Cabelas Prodigy PR 201
#21 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 19:12
P.
#22 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 21:51
Pozdrawiam
#23 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 22:20
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/standard -item.jsp?id=0043164121436a&navCount=1&podId=0043164 &parentId=cat601360&masterpathid=&navAction=jump &cmCat=MainCatcat21404-cat21406-cat601360_TGP&catalo gCode=OG&rid=&parentType=index&indexId=cat601360 &hasJS=true
i wg mojej wiedzy on pochodzi od wersji advantage podstawowej a nie tuningowanej.
P.
#24 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 22:29
Pozdrawiam
#25 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 22:51
P.
#26 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 22:54
Those anglers that have set eyes on or perhaps already fished with the current TD Advantage will instantly recognize the new Advantage 153HST supertuned reel. The profile of the reel is uniform, but the new reel is devoid of plastics and composites, save the sideplate locking knob, left plate, and autocast clutch. Gone are the painted composite drag star and solid handle arm. Instead the 153HST makes use of familiar components found on the popular TD-X reels. The reel employs the exact same aluminum arm and drag star found on the TD-X, but comes tipped with more comfortable ergonomic rubber knobs. The next thing we noticed was a much more high quality spool than that found on the normal Advantage. The 153HST features a perforated aircraft aluminum spool for faster startup, is also free floating, and comes armed with Magforce-Z magnetic anti backlash control. To top it all off the bearing count on the 153HST is up from 5BB +1 RB on the standard Advantage to a bounteous 8BB + 1RB.
Przy okazji wyjaśniło się skąd Sliderowi wydawało się, że gwiazdka jest plastikowa
Porównaj swój młynek z powyższym opisem i powiedz, do którego mu bliżej.
całość artykułu: http://www.tackletou...tage153hst.html
link do zwykłej Advantage:
http://www.daiwa.ca/...tdah/index.html - na zdjęciu słabo bo słabo, ale widać, że szpula nie jest wiercona a w opisie TDA150HL ma inną pojemność szpuli niż PR201.
#27 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 23:14
Swoją drogą orientujesz się na czym polega fabryczny tuning modeli HST i HSTA?
P.
#28 OFFLINE
Posted 05 February 2008 - 23:32
http://www.mikesreelrepair.com/schematics/schematic.php?url= Daiwa/Daiwa%20TD-A%20153HSTL.pdf
http://www.mikesreelrepair.com/schematics/schematic.php?url= Daiwa/Daiwa%20TD-A150HL.pdf
Jeden link do artykułu już zamieściłem, tu jest drugi artykuł o HSTA
http://www.tackletour.com/reviewdaiwaadvantage153hstapg4.htm l
czyli opis sagi Advantage (czytaj: jak wyciągnąć od klientów dodatkową kase zmieniając drobiazgi).
Przy okazji porównaj na zdjęciu kształt rączki oraz profil bocznego panela w starym PR201 i i w nowym PR201 zaraz po przeczytaniu artykułu o HSTA
Ps. Zwróć uwagę na schemacie HST na element nr 88 i znajdź jego lokalizację na schemacie. To właśnie te łożyska to główna różnica między PR201 i HST.
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Posted 10 May 2008 - 14:37
W rzutach to spokojnie, nie staraj się pobijac odległosci, a z czasem zobaczysz jaka jest zabawa
#31 OFFLINE
Posted 10 May 2008 - 21:22
#32 OFFLINE
Posted 11 May 2008 - 10:11
#33 OFFLINE
Posted 11 May 2008 - 10:16
Pozdrawiam
Slider
#34 OFFLINE
Posted 11 May 2008 - 11:41
#35 OFFLINE
Posted 25 May 2008 - 14:28
Sadząc pod danych jest kontynuacja starszej wersji Advantage
Więcej informacji o tej Daiwie znajdziecie na tej stronie:
http://www.tackletou...lackwidow2.html
Pozdrawiam
Slider
#36 OFFLINE
Posted 25 May 2008 - 19:10
czy rzeczywiscie az tak nowa? dobrze ponad dwa lata na rynku i poza tym tylko na prawa rekeDla zainteresowanych. W oparciu o model Advantage powstała nowa konstrukcja która sie kryje pod nazwa Daiwa Black Widow II.
#37 OFFLINE
Posted 25 May 2008 - 21:04
Pozdrawiam
Slider