Kup Tohatsu 9,9 i odblokuj gratis na 15 koników.
A później można i na 20 KM za większa kasę i patent chrzanisz.
Zdaje się ze tracę gwarancje po takiej operacji.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 08 March 2020 - 13:53
Kup Tohatsu 9,9 i odblokuj gratis na 15 koników.
A później można i na 20 KM za większa kasę i patent chrzanisz.
Zdaje się ze tracę gwarancje po takiej operacji.
Posted 08 March 2020 - 13:56
Zdaje się ze tracę gwarancje po takiej operacji.
Nie, tylko małą blaszkę odkręcasz, zawsze możesz ją przed serwisem przykręcić.
Edited by godski, 08 March 2020 - 14:10.
Posted 08 March 2020 - 14:09
Kup Tohatsu 9,9 Made in Japan i odblokuj gratis na 15 koników.
A później można i na 20 KM za większa kasę i patent chrzanisz.
Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika Motorowodnego Więc też należy się zastanowić
Edited by cabage, 08 March 2020 - 14:10.
Posted 08 March 2020 - 14:14
Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika Motorowodnego
Więc też należy się zastanowić
Może i przewyższa ale pewnie nie o koszt patentu tu chodzi ale o czas a raczej jego brak na zrobienie go.
Posted 08 March 2020 - 16:05
Może i przewyższa ale pewnie nie o koszt patentu tu chodzi ale o czas a raczej jego brak na zrobienie go.
Dokładnie, jestem okazyjnie w domu wiec czasu brakuje zawsze i 2 dni na kurs plus egzamin to dla mnie strata czasu a ścigać się na łódce nie mam zamiaru.
Posted 08 March 2020 - 16:08
Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika Motorowodnego
Więc też należy się zastanowić
No tak, pozostaje jedynie to ze w okolicy mam tylko serwis Yamaha z tego co mi wiadomo, wiem ze yamaha to na lata starcza mam już jeden F6 i jestem zadowolony, ale na łódkę to za mały silnik. Także mam dylemat.
Posted 08 March 2020 - 19:56
Może i przewyższa ale pewnie nie o koszt patentu tu chodzi ale o czas a raczej jego brak na zrobienie go.
Dokładnie, jestem okazyjnie w domu wiec czasu brakuje zawsze i 2 dni na kurs plus egzamin to dla mnie strata czasu a ścigać się na łódce nie mam zamiaru.
Posted 08 March 2020 - 20:01
Chyba nie ważne ile km się ma na paweży, skoro ktoś pływa to powinien znać przepisy itd, Ci co mają patenty też przepisów do końca nie znają i nie przestrzegają , pływają po alko itd itd itd temat rzeka...Dwa razy po 5 godzin , mój 16 letni syn zrobił patent za pierwszym podejściem. Później jako żeglarz widzę na wodzie asów bez patentu którzy podstaw pierwszeństwa nie znają.
Edited by womaly23, 08 March 2020 - 20:05.
Posted 08 March 2020 - 20:08
Posted 09 March 2020 - 15:10
pytanko dla posiadaczy Solara 360 wigry 355. Czy Texas 360 jest siostrzaną konstrukcją
Posted 09 March 2020 - 16:58
Posted 09 March 2020 - 18:00
I wszystkie trzy łajby praktycznie w jednej okolicy są produkowane.
Posted 10 March 2020 - 08:25
A nie zablokowana 20 KM? Wystarczy wymienić gaźnik żeby z 9.9 było 20.Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika MotorowodnegoWięc też należy się zastanowić
Posted 10 March 2020 - 08:55
9,9-20 KM to jeden blok silnika.
Posted 10 March 2020 - 08:59
Posted 10 March 2020 - 09:01
No tak, dlatego się zdziwiłem, że piszę o 15.A nie zablokowana 20 KM? Wystarczy wymienić gaźnik żeby z 9.9 było 20.
Posted 10 March 2020 - 09:31
Czytając wątki ma się odczucie żeby zakładać , przerabiać na coraz mocniejszy silnik ,, OK ,, , ale niech każdy kto to czyta , zastanowi się czy aby taki silnik jest dobry do jego łódki czy pontonu . Pokazywane filmiki pokazują jak super w ślizgu takie jednostki pływają , ale jezioro czy rzeka są jak tafla bez większej fali i teraz taki ,, na jarany " emocji nie doświadczony w pływaniu chcący zaimponować innym przy większej fali wywali łódkę w powietrze , bo pływadło okaże się za małe do tak mocnego silnika . Sam myślałe o silniku 9.9 , ale jak widzę jak po Wiśle podskakuje moja łódka Lakefox 320 filmik na stronie producenta , zostanę przy zakupie 6 KM BĘDZIE BEZPIECZNIEJ
Posted 10 March 2020 - 09:34
Posted 10 March 2020 - 09:49
Hehe.a jakim autem jeździsz?
Pamiętaj człowiek tak ,, woda nigdy nie wybacza błędów "