W piątek złożyłem zamówienie, które miało zostać wysłane w poniedziałek do paczkomatu z opcją płatności przy odbiorze. We wtorek zadzwoniłem do sklepu po informacje, czy zamówienie zostało już wysłane, okazało się że nie. Po kilku godzinach dostałem telefon z informacją, że zamówienie nie zostało wysłane w poniedziałek ponieważ w mojej okolicy nie ma paczkomatu z opcją zapłacenia przy odbiorze. Szkoda że zostałem o tym poinformowany dopiero, gdy się o to zapytałem. Paczka w końcu poszła kurierem we wtorek, doszła dzisiaj, ale okazało się że nie ma jednej z dwóch zamówionych żab Dorado. Zamówienie złożyłem głównie dla nich i przy okazji domówiłem jeszcze kilka innych rzeczy. Po telefonie do sklepu okazuje się, że mimo tego że żaby są na stanie i zostały wypisana na paragonie, nie otrzymam brakującej tylko zwrot pieniędzy. Tak więc na świąteczne klenie pojadę tylko z jednym płazem.
Bardzo dziękuję pracownikom sklepu za bardzo "profesjonalne" podejście do klienta