Czy do GoldArca będzie podobnie?
#321 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2014 - 21:30
#322 OFFLINE
Napisano 21 grudzień 2014 - 18:49
Witam, jakiś czas temu podczas wędkowania wystrzeliła mi rolka kabłąka (poluzuwała się śróbka) i przepadła bez śladu. Poszukuje w/w części a z dostępnością ponoć jest bardzo ciężko. Zastanawiam się z jakiekiego kołowrotka ta część by jeszcze podpasowała. z góry dziękuje za odpowiedź
#323 OFFLINE
Napisano 21 grudzień 2014 - 19:22
Takie coś ?.
Załączone pliki
Użytkownik Mik edytował ten post 21 grudzień 2014 - 19:27
#324 OFFLINE
Napisano 21 grudzień 2014 - 19:31
Takie coś ?.
Nie, taka musi być
Załączone pliki
#325 OFFLINE
Napisano 21 grudzień 2014 - 20:13
Zobacz od Ryobi Zauber lub Team Dragon
#326 OFFLINE
Napisano 21 grudzień 2014 - 20:52
Witam, jakiś czas temu podczas wędkowania wystrzeliła mi rolka kabłąka (poluzuwała się śróbka) i przepadła bez śladu. Poszukuje w/w części a z dostępnością ponoć jest bardzo ciężko. Zastanawiam się z jakiekiego kołowrotka ta część by jeszcze podpasowała. z góry dziękuje za odpowiedź
Proszę zadzwonić do dystrybutora Ryobi tel. 22-737 82 76.Jest tam bardzo miły pan i na pewno pomoże. Wszystkie te części do RedArc,BlueArk są zamienne od kołowrotków Ryobi Zauber.
Pozdrawiam
Józef Leśniak
#327 OFFLINE
Napisano 21 grudzień 2014 - 21:06
Dzięki nie spodziewałem się że odpowiedziecie tak szybko, aha wyleciało mi to wszystko co było pod śróbką rolka łożysko podkładki i chyba jakiś dekielek, kabłąk został na miejscu. Sprawdze tego dystrybutora ryobi
Dziś dzwoniłem do ryobi miły Pan poinformował mnie, że obsługują tylko kołowrotki sprzedane przez nich standart. Może ktoś posiada takie części nadające sie do urzytku(wiem jest od tego giełda ale z moim stażem nie moge z niej kożystać). Prosze pisać na pw.
Użytkownik zbigniewo edytował ten post 22 grudzień 2014 - 14:15
#328 OFFLINE
Napisano 22 grudzień 2014 - 15:57
mam na zbyciu ale samą rolkę od td 920iz.dowiedz się czy części są identyczne i wal do serwisu dragona dostaniesz bez problemu.
#329 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2015 - 20:19
Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post na forum i od razu z prośbą o pomoc. Przeszukałem sporo tematów i nie znalazłem odpowiedzi.
Otóż kołowrotek kupiłem na jesieni od jakiegoś gościa. Puszczało łożysko OWC, przeczyściłem z niego smar i śmigał jakiś czas. Był jednak toporny (jak chcecie pokaże wam na foto jaką maselnicę zrobił poprzedni właściciel). Wczoraj znowu wziąłem go do ręki, znowu coś puszczało lekko to się wziąłem za czyszczenie. Tym razem i za korpus. Wszystko pięknie wyczyszczone, OWC suche. Złożyłem do kupy, przesmarowałem mobilgrease xhp 222. Ktoś polecał na forum(na jakimś innym) a akurat miałem taki. Wszystko cacy. Śmiga dużo płynniej, lżej, ogólnie super. Tylko pojawia się pewien problem. Nie tylko na zimnym kołowrotku, nawet w temp pokojowej zdarza się, że jak kręcę i nagle robię ruch wsteczny to przeskakuje tak dosłownie jakby kilka ząbków przekładni. Nie zawsze, ale czasem. Jak kręcę spokojnie i delikatnie i nagle stop - wszystko ok.
Mimo wszystko OWC się właśnie kąpie w benzynie ekstrakcyjnej.
Ma ktoś jakiś pomysł? Rozkładałem i składałem na nowo. Podkładki, zębatki, łożyska - jak na schemacie. Ten złoty ślimak ma minimalny luz ale tak miał od kiedy go mam. Może to być przyczyną? Czy może pod głównym kołem przekładni coś nie dociska i dorzucić jakąś podkładkę jeszcze żeby lepiej dopasować?
Proszę o porady.
#330 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2015 - 20:43
Skoro złożyłeś wszystko prawidłowo oraz wcześniej oczyściłeś i odtłuściłeś łożysko oporowe - to znak że pozostało się rozejrzeć za nową oporówką
#331 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2015 - 21:02
spróbuj może najpierw , oporówkę nasmarować oliwą a resztę smarem
#332 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2015 - 21:29
#333 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2015 - 22:16
spróbuj może najpierw , oporówkę nasmarować oliwą a resztę smarem
Oporówka ma być suchutka. Nie może tam być żadnego smaru ani oliwki.
Może oliwka spływa ci z ośki szpuli gdy ją smarujesz?
Myślę że dobrze ją wymyj ( oporówkę) i przedmuchaj aby nic nie blokowało wałeczków i ma grać.
#334 OFFLINE
Napisano 06 styczeń 2015 - 22:18
spróbuj może najpierw , oporówkę nasmarować oliwą a resztę smarem
Dokładnie tak może być, że oporówka wymaga nie smarowania ale leciutkiego przetarcia naoliwonym wacikiem. Miałem tak kiedyś w Team Dragonie - jak oporówka była po kąpieli w odtłuszczaczu to przepuszczała, jak nałożyłem film olejowy na tulejkę to wszystko było ok.
#335 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2015 - 11:28
A może nie założył kolega takiej maciupeńkiej sprężynki naciągającej ten biały plastik w którym siedzą wałeczki.
#336 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2015 - 11:42
A może nie założył kolega takiej maciupeńkiej sprężynki naciągającej ten biały plastik w którym siedzą wałeczki.
zapewne, wtedy właśnie robi się trrrrr.
#337 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2015 - 11:55
Grzegorzyk tyle razy się na nią oprzeklinałem, że nie ma mowy żebym jej nie założył
Ogólnie założyłem suche jak pieprz OWC i jestem po teście i jest teraz ok. Dziwne, bo po poprzedniej kąpieli puszczała, może coś tam zostało jednak smaru, nie wiem, ale teraz trzyma super. Fakt troszkę głośniej chodzi ale przez suche wałeczki ale to przeszkadza w działaniu i pewnie się dotrze. Czyli jednak to nieszczęsne OWC. Dziękuję za pomoc wszystkim.
PS. Dorzucam tą fotkę maselniczki
smar spro.jpg 69,47 KB
9 Ilość pobrań
#338 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2015 - 12:09
Smaru stykłoby na 2 kręciołki
#339 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2015 - 13:11
Faktycznie. Co to za smar?
#340 OFFLINE
Napisano 07 styczeń 2015 - 13:29
Nie mam pojęcia. Takiego go kupiłem. Ogólnie przypominał jakieś tanie smarowidło silnikowe. Kojarzy mi się ze smarem który ojciec lata temu wciskał do silnika trzydziestki Gdzieniegdzie był czarny. Było wypełnione po brzegi. Teraz lekko posmarowałem niebieskim mobilgreasem 222.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: spro, kołowrotek, naprawa, tuning
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych