Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wybór echosondy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4218 odpowiedzi w tym temacie

#1161 ONLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5558 postów
  • Imię:adam

Napisano 06 listopad 2017 - 15:35

mankamenty ? moze to zabrzmi szorstko, ale jakie pieniadze taki sprzet... jesli chodzi o wieszanie sie sprzetu ,to w kazdym modelu sie to zdaza. zarowno w elite ,hook, czy hds. nie raz stracilem kilka h zbierania logow na elite, hds-y tez mnie doprowadzaly do bialej goraczki czasem... takze taki urok rzeczy martwych


  • szczupak1 lubi to

#1162 OFFLINE   xeniowy

xeniowy

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 273 postów
  • LokalizacjaKońskie
  • Imię:Tomek

Napisano 06 listopad 2017 - 18:52

mankamenty ? moze to zabrzmi szorstko, ale jakie pieniadze taki sprzet... jesli chodzi o wieszanie sie sprzetu ,to w kazdym modelu sie to zdaza. zarowno w elite ,hook, czy hds. nie raz stracilem kilka h zbierania logow na elite, hds-y tez mnie doprowadzaly do bialej goraczki czasem... takze taki urok rzeczy martwych

Dokładnie, zdarzało się że w moim poprzednim echu HDS9 gen3 częściowo przestawał działać dotyk. Czasem mu przechodziło po kilku minutach klikania, a czasem potrzebny był restart urządzenia. Koledze znowu Helix 12 potrafił się wyłączyć nieraz podczas pracy.

Takie uroki elektroniki, coraz więcej jej w naszym życiu codziennym i tym samym odnoszę wrażenie, że mniej niezawodna jest.



#1163 OFFLINE   saperus8

saperus8

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 55 postów

Napisano 13 listopad 2017 - 19:05

https://www.westmari...harts--17046806

 

2300 zł przed wysyłką. Masz sonar, downscan, boczny, mapy, ekran wielodotykowy i szeroki stożek w sonarze. Pozdro.

A jest taka tylko bez GPS? I jak z polskim menu.Mam możliwość zakupu (ciocia w USA) W dobrych cenach sa HOOK 7 ale nie ma chyba polskiego.



#1164 OFFLINE   sajdol1

sajdol1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 697 postów
  • LokalizacjaWawa

Napisano 13 listopad 2017 - 20:32

Brak języka polskiego to chyba najmniejszy problem. Przecież przetłumaczenie i zapamiętanie kilku wyrazów to nie jest jakiś kosmos nie do ogarnięcia.


  • Dano. lubi to

#1165 OFFLINE   Sonary i mapy

Sonary i mapy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4811 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 13 listopad 2017 - 20:43

Brak języka polskiego to chyba najmniejszy problem. Przecież przetłumaczenie i zapamiętanie kilku wyrazów to nie jest jakiś kosmos nie do ogarnięcia.

Pomijając system imperialny, to pewnie jedyna niedogodność.



#1166 OFFLINE   Hudzik

Hudzik

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 64 postów

Napisano 13 listopad 2017 - 23:20

Witam , dostałem w prezencie echosondę "Lowrance hook 3x" jako , że to moja pierwsza sonda ,popływałem dość długo stosując różne ustawienia (częstotliwość, czułość itp), Jednak opływając spory obszar zbiornika na sondzie nie ma pokazanych łuków ryb, gdzie na innych sądach dość często ryby są pokazane jako łuki.Wiem , że echo to przede wszystkim pokazanie  wędkarzowi górek , dołków, zawad, ale ciekawi mnie jak inni użytkownicy ustawili ten model sondy i czy pokazują im się potencjalne ryby w postaci łuków(bo na fish id ,ryb mam pełno:). Jak sprawuje się ta sonda na lodzie , widać prace mormyszki , blaszki pod lodowej, ataki okoni ?. Będę wdzięczy za odpowiedz.



#1167 OFFLINE   szczupak1

szczupak1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 832 postów
  • LokalizacjaDaleko od domu.

Napisano 14 listopad 2017 - 02:38

A simrad nie ma blokady GPS na Europę?

#1168 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 14 listopad 2017 - 08:22

Ma geofencing.



#1169 OFFLINE   Norcem

Norcem

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 37 postów
  • LokalizacjaNorwegia

Napisano 14 listopad 2017 - 10:38

Mam ciekawe info w kwestii echosond lowrance (simrad możliwe, że też), a przynajmniej co serii Hds.

Sporo ludzi nie chce kupować sprzętu za granicą, ze względu na brak języka polskiego. Dystrybutor z PL chce jakieś chore pieniądze za (I tu śmiechłem) "wgranie" polskiej paczki języków.

Tymczasem owe wgranie, to nic innego jak wpisanie KODU ODBLOKOWUJĄCEGO inne języki.

W menu język w HDS wystarczy przewinąć pasek na samą górę i pojawi się okienko "enable language pack" I w nim kod urządzenia "request code" , jakie trzeba podać w sklepie gdzie kupiliśmy sprzęt. Sklep powinien (jeśli dba o klienta) wysłać owy kod do Navico, by Ci odesłali właściwy kod odblokowujący.

Kupiłem swoje echo hds 7 gen 3 w No i napisałem do sklepu zapytanie o język. Po przejściu procedury, którą opisałem wyżej otrzymałem kod odblokowujący język polski.

Bez dodatkowych opłat i bajerowania.

