![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/public/style_images/tctc91_simplify/profile/default_large.png)
Ale niespodzianka! Shimano Japan's Aldebaran
#1
OFFLINE
Napisano 07 wrzesień 2009 - 09:59
#2
OFFLINE
Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:28
![http://www.tackletour.com/images3/picshimanoaldebaran07.jpg](http://www.tackletour.com/images3/picshimanoaldebaran07.jpg)
Takie ryby to bym z przyjemnością łowił i na Abu C3. Aldebaran jaki by piękny nie był, nie osłodzi polskiej mizeroty. To wisienka na tort. Tortu jednak nie ma..
I jeszcze mała dygresja dla polskich łowców onanizujących się TT: Ten pan trzyma kij w zębach tyko dlatego, że nie ma go gdzie odłożyć. Serio!
#3
OFFLINE
Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:36
@dawid_
Powstrzymaj się od komentarzy/zachowaj swój język dla siebie.
![:(](/public/style_emoticons/default/sad.png)
#4
OFFLINE
Napisano 07 wrzesień 2009 - 22:22
Czy na prawdę odchudzanie multika w tej części jest aż tak potrzebne??The Aldebaran's main gear is a very lightweight Aluminum Alloy bringing to question the long term viability of this reel's main gear.
Załączone pliki
#5
OFFLINE
Napisano 08 wrzesień 2009 - 06:27
#6
OFFLINE
Napisano 08 wrzesień 2009 - 08:02
#7
OFFLINE
Napisano 08 wrzesień 2009 - 17:33
zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?
#8
OFFLINE
Napisano 08 wrzesień 2009 - 18:00
Hiiiiiilekko odbiegajac od tematu ...
zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
#9
OFFLINE
Napisano 08 wrzesień 2009 - 18:05
Pozdrawiam
Tomek
#10
OFFLINE
Napisano 08 wrzesień 2009 - 18:26
lekko odbiegajac od tematu ...
zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?
Raz. Było dużo śmiechu!!!!!!!
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#11
OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2009 - 17:35
lekko odbiegajac od tematu ...
zastanawiam sie ilu uzytkownikow tego forum skonstruowalo kiedykolwiek przekladnie? kolo zebate? jest takim omnibusem w matzerialoznaswie (metalurgii), ze wie lepiej od shimano (albo innych), z czego sklepac przekladnie i dlaczego nie sa (ci uzytkownicy) rozchwytywani przez takich maluczkich jak getrag, ZF, daimler czy ESA?
Czesc
Osoba uzywajaca jakis produkt nie musi byc metalurgiem czy konstruktorem, zeby odroznic dobry produkt od zlego.
Pozdrawiam
#12
OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2009 - 17:55
kiedy audi zapowiedzialo pierwsze A8 to wlasnie 'fachowcy' powiedzeili, ze sie nie da, bo beda probelmy ze spawaniem konstrukcji nosnej z aluminium ... audi zastosowalo nity
kiedy BMW ujawnilo, ze glowice w silnikach beda z mangezu, to 'fachwcy' powiedzieli, ze sie nie da, bo magnez bedzie korodowal ... kanaly chlodnicze uszlachetniono nierkorodujacymi stopami
kiedy LOTUS wyporodukowal tytanowe zawory, to 'fachwcy' powiedzieli, ze sie nie da, bo tytan jest wpwadzie lekki ale nie odporny ... takze w tym przypadku metalugia uodpornila stopy tytanu
kiedy PORSCHE zapowiedzialo ceramiczne tarcze hamulcowe, to juz nikt sie nie odwazyl powiedziec, ze sie nie da ... tu byl tylko jeden lament: 'za drogo!' (ale przeciez nikt nie kaze kupowac, kazdy ma wolny wybor, wiec placz ucichl)
teraz BMW postawilo na kola koncept (jezdzi juz sobie jak zwariowany) z 3 cylindrowym silnikiem diesla i dwoma silnikami elektrycznymi, na obydwoch osiach, autko nazywa Visoin Efficient Dynamics, ma moc 356 KM, 800 Nm momentu obrotowego, osiaga 100 km/h w 4,8 sek spalajac przy tym 3.8 litra na setke ... czyli ma lepsze osiagi niz M3 i pali mniej niz MINI diesel ... dodam, ze ma miejce na 4 osoby
ale to wszystko i tak lipa
![B)](/public/style_emoticons/default/cool.png)
#13
OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2009 - 19:03
Kiedys Toyota produkowala swoja topowa terenowke z silnikiem diesla bez turbiny, bezposrednich wtryskow, elektroniki, komputerow itd. Samochody jak na dzisiejsze standardy byly mulowate, trzeslo nimi na wolnych obrotach i byly glosne. Mimo to jezdzily po 20 lat bez remontow, mialy przebiegi w granicach 1 miliona kilometrow i lykaly nawet rope pomieszana z piaskami afrykanskiej Sahary czy z okolic australijskiego Alice Springs. Jezdzilo to wszytsko nierzadko w ciezkim terenie, pyle, bocuie deszczach po skalach jak i po asfalcie
I co? I nic !!
