowałem odsiarczać - nie pojechał. Podobnie wywalał błędy gdy dobijałem te swoje ZAPy, więc byłem posrany, że nie ma pojemności. Teraz o 20.37 ma jeszcze 11.46 V więc chyba zdrowy, ale problem ładowania pozostaje.
Akumulator - co wybrać?
#681 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 20:38
#682 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 20:43
Jakiś kod błędu ? Instrukcja nic o tym nie mówi ? Może ładowarka leci w kulki... złośliwość przedmiotów martwych nie zna granic. Jej zakres 10a jest jak najbardziej ok. Jeśli masz możliwość sprawdzić na innej ładowarce. A przede wszystkim cegi ( tylko prądu stałego! ). One prawdę ukażą
Edited by siarq, 05 February 2017 - 20:49.
#683 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 20:52
Kod błędu mówi tyle, że jest problem z utrzymaniem ładunku i może być konieczna wymiana. Poza tym bardzo szybko zaświeciły się lampki od 1 do 5 w 7 stopniowym programie, jak doładowywałem zapy po postoju dłuższym w garażu, to proces ładowania trwał dłużej niż tutaj, także obawiam się o pojemność pomimo mielenia wody w beczce.
Edited by Maciej_K, 05 February 2017 - 20:53.
#684 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 21:18
AGM BMW niby z USA, chcę je zdoić i wtedy podpiąć do ładowarki.
Jutro podjadę do miasta, może będą mieli jakieś tani miernik szczękowy.
Wooow. Cacy!!!!
Pochwal się jeszcze ile zabuliłeś.
#685 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 21:22
Wooow. Cacy!!!!
Pochwal się jeszcze ile zabuliłeś.
610 z przesyłką.
Skończyłem dojenie o 21.10, 11.08V zostało na stykach. Ładowarka podpięta, zobaczę rano co będzie. Jeżeli nie uda się, to wywózka do warsztatu na inny sprzęt do ładowania.
#686 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 21:28
Maciek , zmierz prąd wpierw. Bez tego można gdybać i zgłębiać na próżno. Zmierzysz i wszystko się wyjaśni.
#687 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 21:36
Maciek , zmierz prąd wpierw. Bez tego można gdybać i zgłębiać na próżno. Zmierzysz i wszystko się wyjaśni.
A czytałeś post #676 ????
Przecież napisał 12.4V
#688 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 21:43
A czytałeś post #676 ????
Przecież napisał 12.4V
a kolega rozroznia napiecie od pradu ? napiecie to U jednostki V prad to I jednostki A... , pozdrawiam
Edited by siarq, 05 February 2017 - 21:47.
#689 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 21:47
Jasne. Forgive me please.
Tego niestety bez "kleszczy" nie zmierzy a chwilowego poboru mocy silnika nie ma aby ....inaczej dojść.
#690 OFFLINE
Posted 05 February 2017 - 22:23
oby mi to bylo ostatni raz
#691 OFFLINE
Posted 06 February 2017 - 10:13
Chłopy, ile powinien mieć na wyjściu AGM po naładownaiu? Moje ładowanie nieudane- skończyło się na 11,7. Dałem do sąsiada na jego prostownik, zobaczymy co będzie. Miernik cęgowy UT203 będę miał jutro, aku po ładowniu też, wiec będę wiedział więcej.
- Salkins likes this
#692 OFFLINE
Posted 06 February 2017 - 11:25
Gdy skończysz ładować i odepniesz ładowarkę to na Aku może być 12.4-13.4V przez jakiś okres. Im lepsze aku tym wyższe napięcie i utrzymuje się dłużej.
#693 OFFLINE
Posted 06 February 2017 - 12:38
Ja w nowym AGM miałem kilka godzin po odłączeniu 12,9-13,0 V.
- szczupak1 likes this
#694 OFFLINE
Posted 06 February 2017 - 14:06
Chłopaki dobrze prawia . Ale wróżenie z fusów Daj na inny prostownik naladuj sprawdź cegami i wsIo będzie jasne. Innego wyjscia nie ma. Mierniczek który napisałeś, spełni swoje zadanie .
Edited by siarq, 06 February 2017 - 14:36.
#695 OFFLINE
Posted 06 February 2017 - 20:18
#696 OFFLINE
Posted 06 February 2017 - 21:26
Wczoraj gdzies grzebalem w sieci na temat ctek-ow. I znalazlem kilka wpisow negatywnych odnosnie tych ladowarek. Kilka osob mialo podobna akcje ,ze nie ladowaly do konca, wyskakiwaly bledy, okazaly sie trefnymi egzemplarzami. Ogolnie firma bdb , ale kazdemu czasem jakis bubel moze sie trafic. Pomierzy ,sprawdzi i wyjdzie co jest przyczyna
- szczupak1 likes this
#697 OFFLINE
Posted 07 February 2017 - 11:30
Miałem ładowarkę elektroniczną z USA kiedyś i było to samo. Poszła do kosza.
Dziś ładuje zwykła Polską i jest lux.
#698 OFFLINE
Posted 07 February 2017 - 17:48
Dziś kolega przywiózł mi aku z ładowania, z jego obserwacji wynika, że przez pierwsze kilka godzin 3 -4 stał cicho, potem wskazówka amperomierza skakała 5-15A, później stabilne 10A ładowania, naładowany do 13,2. Cęgi będę miał chyba jutro, zamówiłem stefpola 516M.
#699 OFFLINE
Posted 07 February 2017 - 17:53
Coś nie tak z nim. Zupełnie nienormalne zachowanie.
#700 OFFLINE
Posted 07 February 2017 - 18:05
Może któraś z cel jest tafiona. Cegi i jeszcze raz na test