Dostaliscie maila od garmina??
Yżby czyżby planowali nas już dezaktywować
?
Szanowny użytkowniku urządzenia Garmin,
Firma Garmin odkryła niedawno problem, który może dotyczyć posiadanego urządzenia, jeśli (1) wybrano niestandardowy format szerokości/długości geograficznej (format pozycji inny niż hddd°mm.mmmm), (2) wczytano określoną wersję oprogramowania, (3) szczegółowe mapy są niedostępne, (4) urządzenie jest używane w złych warunkach widoczności/w nocy.
Problem może nie dotyczyć posiadanego urządzenia, jeśli wybrano standardowy format szerokości/długości geograficznej, taki jak hddd°mm.mmmm’, lub jeśli oprogramowanie urządzenia zostało już zaktualizowane do najnowszej wersji.
SZCZEGÓŁY
Podczas konfiguracji ustawień początkowych, wyświetlany jest monit o wybranie formatu szerokości/długości geograficznej. Wybranie formatu niestandardowego w przypadku wersji oprogramowania, której dotyczy błąd, może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie śladu na ploterze nawigacyjnym.
Formaty pozycji, których dotyczy błąd:
Siatka brytyjska
Siatka niemiecka
Siatka irlandzka
Siatka fińska
Siatka RT 90
Siatka katarska
Zmodyfikowana siatka RT 90
Siatka austriacka
Siatka szwajcarska
Siatka nowozelandzka
Siatka holenderska
ROZWIĄZANIE
Problem ten można naprawić, aktualizując oprogramowanie urządzenia do najnowszej wersji. Firma Garmin zawsze zaleca aktualizację oprogramowania urządzenia do najnowszej dostępnej wersji oprogramowania.
Aby sprawdzić bieżącą wersję oprogramowania plotera nawigacyjnego, wybierz kolejno Ustawienia > System > Informacje systemowe > Informacje o oprogramowaniu.
Aby zaktualizować oprogramowanie urządzenia do najnowszej wersji, wykonaj następujące czynności.
Pobierz najnowszy pakiet aktualizacji oprogramowania urządzenia morskiego dla urządzenia z serii GPSMAP lub serii echoMap, dostępny na stronie firmy Garmin.
Te pakiety aktualizacji zawierają wersje oprogramowania odpowiednie dla posiadanego plotera nawigacyjnego.
Pobierz aktualizację oprogramowania na kartę SD, wykonując instrukcje zamieszczone na stronie pobierania.
Zaktualizuj oprogramowanie urządzenia zgodnie ze instrukcjami zamieszczonymi w instrukcji obsługi plotera nawigacyjnego. W razie potrzeby najnowszą instrukcję obsługi urządzenia można pobrać ze strony garmin.com/manuals.
Po ukończeniu aktualizacji wybierz kolejno wybierz kolejno Ustawienia > System > Informacje systemowe > Informacje o oprogramowaniu, aby upewnić się, że pobrana została odpowiednia wersja oprogramowania plotera nawigacyjnego.
W razie pytań dotyczących aktualizacji oprogramowania lub kalibracji urządzenia odwiedź stronę support.garmin.com.
Użytkownik michcio edytował ten post 12 maj 2017 - 22:49