Witam. Mam złe doświadczenia związane z zamówieniem z tego sklepu.
Gdy po otrzymaniu produktu (nóż) zobaczyłem iz jest wybrakowany bądź był wcześniej używany poinformowałem mailowo o tym sklep. Dodam iż nóż nie był zapakowany przez producenta tak by nie można byłoby obejrzeć go przed wysyłką. W odpowiedzi uzyskałem informacje ze pewno kroiłem pomidora dlatego tak wygląda. Żal. Nie polecam tego sklepu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drogi kliencie sam zostałem pomówiony o używanie noża, poprosiłem o zwrot ponieważ nie kroiłem z pewnością pomidora jak napisałeś. Więc moze to ty jak ja napisałem bo ktoś chyba go kroił. Nie na oryginalnych opakowań tych noży, czemu nóż nie został odesłany? Czekam na przesyłkę od 14 dni i nie ma !?
Crocker masz z czymś problem? Jak pamietam dostałeś zakaz wypisywania "popierdól" na FB. To teraz tutaj sie onanizujesz. Jeżeli ktoś z moich klientów został w jakiś sposób oszukany proszę o informacje. Telefonu nie ma bo nie mam czasu na rozmowy o gumach i gdzie przesyłka.
Ludziska kupują ale nie wpisują pozytywnych opinii rzecz normalna, zbyt dużo by ich było.
Pozdrowienia dla stałych klientów.
Mariusz