TSI 1.2 ktoś ma taki silnik w swoim aucie?
#41 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 09:12
Moze kup zamiast 1.2 tsi ten sam model ale np z 1.6, badz wiecej - spalanie jak widac bedzie na podobnyn poziomie a silnik nie wysilony i mniej czesci do psucia
#42 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 09:23
Michał, z 1.6 można kupić, ale tylko DIZLA...Grupa VW ma teraz ofercie tylko silniki benzynowe z turbiną.
#43 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 11:27
Ale tylko VW ?
W tej cenie powinna byc Kia ceed - siostra ma poprzednia generacje jako samochod sluzbowy a jak sluzbowy to do wszystkiego ( wyciagalem mesia e klase 2.7 cdi w kombi z blota itp ). W miescie ciezko 9 przekroczyc w trasie przy sredniej 100-110 ciezko 6.5 przekroczyc. Segment wiecej duzo miejsca no i nowy ceed moze sie podobac
Jedyne co sie psuje to zarowki - przepalaja sie dosyc czesto
Użytkownik meme174 edytował ten post 10 październik 2014 - 11:28
#44 OFFLINE
Napisano 10 październik 2014 - 12:58
Ja mam (chyba na dożywocie zostanie) starego Kadeta Combi z motorem 1,8 na jednopunktowym wtrysku i 8 ventyli. Mocy ma toto 90 KM, ale za to moment obrotowy już od 1000 rpm ma 70% maksymalnej wartości (175 Nm) a wartość maksymalną uzyskuje 2800 - 3000 rpm. Można tym jeździć 50 km/h na piątym biegu, można też całkiem inaczej. Średnie spalanie poniżej 8 l przy spokojnej jeździe w trasie można zejść poniżej 7 l, ale można też ostro depnąć i wstydu nie ma
https://www.youtube....h?v=ZLttD78XuFM
#45 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 06:58
Miałem Januszu ten motor w Oplu rekordzie kombi. Bardzo elastyczny motor lubiący się z LPG.
Temat jest o 1.2 tsi. Dla mnie takie pierdziawki to jakieś nieporozumienie. Robisz 200 tyś i silnik do piachu. Nowe w tym wypadku nie zawsze jest lepsze.
#46 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 07:40
Nie przeglądałem ofert nowych aut, ale jeśli miałbym szukać czegoś oszczędnego a przy tym nie mułowatego rozglądałbym się za silnikiem benzynowym ośmiozaworowym o pojemności w okolicach 2litrów i toto zagazował dobrą instalacją. Myślę, że skodzina będzie jeszcze miała oktawię w z takim motorem. Zgadzam się z tym, że wyciskanie dużej mocy z małolitrażowych silników nie wpływa korzystnie na ich żywotność.
#47 OFFLINE
Napisano 14 październik 2014 - 08:53
2.0 8 zaworowe, dobre do gazu? Może z 10 lat temu dało się takiego kupić....
#48 OFFLINE
Napisano 17 październik 2014 - 22:04
280.000km lub 5 lat.O 110 KM w Sportsvanie Pasek co 280 tyś., niezależnie od upływu czasu? (w Astrze co 60-70 tyś. albo co 5 lat)
1.2TSI 110KM, to drugia generacja TSI, bardzo chwalona.
Widze, ze wielu kierowcow tu na forum oczekuje po silniku 1.2 mega rajdowki i spalania 3L/100km To silnik stricte na miasto i w normalnym uzytkowaniu srednie spalanie nie przekracza 6,5L/100KM. Jak wracalem Golfem 1.2TSI 105KM z Poznania do Gdanska i przejechalem caly odcinek autostrady od Torunia do Gdanska (142km) w 46 minut to komputer pokazal srednie spalanie 12.1L//100KM
A najbardziej mnie juz smieszy jak ktos opisuje, ze mu 1500-1600kg auto (Touran) duż pali w miescie i nie jedzie jak sie "wcisnie" To auto dla starego niemca lub typowej matki z 3 dzieci, ktorzy jezdza mega spokojnie po miescie. I wtedy auto pali 7L.
Zasada jest mega prosta: maly silnik pali malo w miescie, duzo na trasie, duzy silnik pali duzo w miescie, mniej na trasie.
Pamietajcie tez, ze downsizing jest bardzo popularny na zachodzie z racji nizszych oplat podatkow, ubezpieczen itp. W Polsce niestety to jeszcze nie weszlo...
Chcesz miec mocne i ekonomiczne auto? Kup sobie nowego Golfa 7 GTI. Bedziesz mial przy normalnej jezdzie 10L/100KM, co przy 230KM jest chyba dobrym rozwiazaniem.
Użytkownik Żbiku edytował ten post 17 październik 2014 - 22:15
#49 OFFLINE
Napisano 17 październik 2014 - 22:17
280.000km lub 5 lat.
1.2TSI 110KM, to drugia generacja TSI, bardzo chwalona.
Widze, ze wielu kierowcow tu na forum oczekuje po silniku 1.2 mega rajdowki i spalania 3L/100km To silnik stricte na miasto i w normalnym uzytkowaniu srednie spalanie nie przekracza 6,5L/100KM. Jak wracalem Golfem 1.2TSI 105KM z Poznania do Gdanska i przejechalem caly odcinek autostrady od Torunia do Gdanska (142km) w 46 minut to komputer pokazal srednie spalanie 12.1L//100KM
A najbardziej mnie juz smieszy jak ktos opisuje, ze mu 1500-1600kg auto (Touran) duż pali w miescie i nie jedzie jak sie "wcisnie" To auto dla starego niemca lub typowej matki z 3 dzieci, ktorzy jezdza mega spokojnie po miescie. I wtedy auto pali 7L.
Zasada jest mega prosta: maly silnik pali malo w miescie, duzo na trasie, duzy silnik pali duzo w miescie, mniej na trasie.
Pamietajcie tez, ze downsizing jest bardzo popularny na zachodzie z racji nizszych oplat podatkow, ubezpieczen itp. W Polsce niestety to jeszcze nie weszlo...
Chcesz miec mocne i ekonomiczne auto? Kup sobie nowego Golfa 7 GTI. Bedziesz mial przy normalnej jezdzie 10L/100KM, co przy 230KM jest chyba dobrym rozwiazaniem.
Średnia 185 km/h. Prędkośc maksymalna tego Golfa to 195 km/h. Te 12,00 to i tak nieźle. Ciekawe jak głowica się czuje po czymś takim.
Użytkownik godski edytował ten post 17 październik 2014 - 22:20
- Meme lubi to
#50 OFFLINE
Napisano 17 październik 2014 - 22:23
Co za masakraaaaa. Przeciez mniejszy silnik wiecej pali i szybciej sie zuzywa,bo szybciej sie przeciez kreci. Kupujcie ludzie samochody,a nie odkurzacze do jeżdżenia.
- suhhar i albercik2 lubią to
#51 OFFLINE
Napisano 20 październik 2014 - 20:12
Opel zrobił niezłe ceny na Astrę IV. Kombi 1.4T 140 KM z fabrycznym gazem ma całkiem niezłe opinie.
#52 OFFLINE
Napisano 20 październik 2014 - 21:15
A'propos Golfa. Kolega nabył nówkę sztukę Golfa VI z motorem 1,4 i po 3 miesiącach q....ił na czym świat stoi. W ciągu roku 2x zjechał na lawecie i naprawy trwały po 3-4 tygodnie. Po roku użytkowania sprzedał i był bardzo szczęśliwy.
#53 OFFLINE
Napisano 09 listopad 2014 - 19:46
Trzymaj się chłopie z daleka od tego badziewia .
#54 OFFLINE
Napisano 09 listopad 2014 - 20:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych