Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, polecenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
437 odpowiedzi w tym temacie

#321 OFFLINE   elmo

elmo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 487 postów

Napisano 25 listopad 2022 - 16:58

Chyba tylko w Drapiezniku sa przynety Libra Lures NO SCENT- BEZ ZAPACHU. Sa jako mixy kolorow

#322 OFFLINE   BraWo

BraWo

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 120 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Wojciech

Napisano 30 listopad 2022 - 09:30

Kolejnym sklepem godnym polecenia to Sklep Wędkarski "MIĘTUS"  z Laskowej 


  • hm62 i jakub75 lubią to

#323 OFFLINE   Voiteh

Voiteh

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 775 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Wojtek

Napisano 30 listopad 2022 - 11:51

Chyba tylko w Drapiezniku sa przynety Libra Lures NO SCENT- BEZ ZAPACHU. Sa jako mixy kolorow

 

U Stepanova można kupić na sztuki, również bezzapachowe :)


  • elmo lubi to

#324 OFFLINE   Grzecho

Grzecho

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 457 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 grudzień 2022 - 12:12

Zdecydowanie odradzam korzystanie z wędkarskiego sklepu internetowego FatFish.pl
 
W dniu 8 grudnia 2022 r. złożyłem zamówienie na dwa produkty, wędkę i kołowrotek na kwotę ok. 1300 zł. Za zamówienie zapłaciłem szybkim przelewem. Następnego dnia (piątek) sklep poprosił, żebym się z nimi skontaktował. Tak też zrobiłem. W rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że moje zamówienie nie może być zrealizowane. Kołowrotka nie mają - bo im system omyłko go wystawia, wędkę mają ale jest uszkodzona. W związku z tym proponują mi zwrot pieniędzy. Co ważne w tej historii, to sklep po całości zawalił temat mojego zamówienia. W tej sytuacji chyba wypadałoby żeby zaproponował jakąś rekompensatę, np. jakieś gratisy dajmy na to do 50 zł. Ale na ten temat nawet się nie zająknęli. Poprosiłem o szybki zwrot pieniędzy przelewem typu eliksir, bo chciałem jak najszybciej ten sam towar zamówić w innym sklepie. A dla przypomnienia wysłałem te wiadomości i smsesem i mailem. Od tego czasu kilkukrotnie pisałem kolejne smsy i maile do sklepu bez odzewu. Dzisiaj jest już 6 dzień, od kiedy okazało się, że sklep FatFish.pl nie zrealizuje mojego zamówienia, a ja nadal nie mam moich pieniędzy na koncie.
 
Wędka i kołowrotek miały być prezentem na moje urodziny...
Jeśli nie chcecie być w taki upokarzający sposób traktowani, sugeruje trzymanie się od tego sklepu jak najdalej.    
 
pzdr
Grzecho
 
ps. jeśli zajdzie taka potrzeba mogę adminowi do wglądu udostępnić swoją korespondencję SMS-ową i emaliową ze sklepem, choć tak jak napisałem była ona jednostronna  

Użytkownik Grzecho edytował ten post 14 grudzień 2022 - 12:21

  • strary i Sadek8 lubią to

#325 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 14 grudzień 2022 - 12:33

Moim zdaniem zwrot pieniędzy powinien być niemal natychmaistowy, ale ... To, że sklep ma problemy to oczywiście bezapelacyjnie ich wina bo tego nie dopilnowali, ale dlaczego masz od razu dostawać gratisy ... Nie myli się ten kto nic nie robi.

#326 OFFLINE   scOOtt

scOOtt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 794 postów
  • LokalizacjaLubin
  • Imię:Łukasz

Napisano 14 grudzień 2022 - 12:38

 

Zdecydowanie odradzam korzystanie z wędkarskiego sklepu internetowego FatFish.pl
 
W dniu 8 grudnia 2022 r. złożyłem zamówienie na dwa produkty, wędkę i kołowrotek na kwotę ok. 1300 zł. Za zamówienie zapłaciłem szybkim przelewem. Następnego dnia (piątek) sklep poprosił, żebym się z nimi skontaktował. Tak też zrobiłem. W rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że moje zamówienie nie może być zrealizowane. Kołowrotka nie mają - bo im system omyłko go wystawia, wędkę mają ale jest uszkodzona. W związku z tym proponują mi zwrot pieniędzy. Co ważne w tej historii, to sklep po całości zawalił temat mojego zamówienia. W tej sytuacji chyba wypadałoby żeby zaproponował jakąś rekompensatę, np. jakieś gratisy dajmy na to do 50 zł. Ale na ten temat nawet się nie zająknęli. Poprosiłem o szybki zwrot pieniędzy przelewem typu eliksir, bo chciałem jak najszybciej ten sam towar zamówić w innym sklepie. A dla przypomnienia wysłałem te wiadomości i smsesem i mailem. Od tego czasu kilkukrotnie pisałem kolejne smsy i maile do sklepu bez odzewu. Dzisiaj jest już 6 dzień, od kiedy okazało się, że sklep FatFish.pl nie zrealizuje mojego zamówienia, a ja nadal nie mam moich pieniędzy na koncie.
 
Wędka i kołowrotek miały być prezentem na moje urodziny...
Jeśli nie chcecie być w taki upokarzający sposób traktowani, sugeruje trzymanie się od tego sklepu jak najdalej.    
 
pzdr
Grzecho
 
ps. jeśli zajdzie taka potrzeba mogę adminowi do wglądu udostępnić swoją korespondencję SMS-ową i emaliową ze sklepem, choć tak jak napisałem była ona jednostronna  

 

Robiłem tam zakupy parę razy i wszystko było w najlepszym porządku. Raz nawet sklep poszedł mi na rękę wystawiając towar na popoularnym serwisie aukcyjnym bo tak było mi wygodniej go kupić.

Moim zdaniem zawalił sklep, że nie odesłał pieniędzy w szybkim czasie ale bez przesady - chcesz dostawać gratisy za to, że nie zrealizowali Ci zamówienia ?  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


  • md30 lubi to

#327 OFFLINE   Grzecho

Grzecho

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 457 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 14 grudzień 2022 - 12:45

Może zostałem źle zrozumiany, nie zależy mi na żadnych gratisach tylko na szybkim zwrocie kasy. 

 

O gratisach napisałem tak dla przykładu, jak według mnie sklep mógłby z twarzą wyjść z tak głupiej sytuacji. 

W końcu to sklep totalnie zawalił, i to na nim leży odpowiedzialność sprawdzania, czy coś ma czy nie zanim wystawi do sprzedaży i dostanie czyjeś pieniądze. 


Użytkownik Grzecho edytował ten post 14 grudzień 2022 - 13:28


#328 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8447 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 14 grudzień 2022 - 15:46

Może zostałem źle zrozumiany, nie zależy mi na żadnych gratisach tylko na szybkim zwrocie kasy. 

 

O gratisach napisałem tak dla przykładu, jak według mnie sklep mógłby z twarzą wyjść z tak głupiej sytuacji. 

W końcu to sklep totalnie zawalił, i to na nim leży odpowiedzialność sprawdzania, czy coś ma czy nie zanim wystawi do sprzedaży i dostanie czyjeś pieniądze. 

 

Sklep w pierwszej kolejności ma obowiązek zwrócić pieniądze tym samym kanałem płatności przez który zostało opłacone zamówienie.

Niestety w przypadku szybkich przelewów sytuacja może być ciężka, bo sklep zwraca pieniądze przez operatora tych płatności (czasem przez dwóch), a operator dopiero przekazuje klientowi. Z moich doświadczeń w obsłudze zwrotów pieniądze są najczęściej u klienta do 48h ale miałem przypadek gdy trafiły do klienta dopiero 4 dni po zwrocie.


  • Grzecho i przemo_w lubią to

#329 ONLINE   cyprys19

cyprys19

    Zaawansowany

  • TWÓRCY+
  • PipPipPip
  • 3949 postów
  • Lokalizacjapułtusk okolice
  • Imię:marcin
  • Nazwisko:k

Napisano 14 grudzień 2022 - 15:48

Niestety na obecną chwilę wiele sklepów handluje towarem którego nie posiada i dopiero po sprzedaniu danej rzeczy biorą ją z hurtowni,a jak nie ma wychodzą takie akcje.
  • Grzecho, md30 i yogibaboo lubią to

#330 OFFLINE   Grzecho

Grzecho

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 457 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 15 grudzień 2022 - 12:16

Sklep w pierwszej kolejności ma obowiązek zwrócić pieniądze tym samym kanałem płatności przez który zostało opłacone zamówienie.

 

Tak też się finalnie odbyło. Jednak w trakcie rozmowy telefonicznej ze sklepem (ubiegły piątek) na moją prośbę o szybki zwrot pieniędzy, zwrócili się do mnie o podanie mojego numeru rachunku bankowego. Numer ten im wysłałem zaraz po zakończeniu rozmowy sms-em. Więc mieli wszystkie dane do zwrotu kasy.  

 

Tak jak na wstępie podałem, w końcu odzyskałem swoje pieniądze. 

 

Wątpię, żeby zaważyła opinia, którą im wystawiłem. Bo od początku mieli mnie w 4 literach i nie odpowiadali na moje maile i smsy.