Nie wiem, jak sprawa wygląda z innymi modelami typu elite ti, carbon. Podejrzewam że tak samo. Musiałby sprawdzić ktoś, kto ma.
W starszej hook5, niestety nie ma takiej możliwości.

Obecnie sklepy w No mają dobre promocje, na echa. Tym sposobem za schodzący model hds 7 gen 3 bez przetwornika zapłaciłem 7500nok (po obecnym kursie 0.44, wychodzi 3 300 PLN)

#1170 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1958 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 14 listopad 2017 - 14:25

Myślę, że sklep ma dobry układ z miejscowym dystrybutorem Navico i to oni udostępnili mu owy kod za lepsze pieniądze niż dla wszystkich. Navico US generalnie odsyła do miejscowych dystrybutorów. Albo sklep w Norwegii pokrył koszt zakupu z własnej kieszeni.



#1171 OFFLINE   Norcem

Norcem

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 37 postów
  • LokalizacjaNorwegia

Napisano 14 listopad 2017 - 18:21

Z mieli jakie między sobą przesłali nie było mowy o jakichś ekstra kosztach.
  • szczupak1 lubi to

#1172 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1958 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 14 listopad 2017 - 18:46

No cóż, nie żyjemy w Norwegii...



#1173 OFFLINE   szczupak1

szczupak1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 832 postów
  • LokalizacjaDaleko od domu.

Napisano 15 listopad 2017 - 14:51

U to ciekawe sprawdzę w swojej eilitce jak jest.

Może kolega pomoże hmm.

Jak nie to mój kuzyn co jest informatykiem z najwyższej półeczki.



#1174 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1958 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 15 listopad 2017 - 17:07

Jest tak samo.



#1175 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 11:02

Testuję właśnie działanie, o którym pisał @Norcem.

Nie mam problemów z angielskim, ale z czystej ciekawości sprawdziłem czy to samo mogę zrobić z moim SIMRADem.

Najpierw napisałem do Włoch, gdzie zakupiłem sprzęta, Sprzedawca z przykrością stwierdził, że kupiłem echo z wersją zachodnioeuropejską, zatem powinienem się zgłosić do przedstawiciela w Polsce, gdzie - jak słyszał - kasuje się za "dodanie" języka ok. 300 Euro.

Odpisałem mu co na ten temat myślę i zaraz potem wysłałem tę samą prośbę do Navico w Anglii.

Po kilku minutach zostałem poproszony o pewne dane (nazwisko, sprzedawcę, kraj zakupu i kraj używania, numer seryjny i oczywiście "request code").

Myślę, że jutro rano będę miał odblokowaną paczkę językową .......


Użytkownik bankroot edytował ten post 16 listopad 2017 - 11:03


#1176 OFFLINE   nurek28

nurek28

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1584 postów
  • LokalizacjaMazury

Napisano 16 listopad 2017 - 12:12

Mam ciekawe info w kwestii echosond lowrance (simrad możliwe, że też), a przynajmniej co serii Hds.

Sporo ludzi nie chce kupować sprzętu za granicą, ze względu na brak języka polskiego. Dystrybutor z PL chce jakieś chore pieniądze za (I tu śmiechłem) "wgranie" polskiej paczki języków.

Tymczasem owe wgranie, to nic innego jak wpisanie KODU ODBLOKOWUJĄCEGO inne języki.

W menu język w HDS wystarczy przewinąć pasek na samą górę i pojawi się okienko "enable language pack" I w nim kod urządzenia "request code" , jakie trzeba podać w sklepie gdzie kupiliśmy sprzęt. Sklep powinien (jeśli dba o klienta) wysłać owy kod do Navico, by Ci odesłali właściwy kod odblokowujący.

Kupiłem swoje echo hds 7 gen 3 w No i napisałem do sklepu zapytanie o język. Po przejściu procedury, którą opisałem wyżej otrzymałem kod odblokowujący język polski.

Bez dodatkowych opłat i bajerowania.

Nie wiem, jak sprawa wygląda z innymi modelami typu elite ti, carbon. Podejrzewam że tak samo. Musiałby sprawdzić ktoś, kto ma.
W starszej hook5, niestety nie ma takiej możliwości.

Obecnie sklepy w No mają dobre promocje, na echa. Tym sposobem za schodzący model hds 7 gen 3 bez przetwornika zapłaciłem 7500nok (po obecnym kursie 0.44, wychodzi 3 300 PLN)

Myślę że tym postem rozwiązałeś problem wielu ludzi którzy bali się zakupów poza granicami .



#1177 OFFLINE   bankroot

bankroot

    Forumowicz

  • Oczekujący na akcept
  • PipPip
  • 246 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 14:13

Myślę że tym postem rozwiązałeś problem wielu ludzi którzy bali się zakupów poza granicami .

 

Jeden z problemów. Są też inne.



#1178 OFFLINE   szczupak1

szczupak1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 832 postów
  • LokalizacjaDaleko od domu.

Napisano 16 listopad 2017 - 19:52

No to nic piszę do navico moja jest z niemiec.

#1179 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1958 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 16 listopad 2017 - 21:41

Dajcie znać jak poszło.



#1180 OFFLINE   czocho

czocho

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1371 postów
  • LokalizacjaBielsk Podlaski
  • Imię:Kamil

Napisano 17 listopad 2017 - 17:15

Prawdopodobnie właśnie została odkryta Nowa Ameryka  ;)


  • damton i szczupak1 lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych