Dławione silniki i odblokowywanie / zwiększanie mocy
#161 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 17:36
#162 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 17:45
#163 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 17:47
a Yamaha F25 na 30?
ale jaka 2 czy 3 garki ?
#164 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 17:48
#165 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 18:12
.. Ale tego bylo mnogości wersji
#166 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 18:17
- delux64 lubi to
#167 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 18:21
Skontaktuj sie z serwisem Pezal Parsun i mozna pobawic sie w zestaw dysz w co raczej wątpie lub wymiana na gaznik 20 o ile Zzip Hidea Parsun sa klepane na jednej lini
Majfrendy sprzedają gaźniki 6AH-14301-20 ów gaźnik ma obsługiwać, Parsuna, Hidea, Yamaha, czyli hipotetycznie mojego czajnika też. Gaźnik do silników 20 HP
Ponoć jest to starszy model Yamahy, ale jak stary i jaki tego nie wiem.Silniki bardzo popularne np. w Australii
Użytkownik Małkociniak edytował ten post 24 kwiecień 2018 - 18:23
#168 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 18:43
Majfrendy w tej cenie masz gwarancje i bezplatne konsultacje w razie w Pezalu
z innej manki nie masz dlawienia obrotami na CDI . ?
Użytkownik Trebron edytował ten post 24 kwiecień 2018 - 18:44
#169 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 19:04
OK, zadzwonię spytam o koszty.
#170 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 19:33
2 gary. Więcej mogę napisać po 23, jeśli trzeba. W każdym razie, jeśli to będą duże nakłady, a nie tylko ściągnięcie plasticzku to odpuszczam.ale jaka 2 czy 3 garki ?
#171 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2018 - 19:59
#172 OFFLINE
Napisano 25 kwiecień 2018 - 08:43
Karkoszek bo nie trybie ') masz nowe G na EFI czy masz F25 w 2T ?, czy nieprodukowane juz F25 4T dwa garki na gazniku ?
#173 OFFLINE
Napisano 25 kwiecień 2018 - 14:10
Nie--to jest max moc i nic więcej się nie wydusi
dzięki za odpowiedź
#174 OFFLINE
Napisano 25 kwiecień 2018 - 15:44
Tylko tak uzupełniająco: nieprodukowane juz F25 4T dwa garki na gaznikuKarkoszek bo nie trybie ') masz nowe G na EFI czy masz F25 w 2T ?, czy nieprodukowane juz F25 4T dwa garki na gazniku ?
#175 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2018 - 11:27
Witam. Jako że nie bardzo się na tym znam mam do Was jedno pytanko. Jakie kroki trzeba podjąć aby z silnika Yamahy F6AMH 4t 2007r wycisnąć trochę więcej mocy?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Taki silnik występowal w odmianie 8km, wiem bo mam oba 6km i 8km
Użytkownik JERONIMO edytował ten post 29 kwiecień 2018 - 11:28
#176 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2018 - 12:13
Użytkownik womaly23 edytował ten post 29 kwiecień 2018 - 12:17
#177 OFFLINE
Napisano 29 kwiecień 2018 - 12:46
,,Na szybko " tak wygląda na maksa otwarta przepustnica
https://zapodaj.net/...746561.jpg.html
i ogranicznik na blaszce
https://zapodaj.net/...79c71c.jpg.html
same przycięcie blaszki dużo nie da bo wersja gaźnika 8km standardowo pozbawiona jest ogranicznika na blaszce ale również uchwyt pręta na niej przesunięty jest trochę w prawo i do góry z tego powodu wydluza się skok i skraca dystans do otwarcia przepustnicy
https://img3.auto24....34/47706934.jpg
Użytkownik JERONIMO edytował ten post 29 kwiecień 2018 - 13:26
#178 OFFLINE
Napisano 21 maj 2018 - 21:03
jak coś to wiem jak odblokować suzuki na wtrysku df 9,9 , df 15 do 20 km, więcej na priv
#179 OFFLINE
Napisano 22 maj 2018 - 13:54
#180 OFFLINE
Napisano 27 maj 2018 - 13:36
Czy ktoś z użytkowników Mercury Viking F10 "kombinował " ze śrubą??? Większy skok niz w oryginale np.???
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych