Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

Niewesoła refleksja.


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 posts
  • Imię:Witek

Posted 19 September 2014 - 13:37

Dziś wielki dzień, po 5 miesiącach (!) przyszedł do mnie towar po reklamacji i zwrot pieniędzy za niedostarczony towar zakupiony w sklepie  http://www.warciak-fishing.pl/ .

Smutne jest to, że w kulturalny sposób nie dało się tego załatwić. Prosiłem, pisałem, dzwoniłem, czekałem cierpliwie, zero efektu przez miesiące. Dopiero musiałem się wydrzeć, puścić wiąchę i sprawa została załatwiona.

Jeszcze smutniejsze, że to nie jest pierwszy przypadek, kiedy jestem olewany dopóki jestem uprzejmy, a pojechanie w krótkich żołnierskich słowach po zawodzie mamusi, czy rzucenie kilkoma ch***mi załatwia sprawę prawie od ręki.


  • platynowłosy likes this

#2 OFFLINE   Michał.

Michał.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,596 posts
  • LokalizacjaSan Escobar

Posted 19 September 2014 - 14:08

taki mamy kraj i ludzi w nim :(



#3 OFFLINE   ŁYSY0312

ŁYSY0312

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 237 posts
  • LokalizacjaReguły
  • Imię:Kuba

Posted 19 September 2014 - 14:10

Tak jest niestety bo:

- jak czekasz cierpliwie, to sie nie czepiasz, i poczekasz dalej,

- jak prosisz, to się nie czepiasz, czekasz......

- jak piszesz grzecznie, to sie nie czepiasz, czekasz....

- jak dzwonisz z zapytaniem, to sie nie czepiasz, czekasz....

 

Dopiero, jak napisałeś - trzeba "totalnie pojechać" i sprawa załatwiona bo:

- gość się wk....., i nie może dłużej czekać, lepiej to załatwić, bo może być smród...

Tak było jest, i niestety będzie zarówno w sklepach internetowych, jak i tu na forum, niestety.....



#4 OFFLINE   nowka

nowka

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 62 posts
  • LokalizacjaKalisz

Posted 19 September 2014 - 14:13

też słyszałem że lipa z obsługa klienta w tym sklepie


Edited by nowka, 19 September 2014 - 14:14.


#5 OFFLINE   Voldemort

Voldemort

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,304 posts
  • LokalizacjaMałopolska
  • Imię:Jacek

Posted 19 September 2014 - 14:14

Witaj w Polsce.

Niestety ale tak jest prawie wszędzie w naszym kraju - wszelakie urzędy, poczta, sklepy itd.itp.

Jak ktoś jest miły i uprzejmy, to jest permanentnie olewany.

Znam Twój ból, bo nie cierpię zgrywać chama.



#6 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3,558 posts

Posted 19 September 2014 - 14:44

Nie no. Urzędy, szkoły, uczelnie i inne siedliska postkomunistycznej zarazy to zupełnie osobny rozdział. Natomiast w firmie prywatnej to raczej różnie, jak to w życiu. Nie uogólniałbym. Niemniej w większości najlepiej nie jest. 



#7 OFFLINE   pickok

pickok

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 566 posts
  • LokalizacjaKatowice

Posted 19 September 2014 - 14:51

Ja ostatnio złożyłem w sklepie internetowym zamówienie około 40szt rożnych blach. Kwota coś koło 300zl.
Wysylka pocztą priorytet.
Kasa przelana zaraz po zakupie.

Po 3 -4 dniach zero paczki i odzewu. Dzwonię i podobno już pakują (ile zajmuje pakowanie jednej paczki?? )

Po kolejnych 3 dniach dostaje paczkę a tam połowa zamówienia i notka że resztę dosla później .
Bez żadnego uzgodnienia i kontaktu.

Albo mają wszystkich w d...e albo to ja jestem niecierpliwy.

To na temat polskiej obsługi klienta.

#8 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6,224 posts
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Posted 19 September 2014 - 14:54

Stary

 

Dziś wielki dzień, po 5 miesiącach (!) przyszedł do mnie towar po reklamacji i zwrot pieniędzy za niedostarczony towar zakupiony w sklepie  http://www.warciak-fishing.pl/ .

Smutne jest to, że w kulturalny sposób nie dało się tego załatwić. Prosiłem, pisałem, dzwoniłem, czekałem cierpliwie, zero efektu przez miesiące. Dopiero musiałem się wydrzeć, puścić wiąchę i sprawa została załatwiona.

Jeszcze smutniejsze, że to nie jest pierwszy przypadek, kiedy jestem olewany dopóki jestem uprzejmy, a pojechanie w krótkich żołnierskich słowach po zawodzie mamusi, czy rzucenie kilkoma ch***mi załatwia sprawę prawie od ręki.

Stary, wyobraź sobie, że masz chomika albo świnkę morską, to wszystko jedno. Pewnego dnia (rano) Twojemu zwierzątku kończą się zapasy jedzonka i jest bardzo głodne bo zaskórniaki, które trzymało w trocinach nie starczyły na długo. Co robisz? Idziesz do pierwszego lepszego sklepu z artykułami dla zwierząt i kupujesz karmę. "Ale jest niedziela a u nas w mieście jeden sklep zoologiczny" powiesz. Ok tutaj sytuacja się nieco komplikuje ale nie ma co popadać w panikę. W niedzielę idziesz po prostu do spożywczaka, a jak jest już późno to do Świata Alkoholi 24h i kupujesz byle g...o żeby chomik zeżarł coś do do poduchy. W poniedziałek kupujesz karmę i wasze relacje z chomikiem zaczynają wracać na właściwe tory.

Jaki z tego morał?

1. Sklep wędkarski to nie byle monopol i nie ma hop siup- trzeba swoje poczekać.

2. Goście dostali zj..kę i teraz będą lepiej wywiązywać się ze swoich zobowiązań wobec Ciebie.

3. Twój chomik jest łakomczuchem.

4. W tym przykładzie to Ty jesteś chomikiem.

5. Goście powinni dołożyć Ci do paczki jakieś "byle g...o" gratis- jeśli nie dołożyli to dalej są chu..ami.

Nie ma co się stresować, mogło być gorzej (na przykład mogłeś być weterynarzem i zastrzelił Cię policjant polujący na tygrysa w Warszawie)  ;)


  • stoner, Manniek66 and AdasCzeski like this

#9 OFFLINE   Del Toro

Del Toro

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 7,995 posts
  • LokalizacjaLondyn, UK

Posted 19 September 2014 - 14:57

Dla pocieszenia dodam ze nie tylko w PL takie cyrki. Zamawialem w Niemczech troche rodbuildingowych pierdol, to tez przyslali mi najpierw pol zamowienia, bez notki ze maja zamiar cos doslac. A w tym co juz przyslali, byly rzeczy niezgodne z zamowieniem, inne srednice niz zamowione itd.



#10 OFFLINE   HaDe

HaDe

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,888 posts
  • Imię:Hubert

Posted 19 September 2014 - 15:10

Dziś wielki dzień, po 5 miesiącach (!) przyszedł do mnie towar po reklamacji i zwrot pieniędzy za niedostarczony towar zakupiony w sklepie  http://www.warciak-fishing.pl/ .

Smutne jest to, że w kulturalny sposób nie dało się tego załatwić. Prosiłem, pisałem, dzwoniłem, czekałem cierpliwie, zero efektu przez miesiące. Dopiero musiałem się wydrzeć, puścić wiąchę i sprawa została załatwiona.

Jeszcze smutniejsze, że to nie jest pierwszy przypadek, kiedy jestem olewany dopóki jestem uprzejmy, a pojechanie w krótkich żołnierskich słowach po zawodzie mamusi, czy rzucenie kilkoma ch***mi załatwia sprawę prawie od ręki.

To ja miałem w takim razie farta. Wędkę przysłali błyskawicznie. Ale może dlatego że pośrednikiem było Alle...



#11 OFFLINE   Jano

Jano

    mode raptor

  • Moderatorzy
  • 3,206 posts
  • LokalizacjaPoznań

Posted 19 September 2014 - 15:51

Jeszcze smutniejsze, że to nie jest pierwszy przypadek, kiedy jestem olewany dopóki jestem uprzejmy, a pojechanie w krótkich żołnierskich słowach po zawodzie mamusi, czy rzucenie kilkoma ch***mi załatwia sprawę prawie od ręki.

"Naród dobry, tylko ludzie k***y"

J.Piłsudski


Edited by Jano, 19 September 2014 - 19:11.

  • Del Toro and Sebalos like this

#12 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 posts
  • Imię:Witek

Posted 19 September 2014 - 16:22

Zwykle uśmiech i miłe słowo pomagają, tak w instytucjach państwowych, jak  prywatnych. Podejście wg zasady, żeby być klientem takim jakiego samemu by się chciało obsługiwać, zazwyczaj jest bardzo opłacalne. Natomiast niestety czasem właśnie uprzejmość jest traktowana jako słabość.

 


Nie ma co się stresować, mogło być gorzej (na przykład mogłeś być weterynarzem i zastrzelił Cię policjant polujący na tygrysa w Warszawie)  ;)

No wiesz trudno trafić gorzej z pocieszeniem. Zgadnij dlaczego. :P

 

Jeśli chodzi o samą realizację zamówienia, to przesyłka przyszła szybko, tylko wędzisko klekotało na łączach, żyłki rwały się w palcach (łącznie z fluorocarbonem 0,28), a przynęty miały być dosłane później.



#13 OFFLINE   mariuszwf

mariuszwf

    Zaawansowany

  • Forumowicz+ bez giełdy
  • PipPipPip
  • 817 posts
  • Lokalizacjapodlaskie
  • Imię:Mariusz

Posted 19 September 2014 - 16:39

Wniosek nasuwa się taki, omijać sklep szerokim łukiem. :( Bo w razie kłopotów..........



#14 OFFLINE   Waldi

Waldi

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 514 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 19 September 2014 - 16:42

Ja ostatnio złożyłem w sklepie internetowym zamówienie około 40szt rożnych blach. Kwota coś koło 300zl.
Wysylka pocztą priorytet.
Kasa przelana zaraz po zakupie.

Po 3 -4 dniach zero paczki i odzewu. Dzwonię i podobno już pakują (ile zajmuje pakowanie jednej paczki?? )

Po kolejnych 3 dniach dostaje paczkę a tam połowa zamówienia i notka że resztę dosla później .
Bez żadnego uzgodnienia i kontaktu.

Albo mają wszystkich w d...e albo to ja jestem niecierpliwy.

To na temat polskiej obsługi klienta.

 

Masz priv.