Już od dawna wiadomo że prowizorki są najtrwalsze a przeróbki najdroższe
Dławione silniki i odblokowywanie / zwiększanie mocy
#61 OFFLINE
Napisano 03 październik 2014 - 12:22
#62 OFFLINE
Napisano 06 październik 2014 - 19:28
a ja mam yamahę 9.9 i będę przerabiał na 15 gadałem z gościem z serwisu i da się ale nie każdy model jak mi się uda to dam znać ale części a konkretnie gaźnik będę miał dopiero za 2 miechy
#63 OFFLINE
Napisano 06 październik 2014 - 21:31
Napisz jeszcze jaki koszt tego gaźnika
#64 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 06:26
#65 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 06:53
Jasne. Trzeba przeprogramować ECU i da się spokojnie zyskać 20-30% albo i więcej jak w większości silników spalinowych na wtrysku.
Koszt pi razy oko 2-3 tyś zł.
#66 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 08:51
Witam.A czy jest mozliwe wycisnac cos extra z Tohatsu 30 EPTL 4 takt.
Ciężka sprawa. ale jakbyś chciał go sprzedać i kupić coś większego, to daj znać. Akurat potrzebuję.
#67 OFFLINE
Napisano 13 październik 2014 - 19:47
Napisz jeszcze jaki koszt tego gaźnika
nowy 1400 używany 250-300
#68 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 06:35
A czym się różni od starego ? Bo może taniej byłoby kupić same dysze ?
#69 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 08:25
Suzuki 9,9 na 15 też przerabiamy poprzez zmianę gaźnika. Średnica wewnętrzną gardzieli w gaźniku dla 9,9KM to 11mm a dla 15KM to 31mm. Wymiana dysz nic nie da.
#70 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 18:31
Jak już poruszyłeś temat SUZUKI to mam coś dla ciebie:
#71 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 18:39
A tu pokazane są różnice po miedzy 15 i 20kM:
#72 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 20:44
A czym się różni od starego ? Bo może taniej byłoby kupić same dysze ?
w 15 jest jakaś pompka przy gaźniku po wymianie dyszy silnik będzie chodził powiedzmy normalnie ale nie można dodać zbyt gwałtownie gazu bo możne się silnik zamulić tak gościu z serwisu mówił a dysza nowa w serwisie około 400 zł
#73 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 23:53
@miramar widziałem, nie znam rosyjskiego.
Użytkownik spy edytował ten post 14 październik 2014 - 23:54
#74 OFFLINE
Napisano 15 październik 2014 - 06:58
No tak , zapomniałem że to teraz w erze "chips-ów i coli" tylko język "Szekspira" obowiązuje
#75 OFFLINE
Napisano 15 październik 2014 - 07:22
w 15 jest jakaś pompka przy gaźniku po wymianie dyszy silnik będzie chodził powiedzmy normalnie ale nie można dodać zbyt gwałtownie gazu bo możne się silnik zamulić tak gościu z serwisu mówił a dysza nowa w serwisie około 400 zł
Chodzi o pompkę przyśpieszającą w gaźniku. Powoduje podanie dodatkowej dawki paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu.
#76 OFFLINE
Napisano 15 październik 2014 - 08:33
w 15 jest jakaś pompka przy gaźniku po wymianie dyszy silnik będzie chodził powiedzmy normalnie ale nie można dodać zbyt gwałtownie gazu bo możne się silnik zamulić tak gościu z serwisu mówił a dysza nowa w serwisie około 400 zł
Dysza za 4 stówki to oni je robią z platyny ? Co tam za gaźnik siedzi ? Keihin ? Mikuni ? Ale jeśli różni się średnica kanału dolotowego to oczywiście sama wymiana dyszy to za mało.
#77 OFFLINE
Napisano 15 październik 2014 - 08:45
19$ w USA.
#78 OFFLINE
Napisano 18 październik 2014 - 08:46
panowie może ktoś się orientuje.mianowicie chodzi o silniki yamaha 6km DMH 2005r 2t 2 cylindry i bliżniaczy 8km CMH.z tego co się zdążyłem dowiedzieć najprawdopodobniej mają tą samą pojemność czyli 6km jest dławiony tylko pytanie w jaki sposób.
- Lipek.Paweł lubi to
#79 OFFLINE
Napisano 12 grudzień 2014 - 13:53
panowie może ktoś się orientuje.mianowicie chodzi o silniki yamaha 6km DMH 2005r 2t 2 cylindry i bliżniaczy 8km CMH.z tego co się zdążyłem dowiedzieć najprawdopodobniej mają tą samą pojemność czyli 6km jest dławiony tylko pytanie w jaki sposób.
Busz tam w komentarzach masz napisane
A wie ktoś czy z w/w yamahy tylko 8 konnej da się jeszcze coś wycisnąć ?
Użytkownik tomasxt edytował ten post 12 grudzień 2014 - 13:55
- Lipek.Paweł lubi to
#80 OFFLINE
Napisano 25 czerwiec 2015 - 00:26
Witam!
Mam Yamahe F9.9HMH wersja skandynawska:) czyli pojemność 362cm zamontowane na pontonie 360.
Myślalem o odblokowaniu dzwonie do serwisu w WAWIE:) a fachowiec mi mówi :Nie opłaca się odblokowywać silnika dlatego że trzeba wymieniać Wałek ,moduł ,gaznik:))))))))
i koszt około 8 tysi.Czubek .
Nie jestem zielony Pracowałem w Honda servis motocykli więc przysiadłem do microfiszek i co widzę trzeba odkrecic ogranicznik którego nie mam już i wymienić wałek i cały tuning .na 15 kucy .
przykład części :9.9hmh
wał 6AH -11411-00 taki sam w 15
gaznik 6AG-14301-10 jak 15
dysza 38 6AG-14948-02 jak 15
dysza 80 676-14943-19 jak 15
6AH14947-10 jak 15
pływak 6AH-14985-00 15
Moduł 6AH-85540-00 jak15
i co ciekawe to wałek rozrządu 9.9 6AG-12170-00 a 15 6AH-12170-00 czyli tak mysle skok krzywki inny.
SRUBA 9.9 to 9.1/4x10j1 63V-45943-10-EL teraz zakładam taka 9.1/4x12J1 63v-45941-10-EL zobaczymy co z prędkością i wchodzeniem w ślizg, na srubie 9.1/4x10J1 predkosc w dwie osoby +pies 31km .
ok rozpisałem się jak zrobie testy to dam znać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych