Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wątpliwości całkowicie zielonego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   siewicz

siewicz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 94 postów

Napisano 28 maj 2009 - 20:18

No to sobie zrobiliście problem zapytałem o zwykły zestaw spinngowy do jerków, a Wy namówiliście mnie na casting. No więc to Wasza wina i teraz będziecie cierpieć, ponieważ mam zero pojęcia o łowieniu z multiplikatorem.
Za kilka dni przyjdzie mój zestaw (Daiwa Procaster 100HL i Dragon Millenium Fatso Jerk Cast 25-60g) i oficjalnie dołączę do grona trzymających kij do góry nogami . Problem polega na tym, że jestem w tym kompletnie zielony i zestaw castingowy widziałem do tej pory tylko na zdjęciach i filmach. Nie mam zielonego pojęcia jak się tym posługiwać. Mam w związku z tym kilka pytań:
1. Jaką żyłkę nawinąć? Lepiej nauka rzutów wychodzi na sztywniejszej np 0.30, czy czymś bardziej elastycznym np 0.22?
2. Jak wygląda prawidłowo nawinięta szpula multika? Do pełna się nawija, czy zostawia z 2mm do krawędzi?
3. Jakieś sposoby na brody? :D
4. Proszę napiszcie o wszystkim co mi się może przydać. Nie znam nikogo, kto mógłby mi jakkolwiek pomóc w nauce. Może jakieś błędy, które Wy popełniliście na początku i nie warto ich popełniać? :D

Wiem, że dużo wymagam, ale z góry wielkie dzięki :D
Pozdrawiam
Łukasz

#2 ONLINE   popper

popper

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9515 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Waldek

Napisano 28 maj 2009 - 21:04

4. Proszę napiszcie o wszystkim co mi się może przydać. Nie znam nikogo, kto mógłby mi jakkolwiek pomóc w nauce. Może jakieś błędy, które Wy popełniliście na początku i nie warto ich popełniać? :D

Nie staraj się rzucać zbyt daleko. To przyjdzie w trakcie, z czasem.


PS.
:D Opisałem tu własne doświadczenia z nauki

#3 OFFLINE   Friko

Friko