Dla mnie Simms stracił wszelką wiarygodność. Na pytanie o "lifetime warranty" odpowiedzieli co najmniej śmiesznie.
Hello Mariusz,
Thank you for contacting us.
Fly Fish Europe is our distributor in your region and they hold the warranty for all Simms products purchased in your region. All warranty determinations made by them are the same as ours. Unfortunately, if it was deemed to be caused by normal wear and tear or use over time, then there is no warranty replacement to provide. We do stand by their determination and you would see the same result here in the U.S.. The warranty covers manufacturing problems for the life of the product. If a product is deemed outside of warranty it means that the wear and tear has contributed to the flaw which was un-repairable in this case.
Thanks,
Nick Krueger
Customer Care Center Representative
Dla wyjaśnienia plecak Simmsa rolltop taki:http://www.simmsfish...p-backpack.html rozkleił mi się na Syberii na dole klejenia, co oczywiście skutkowało zgubieniem paru rzeczy. Próbowałem załatwić sprawę normalnie, czyli wysłałem do sklepu, gdzie był kupiony - do Tajmiena. Oni (niespiesznie) wysłali go do przedstawiciela na Europę. On odpowiedział jak niżej:
Hi,
We have now evaluated this backpack and it is unfortunately worn out and beyond any warranty.
The overall condition shows excessive wear and every component of the backpack is heavily worn.
We cannot repair any of the issues on the backpack and we will not replace it.
Do you want us to recycle the backpack here or do you want us to ship it back?
Best regards,
Tom R. Bekkeli
Customer Service Manager
Niestety nie wiem jak wkleić zdjęcie/zdjęcia bez umieszczenia ich na jakimś zewnętrznym serwerze.
Dla mnie zawsze Simms był firmą, której wyroby są droższe, ale w zamian dostajesz jakość. Terazj moje pierwotne wyobrażenia poszły się j...ć. Szewc powiedział, że jak sklei i zaszyje to będzie trzymać, tylko czy o to chodzi?