Dławione silniki i odblokowywanie / zwiększanie mocy
#221 OFFLINE
Posted 07 November 2019 - 14:17
#222 OFFLINE
Posted 07 November 2019 - 15:31
#223 OFFLINE
Posted 12 November 2019 - 21:29
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#224 OFFLINE
Posted 13 November 2019 - 18:01
#225 OFFLINE
Posted 13 November 2019 - 18:21
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#226 OFFLINE
Posted 13 November 2019 - 19:28
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To jest mój silnik
#227 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 06:44
#228 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 07:38
I to cała przeróbka ?
Proszę o dokładniejsze wytłumaczenie jestem laikiem w tym temacie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#229 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 07:45
#230 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 08:49
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Edited by daromaju, 14 November 2019 - 08:50.
- zorroXXX likes this
#231 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 09:15
Poprosiłbym o info odnośnie SUZUKI DT 9.9 ROK 1995 2T podobno da się z niego zrobić 15 KM.
#232 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 12:33
- Pleban likes this
#233 OFFLINE
Posted 14 November 2019 - 12:49
Ktoś wie w jaki sposób i co trzeba wymienić?
#234 OFFLINE
Posted 15 November 2019 - 07:55
W gaźniki dyszle i ramię talerza zapłonowego
Proszę nie wrzucaj postu za postem, np. co 1-2 min,
masz godzinę na edycję wypowiedzi, często to wystarczy aby coś dopisać lub dorzucić zdjęcie
Edited by Jano, 15 November 2019 - 09:23.
#235 OFFLINE
Posted 15 November 2019 - 22:33
w suzuki z tego rocznika nalezy:
rozgiąc ograniczniki listków zaworowych
wymienic (kub dowiercic) dysze emulsyją
wymienic lub dowiercic dysze głowną
gardziel gaznika rozwiercic do wymiaru 18 mm
usunąc ogranicznik krzywki talerza zpłonowego
Edited by evin, 15 November 2019 - 22:34.
- thug likes this
#236 OFFLINE
Posted 19 November 2019 - 18:05
#237 OFFLINE
#238 OFFLINE
Posted 19 December 2019 - 18:51
mam silnik suzuki df6. Łódeczka nie duża, ale żwawa i stabilna. Nie mogę rozwinąć na nim prędkości powyżej 9,5 km/h. Manetka do nie całej połowy dochodzi. Jak próbuje odkręcić dalej , bo czuje, że spokojnie łódka mogła by szybciej popłynąć to "przekazanie mocy" na śrubę odłącza tak jakby sprzęgło i muszę zejść z obrotów. To się chyba nazywa "ograniczenie wysokich obrotów" wedle producenta. Ale jakie to mają być wysokie obroty jak manetka nie dochodzi nawet do połowy ? Wie ktoś może jak sobie z tym poradzić ? Próbowałem pływać na różnych ustawieniach trymu i cały czas to samo. Silnik po przeglądzie w serwisie suzuki.
#239 OFFLINE
Posted 19 December 2019 - 20:40
jak sruba?
tam nie ma zadnego ograniczenia prędkosci. ma rozwijac te 4-5 tys obrotów i tyle
#240 OFFLINE
Posted 19 December 2019 - 21:25