Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

INTERNETOWY SKLEP PIRANIA KRAKÓW - OPINIE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
362 odpowiedzi w tym temacie

#201 OFFLINE   bandog

bandog

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 55 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 18 maj 2016 - 19:03

Jakieś 2-3 lata temu sklep Pirania pod względem asortymentu jak i jakości obsługi był chyba najlepszy w Polsce. Zawsze przesyłki docierały na czas a właściwie przed czasem :). Znakomity kontakt i życzliwość właściciela Pana Mariusza, którego pozdrawiam. Ostatnio jednak dużo się zmieniło i to niestety na niekorzyść. Skurczyła się rozmaitość dostępnego sprzętu, pogorszył się kontakt i czas przesyłki. Zaczęły również pojawiać się niezgodności treści umieszczonych na stronie ze stanem magazynowym oraz rozbieżności przesyłanego towaru z zamówieniem. Brakowało również w odpowiedniej ilości gratisów za poprzednie zamówienie. Nie jestem sknerą czy pieniaczem, więc nie będę robił  problemu z powodu paru groszy, więc odpuściłem . Biorąc jednakże pod uwagę całokształt działalności, na obecną chwilę wybieram inne sklepy internetowe. Właścicielowi życzę siły w prowadzeniu niełatwego biznesu, czasu na aktualizację asortymentu, cierpliwości i życzliwości dla wszystkich klientów (nawet tych dzwoniących  o 21 i pytających się czy kolor gumki jest różowo zielony czy może jednak wpada w fiolet. :)


  • grzegorzyk i cyprys19 lubią to

#202 OFFLINE   qmichalq

qmichalq

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • LokalizacjaŚwiecie
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Tuszyński

Napisano 25 maj 2016 - 09:56

Witajcie chciałem się zapytać czy też mieliście problemy z zakupami w tym sklepie http://www.pirania-sklep.pl/, 7 maja złożyłem zamówienie  na zaznaczone jako dostępne woblery. Po tygodniu oczekiwania status zamówienia nawet nie był w realizacji także zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy ( nie będę czekał do zimy za woblerami), do tej pory nie raczyli nawet odpowiedzieć na emaila o zwrocie pieniędzy nie wspominając. To już nie pierwsze moje problemy z tym sklepem także odradzam tam jakiekolwiek zakupy. 

 



#203 OFFLINE   wojt1988

wojt1988

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 57 postów

Napisano 25 maj 2016 - 10:58

Tez mam problem z zamówieniem z początku maja - blednie zamówiłem plecionkę o zbyt małej wytrzymałości. Poprosiłem o anulowanie tej pozycji w zamówieniu i zwrot gotowki (zwykle zwracali za nieudany przedmiot gotówka w przesyłce). Pozostałe przedmioty otrzymałem natomiast zwrotu za plecionkę nie dostałem do dziś mimo wysłanych 2 razy maili. Mam nadzieje, ze to przejściowe kłopoty w funkcjonowaniu sklepu ponieważ zrobiłem tam zakupy już za spore pieniądze i ceniłem funkcjonalność ich strony i szybki kontakt.

#204 OFFLINE   Jopek1971

Jopek1971

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 141 postów
  • LokalizacjaTaplary
  • Imię:Kaziuk
  • Nazwisko:Bartoszewicz

Napisano 25 maj 2016 - 13:06

Czekałem, czekałem i się doczekałem :)



#205 OFFLINE   qmichalq

qmichalq

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • LokalizacjaŚwiecie
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Tuszyński

Napisano 25 maj 2016 - 17:42

Ja sie tez wlasnie doczekalem ale niezbyt to wporzadku aby prosic sie o zwrot w kilku emailach, ja tam zakupow wiecej nie zrobie.

#206 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 26 maj 2016 - 18:41

Miałem poczynić jakieś zakupy w Piranii, ale jak tak klient jest traktowany, to ja serdecznie dziękuję za taką obsługę.

Właściciel chyba sobie sprawy nie zdaje, że takim postępowaniem strzela sobie w kolano :D .



#207 OFFLINE   kokosz77

kokosz77

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 543 postów
  • Lokalizacjawww.madlen-styl.eu
  • Imię:M1CHAL
  • Nazwisko:Steszew

Napisano 26 maj 2016 - 19:01

Witajcie robilem zakupy juz kilka razy , fakt dosc czesto jest tak ze duzo produktow jest niedostepnych, ale to co zamawiam zawsze dochodzi w dobrym czasie i nie rozni szie od tego co zamowilem.

Ale jak to mowi mój kolego "wszystko przede mną "

 

#208 OFFLINE   w6i6e6

w6i6e6

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 360 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:Wiesław
  • Nazwisko:http://polamanie-kija.blogspot.com/

Napisano 30 czerwiec 2016 - 08:08

Też robiłem tam zakupy kilka razy i było ok. Kilka dni temu zamawiałem jakieś drobiazgi, gumy, obrotówki itp. i po odebraniu przesyłki w paczkomacie (opłaconej z góry) stwierdziłem brak dwóch produktów. Dodam, że o problemach ze skompletowaniem zamówienia nie byłem informowany. Po prostu wysłano mi niekompletne zamówienie słowem nie informując od brakach czy propozycji zwrotu różnicy środków...

... napisałem do sklepu na fb i to spotkałem się z sytuacją, która mnie lekko zszokowała. Dostałem odpowiedź "że skoro nie dostałem to widocznie nie było" i mam podać numer konta to zwrócą mi pieniądze. Nie spodziewałem się, że ktoś może dziś traktować klienta w taki sposób, tym bardziej, że sam zajmuję się e-handlem... Na taką odpowiedź sklepu, powiedziałem, że mnie satysfakcjonuje tylko i wyłącznie dosłanie brakujących produktów tym bardziej, że w swoim własnym regulaminie Pirania pisze, że w razie braków kontaktują się w sprawie realizacji z klientem. 

 

Dla mnie takie działanie jest poniżej standardów i nie chodzi tu nawet o produkty za parę zł, ale o traktowanie klienta. Oraz o to, że Pirania chyba nie jest świadoma obowiązującego w Polsce prawa regulującego działanie sklepów internetowych. 


  • Alexspin lubi to

#209 OFFLINE   Engimabaits.pl

Engimabaits.pl

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Mateusz

Napisano 30 czerwiec 2016 - 09:00

Jak u mnie nie było danego kolorku było zaznaczone na wydruku i wrzucony inny kolorek gumy

#210 OFFLINE   w6i6e6

w6i6e6

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 360 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:Wiesław
  • Nazwisko:http://polamanie-kija.blogspot.com/

Napisano 30 czerwiec 2016 - 09:06

To zupełnie co innego niż wysłanie niekompletnego zamówienia bez informacji o brakach, sposobie uzupełnienia braków czy zwrotu pieniędzy. Do tego jeszcze poziom obsługi typu "proszę podać konto do zwrotu to oddam panu środki i skasuje konto w sklepie bo pan nie rozumie pewnych rzeczy"... No sorry...


Użytkownik w6i6e6 edytował ten post 30 czerwiec 2016 - 09:06


#211 OFFLINE   francisco scaramanga

francisco scaramanga

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1245 postów

Napisano 30 czerwiec 2016 - 21:22

Jaki poziom taka obsługa...
  • w6i6e6 lubi to

#212 OFFLINE   w6i6e6

w6i6e6

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 360 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:Wiesław
  • Nazwisko:http://polamanie-kija.blogspot.com/

Napisano 01 lipiec 2016 - 08:23

Generalnie, bardzo, bardzo odradzam kontakt z tym sklepem. Co ciekawe sklep Pirania ma w swoim regulaminie zapisy niezgodne z prawem w związku z czym sprawa trafiła w tej chwili do Inspekcji Handlowej i Rzecznika Konsumenta. 

 

A wszystko nie dlatego, że nie dostałem jakiś pierdół w zamówieniu tylko z powodu chamstwa i buractwa jakim popisuje się właściciel.


Użytkownik w6i6e6 edytował ten post 01 lipiec 2016 - 08:25


#213 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 407 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 01 lipiec 2016 - 16:09

Pirania spadła na dno. Na początku było OK, ale w kolejnych zamówieniach już coś brakowało. Gdy w ostatnim zamówieniu zostały wysłane nie takie przedmioty, które zamówiłem, po zwróceniu uwagi ... dostałem odpowiedź, "że mogę już u nich zakupów nie robić" ... i nie robię.



#214 OFFLINE   Sławek77

Sławek77

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1371 postów
  • LokalizacjaWielkopolska

Napisano 01 lipiec 2016 - 16:13

A przymierzałem się do zamówienia u nich ale po nie pierwszych wpisach poszukam alternatywy.

#215 OFFLINE   bony20

bony20

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 407 postów
  • LokalizacjaNowe Miasto

Napisano 01 lipiec 2016 - 18:41

Przed zakupami w Piranii polecam zapytać się czy w ogóle, posiadają na stanie dany towar.... Mi na 5 maili nie raczyli odpowiedzieć...totalny zlew...



#216 OFFLINE   w6i6e6

w6i6e6

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 360 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:Wiesław
  • Nazwisko:http://polamanie-kija.blogspot.com/

Napisano 01 lipiec 2016 - 21:39

Zdecydowanie odradzam zakupy. Problem z przyjęciem reklamacji, chamstwo, regulamin wprowadzający w błąd. Zdecydowanie lepiej wydać pieniądze w innym miejscu. Szkoda nerwów.

#217 OFFLINE   nalewator

nalewator

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 436 postów
  • LokalizacjaGóry Sowie

Napisano 04 lipiec 2016 - 08:38

Ja też nie polecam nie dość ,że czekałem na zamówienie półtora tygodnia to jeszcze przysłali mi nie moje zamówienie.

porażka :angry:



#218 OFFLINE   guciolucky

guciolucky

    NO release NO glory

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 5001 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 05 lipiec 2016 - 23:29

Osobiście, często kupuję w Piranii i nie mogę złego słowa powiedzieć, szybka wysyłka i nigdy nic nie brakowało. Sklep mógłbym tylko pochwalić. 



#219 OFFLINE   tom3

tom3

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 311 postów
  • LokalizacjaLubuskie
  • Imię:Tomek

Napisano 07 lipiec 2016 - 05:26

Kupowałem kilka razy w Pirani.Przesyłka szybka ale zawsze czegoś brakowało.Niby drobiazg.Po interwencji mieli dołożyć do następnej paczki, a tu niespodzianka , następne braki, Dałem sobie spokój z tym sklepem.

#220 OFFLINE   gutekjelonki

gutekjelonki

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 537 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Napisano 08 lipiec 2016 - 23:25

A ja się dzisiaj zraziłem. Do tej pory kupowałem bez problemów. Jak czegoś drobnego brakowało to można to było przełknąć. W poprzednią niedziele zamówiłem sobie szpule zapasową, a dzisiaj coś mnie tknęło, żeby napisać co z wysyłką. Szpuli nie ma na stanie, więc pieniądze do zwrotu. Pytali o numer konta od razu, więc pewnie żebym się nie odezwał, to bym czekał i czekał na szpule. Kontakt z klientem bardzo kuleje jak widać, i to stałym, zarejestrowanym klientem. :(


  • w6i6e6 lubi to