 

Za to wczoraj o dziwo w końcu mi odpisali smsem obiecując zwrot, tylko nie wiedziałem czemu zwracali się do mnie per pani. 

 

Żona wczoraj mi się przyznała, że za moimi plecami wydzwaniała do sklepu i chyba to w końcu zadziałało  :D

 

Sklepu nadal nie polecam, ale powyższą metodę z udziałem wykurzonej żony, jak najbardziej  :D  


Użytkownik Grzecho edytował ten post 15 grudzień 2022 - 12:18

  • Piotrek Milupa, bartsiedlce i Zodiak lubią to

#331 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10162 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 23 grudzień 2022 - 15:18

Zakupy w "Złapokaje"

W niedzielę,11go grudnia złożyłem zamówienie w w/w sklepie. W poniedziałek miałem info, że przesyłka przygotowana i zaraz leci do mnie z Holandii GLS. W piątek odebrałem (16,12). Niestety jeden produkt był niezgodny z zamówieniem (zestaw dozbrojek ). Napisałem do nich mail. W poniedziałek otrzymałem odpowiedź z przeprosinami i informacją, że towar wyślą niezwłocznie na swój koszt (bez zwrotu mylnie wysłanego). Dzisiaj odebrałem!

Tak się powinno postępować z klientem. Brawo :clappinghands:. Słusznie w jakimś wątku polecałem ten sklep :)


Użytkownik BOB edytował ten post 23 grudzień 2022 - 15:24

  • Grzecho, Pescador de caña i GroPerch lubią to

#332 OFFLINE   Friko

Friko

    SUM

  • Super moderatorzy
  • 18596 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 23 grudzień 2022 - 15:35

pochwal się co kupiłeś Robert ;)


  • BOB lubi to

#333 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10162 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 23 grudzień 2022 - 15:53

Jak zwykle skorzystałem z promocji weekendowej. Kupiłem fajną, czarną koszulę Fladen z filtrem UV, t shirt Salmo, i kilkanaście zestawów dozbrojek ... pierdoły ;)


  • Grzecho lubi to

#334 OFFLINE   Grzecho

Grzecho

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 457 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 09 styczeń 2023 - 13:14

Zakupy w "Złapokaje"

W niedzielę,11go grudnia złożyłem zamówienie w w/w sklepie. W poniedziałek miałem info, że przesyłka przygotowana i zaraz leci do mnie z Holandii GLS. W piątek odebrałem (16,12). Niestety jeden produkt był niezgodny z zamówieniem (zestaw dozbrojek ). Napisałem do nich mail. W poniedziałek otrzymałem odpowiedź z przeprosinami i informacją, że towar wyślą niezwłocznie na swój koszt (bez zwrotu mylnie wysłanego). Dzisiaj odebrałem!

Tak się powinno postępować z klientem. Brawo :clappinghands:. Słusznie w jakimś wątku polecałem ten sklep :)

 

Jak widać są sklepy online, które potrafią dbać o klienta i sensownie naprawić swój błąd  :)



#335 OFFLINE   Mateo90

Mateo90

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 362 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 15 styczeń 2023 - 21:57

Czy kupował ktoś z was sprzęt wędkarski ze strony discover-japan.me?
Jakieś opinie ?:)

#336 OFFLINE   Wojciech_B

Wojciech_B

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 962 postów

Napisano 16 styczeń 2023 - 16:43

Z raven juz chyba koniec https://www.raven-fishing.pl/

 

Załączony plik  Przechwytywanie.PNG   198,24 KB   20 Ilość pobrań

 



#337 OFFLINE   Piotrek Milupa

Piotrek Milupa

    Moderator Emeritus

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 8447 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Piotrek

Napisano 16 styczeń 2023 - 22:56

Niestety to prawda

#338 OFFLINE   Rampampam

Rampampam

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 211 postów
  • LokalizacjaGdzieś tam...

Napisano 17 styczeń 2023 - 09:31

Niestety to prawda


A dlaczego "niestety "

Mało sklepów w PL?

Nic tam nie było takiego czego nie ma w innych sklepach

Ceny też nie specjalnie konkurencyjne

#339 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10162 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 17 styczeń 2023 - 10:43

... bo znikają sklepy, do których chodziło się nie tylko po to aby wydać kasę


  • Maciek_7 lubi to

#340 OFFLINE   Artech

Artech

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2653 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Artur

Napisano 17 styczeń 2023 - 11:28

... bo znikają sklepy, do których chodziło się nie tylko po to aby wydać kasę

Słabo trafiony argument w stosunku do sklepu internetowego. A takich dotyczy ten temat.
Jakoś ani z koszykiem, ani z wyszukiwarką się nie zaprzyjaźniłem...