Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Conquest/Cardiff 50 DC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
241 odpowiedzi w tym temacie

#241 OFFLINE   mifek

mifek

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 11308 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 30 styczeń 2010 - 20:34

remek, odpusc sobie wstawianie ostatniej czesci testu. zabierz maszyne na drawe i tam zrobimy wywiad z szerszym gronem zarowno tych bardziej doswiadzonych jak i tych zupelnie zielonych w castingu. to bedzie dopiero szerokie rozeznanie tematu. a jak ktos chce wiedziec jak maszyna sie sprawuje to... niech przyjedzie na zlot <_< <_< <_< <_< <_<

#242 OFFLINE   grunwald18

grunwald18

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 41 postów

Napisano 07 luty 2010 - 14:09

Moim skromnym zdaniem obecnie produkowane są mniej trwałe rzeczy niż 3-5 lat temu. Wynika to z fakty, że muszą się one rozpadać/zużywać szybciej aby ludzie kupowali nowe. Cała seria Calcutta, stare Abu to są kołowrotki na kilkadziesiąt sezonów. Gdybania a testy polowe to dwie różne sprawy - przy odpowiedniej konserwacji na pewno nowe Cardiff-y połowią bardzo długo. Panowie, a co z problemami w elektronice na mrozie?


------------------------------------------------------------ --------------------
nie wiem jak sie to ma do multikow ale wezmy pod uwage samochody.kazdy producent dazy do czegos a tocos jest zawsze zwiazane z redukcja wagi.jesli ktos pisze ze musza sie one zuzywac/rozpadac szybciej to wydaje mi sie ze jest w bledzie.to ze sie zuzywaja szybciej moze i jest w tym cien racji ale kosztem czego.samochod np kiedys mialmetalowe zderzaki a teraz ma z tworzywa sztucznego i jest to napewno produkt mnie wytrzymaly od metalu aleoniebo lzejszy i dzieki temu mozesz do tego auta wpakowacmase rzeczy ktore tez waza.mniejsza maga mniejsze zuzycie paliwa/lepsze osiagi mniejsze nadwyrezenie silnika skrzyni i wszytskiego innego.kiedys byly resowy piorowe ciezkie jak szlag terazmasz amortyzatory.silnik o mocy 200km kiedys musialby miec silnik rzedu 3-5 litrow teraz dzieki turboi czesciej juz intercoolerowi osiagasz temoc z 2 litrow.uwazam zejesli jakis producent wyprowadza jakis produkt nowy to jest ten produkt sprawdzany i ma pewne zastosowanie..czyli kupujac multik o wielkosci 50 nie uzywasz go do fatso 14 tak jak kupujac bmw 320 tdi nie uzywasz godo przewozu zwiru piachu lub betonu.czesto pytalem tu na forum o jak najbardziej uniwersalny spzret i kazdy raczej mowil kup 2 zestawy jeden dolekko-sredniego i drugi srenio-ciezki.dlatego moim zdaniem producenci nie daza do tego by spzrert bylcoraz bardziej wadliwy tylko sprecyzowany do odpowiedniej metody polowu a co za tym idzie zawezaja bardzo mozliwosci danego sprzetu by moc na kazda metode wyprowadzic nowy model.oni dzieki temu zarabiaja a ty majac odpowiedni sprzet do danej metody i nie obciazajac go bedziesz sie nim cieszyl dluuuuugo jego perfekcja.dziekuje...c&r