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
A jak juz cos sie stalo, to ... kazdy kowal w okolicy naprawial takie cudo bez wiekszych kosztow..
Dzis zamiast inzynierow, projektowaniem samochodow zajeli sie ksiegowi. Ma sie oplacac i wygladac w katalogu !! Mamy komputery, elektronike we wszytkim, automaty itd. W wielu autach niemozna nawet otworzyc maski! Tylko autoryzowany serwis ma dostep do silnika. Wszedzie w kabinie sa diody, glosniczki przypominajace w niezapietych pasach, brudnych butach, plamach na koszuli i innych pierdolach. Wszystko piszczy i mruga, no bo za kiera siedzi potencjalny debil niamajacy o niczym pojecia!!
Jak cos sie rozkraczy to .... tylko autoryzowany serwis za slone pieniadze..
Nikt dzis nie tworzy trwalych produktow.. Liczy sie tylko szybka sprzedarz i urzycie.
Use and Throw.
Chcialbym zobaczyc magnezowe BMW po 10 latach w takim syfie jaki otacza mnie dookola
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#14
OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2009 - 20:41
I nie zobaczysz. Na potwierdzenie Twoich słów dodam, że miałem przyjemność jeździć, przez 5 lat, Toyotą Land Cruiser (Diesel) w wersji afrykańskiej. I tak jak mówi Jerzy: żadnych komputerów, prędkość ograniczona do 120 km/h mechanicznie, fabryczne plomby na większości podzespołów były nienaruszone w momencie sprzedaży. Jedyny mankament to ceratowe siedzenia - dupa się grzała w upałach.
Gdybym taką Toyotę spotkał na swojej drodze raz jeszcze, to z zamkniętymi oczyma .... Dodam, blokada napędu na 4 była mechaniczna i trzeba było wysiąść z autka by ją załączyć rączką.
#15
OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2009 - 22:03
@.... Dodam, blokada napędu na 4 była mechaniczna i trzeba było wysiąść z autka by ją załączyć rączką.
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
kryst co to byl za model? FJ 60 ? CZy jakas stara emenacja modelu FJ 70 ?
#16
OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2009 - 04:44
3B (diesel) R4 3.4 l. (3431 cm³), 98 KM - (BJ70/73)
lub
1PZ (diesel) R5 3.5 l. (3470 cm³), 115 KM - (PZJ70, 73, 75, 77)
silnik.
Muszę sprawdzić.
#17
OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2009 - 05:39
no to sobie zobacz, stoi na kazdym rogu w emiracie, jezeli ma np. 6 cylindrow i 3 litry pojemnosci, to ma takie rozwiazanie od kilkunastu lat ...I nie zobaczysz.
czyli od 1997
![B)](/public/style_emoticons/default/cool.png)
#18
OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2009 - 08:28
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#19
OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2009 - 16:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych