Echosondy Garmin echoMAP 71/72/73/91/92 SV/ UHD2
#1481 OFFLINE
Napisano 13 grudzień 2019 - 23:00
- PiernikTorunski lubi to
#1482 OFFLINE
Napisano 14 styczeń 2020 - 15:47
Panowie jak przenieść way pointy z 92sv na 92sv plus bo echo nie zapisywało na karcie tylko na urządzeniu...
#1483 OFFLINE
Napisano 14 styczeń 2020 - 23:26
Eksport na kartę i poźniej import z karty.
#1484 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2020 - 12:52
#1485 OFFLINE
Napisano 18 styczeń 2020 - 19:11
#1486 OFFLINE
Napisano 18 styczeń 2020 - 19:12
Użytkownik crizz100 edytował ten post 18 styczeń 2020 - 19:12
#1487 OFFLINE
Napisano 18 styczeń 2020 - 20:22
Czy ktos z posiadaczy map bluechart moglby sprawdzic czy na jakiejs jest jezioro Norra Dellen w Szwecji ?
Nie ma.
#1488 OFFLINE
Napisano 18 styczeń 2020 - 20:24
Czy ktos instalowal juz soft 4.30 ?
Nie wiem czy warto jeśli masz 4.20
Jedyna zmiana:
Added the Panoptix PS22 Auto Mode Detection.
#1489 OFFLINE
Napisano 18 styczeń 2020 - 20:27
Nie ma.
To w takim razie pytanie z innej beczki , jak kupie navionicsa na ten rejon to bede mial tez to jezioro tak jak to jest na ich stronie czy tez to loteria ?
#1490 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2020 - 17:52
#1491 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2020 - 23:28
Da się, wejdź w menu mapy i jest tam opcja eksportu na kartę SD. Dane lądują w katalogu UserData na karcie.
#1492 OFFLINE
Napisano 08 marzec 2020 - 13:18
czy ktos z was uzywa home port do przegladania logow ? u mnie, podczas przegladania 2d dziala normalnie jak przelaczam widok na si czy di , program wysypuje sie...
Kupiłem w ubiegłym roku niechcący Garmin ECHOMAP Plus 92sv. Używam Home Port tzn. usiłuję używać a efekt jest taki jak piszesz. Przeglądanie zapisów w trybie Chirp działa ok, a po przełączeniu na Sidevu, HomePort się wysypuje , tzn. zawiesza i nie reaguje na nic. Po chwili pojawia się systemowe okienko zgłoszenia awarii do serwisu Garmin które wypełniam za każdym razem z podaniem własnego adresu email. Robiłem to już kilkadziesiąt razy. Bez odzewu. Prowadzę od długiego czasu korespondencję z działem PożalSięBoże pomocy Garmin i jak do tej pory pilnie pracują nad rozwiązaniem problemu. Standardowo przyczyny szukają na moim sprzęcie(PC), pytają o parametry, również doradzają poszukania wsparcia(chyba psychologicznego) na forum Garmina i innych. Myślę że problem znają doskonale a te ich ruchy to symulacja diagnozy i pozorowanie pomocy. Poszukałem trochę w Googlach i okazuje się że ludzie z innych krajów pisali o tym już w 2015 roku jak i również o kontaktach z pomocą Garmina z których nic nie wyniknęło. Od tej pory firma Garmin nic z tym nie zrobiła. Co można myśleć i jak to zachęca do zakupu sprzętu tej firmy skoro nie można korzystać z dość istotnej funkcji reklamowanej jako jeden z największych atutów??? Ogólnie poza tym na echosondę jako sprzęt nie narzekam, chociaż nie używałem i nie znam sprzętu konkurencji.
Użytkownik Arkadio edytował ten post 08 marzec 2020 - 14:08
#1493 OFFLINE
Napisano 08 marzec 2020 - 14:24
Nie wiem czy to pocieszenie, ale jest jeden program zewnętrzny, który czyta dane od garmina- czyli SonarTRX.
Otwarty w nim log wygląda tak: Schowek01.jpg 60,06 KB 23 Ilość pobrań
Natomiast ten program służy do wyedytowania obrazu z sonaru bocznego, gdzie po wyeksportowaniu- bez obróbki żadnej i wycięcia toni wodnej, w programie Google Earth wygląda to tak: Schowek01b.jpg 60,01 KB 23 Ilość pobrań
i dopiero z tego miejsca możesz sobie zaznaczać waypointy i przenieść je do echa.
Niestety, to nie jest program do robienia map, nie zaznaczysz w nim waypointów... składa mozaiki i czyta dane z Garmina- a to duża sztuka. Potrafi też wyeksportować jako .csv dane o głębokości,a stąd już droga do zrobienia map.
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 08 marzec 2020 - 14:25
#1494 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2020 - 15:11
Kupiłem w ubiegłym roku niechcący Garmin ECHOMAP Plus 92sv. Używam Home Port tzn. usiłuję używać a efekt jest taki jak piszesz. Przeglądanie zapisów w trybie Chirp działa ok, a po przełączeniu na Sidevu, HomePort się wysypuje , tzn. zawiesza i nie reaguje na nic. Po chwili pojawia się systemowe okienko zgłoszenia awarii do serwisu Garmin które wypełniam za każdym razem z podaniem własnego adresu email. Robiłem to już kilkadziesiąt razy. Bez odzewu. Prowadzę od długiego czasu korespondencję z działem PożalSięBoże pomocy Garmin i jak do tej pory pilnie pracują nad rozwiązaniem problemu. Standardowo przyczyny szukają na moim sprzęcie(PC), pytają o parametry, również doradzają poszukania wsparcia(chyba psychologicznego) na forum Garmina i innych. Myślę że problem znają doskonale a te ich ruchy to symulacja diagnozy i pozorowanie pomocy. Poszukałem trochę w Googlach i okazuje się że ludzie z innych krajów pisali o tym już w 2015 roku jak i również o kontaktach z pomocą Garmina z których nic nie wyniknęło. Od tej pory firma Garmin nic z tym nie zrobiła. Co można myśleć i jak to zachęca do zakupu sprzętu tej firmy skoro nie można korzystać z dość istotnej funkcji reklamowanej jako jeden z największych atutów??? Ogólnie poza tym na echosondę jako sprzęt nie narzekam, chociaż nie używałem i nie znam sprzętu konkurencji.
Mam identyczne doświadczenie z Garminem. Zero odpowiedzi na moje maile. Co prawda w innej sprawie , bo dotyczyło to wywiązania się (a raczej nie wywiązania się) z warunków promocji przez Garmina , ale nawet nie raczyli mi odpowiedzieć. Jak jest problem , to po prostu olewają temat. Za drobna kwota , żebym sobie z nimi nerwy szarpał , ale trzeba takie rzeczy nagłaśniać . Amatorzy psujący opinię marce Garmin.
#1495 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2020 - 15:18
- sum23 lubi to
#1496 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2020 - 16:07
Dokładnie. W zeszłym roku Navico wypuściło bardzo udane Eltki Ti2, które losowo gubiły przetworniki - czasami na pierwszym, czasami na n-tym wyjeździe. Po prostu echo przestawało go widzieć i nie działał sonar. Problem był znany praktycznie od momentu debiutu, czyli w zimie, bodajże w styczniu czy lutym. Update usuwający problem pojawił się pod koniec maja . A to przecież błąd krytyczny, a nie jakaś popierdółka.
#1497 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2020 - 17:09
Dokładnie. W zeszłym roku Navico wypuściło bardzo udane Eltki Ti2, które losowo gubiły przetworniki - czasami na pierwszym, czasami na n-tym wyjeździe. Po prostu echo przestawało go widzieć i nie działał sonar. Problem był znany praktycznie od momentu debiutu, czyli w zimie, bodajże w styczniu czy lutym. Update usuwający problem pojawił się pod koniec maja . A to przecież błąd krytyczny, a nie jakaś popierdółka.
Pewnie tyle trwa potwierdzenie problemu, zrobienie nowych elementów kodów do linuksa gdzieś w Indiach czy Pakistanie...Motorguide ponoć walczy z softem do silnika, o sprawie wiedzą od jesieni- i nic, a to też jest jeden głównych ficzerów tego silnika w sieci- kotwiczenie i trasa na mapie.
Garmin teraz ma dużo zgłoszeń o pogorszeniu tradycyjnych wariantów livescope- front/down. Hb też do mega 360 potrz\ebowało wydać update. Liczy się w tym wszystkim czas- choć dla mnie oczywistością jest, że dany bajer w momencie wprowadzenia do handlu powinien działać ok- ale dla nich tak nie jest. Bezwładność decyzyjna, logistyka, formalności no i wreszcie testy- to wszystko wymaga czasu - nas złości, bo płacąc grube $ chce się mieć gotowy produkt a nie ładne marketingowe abecadło...
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 09 marzec 2020 - 17:10
- Ziomal lubi to
#1498 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2020 - 19:19
https://youtu.be/4V2C0X4qqLY
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
- Waldi lubi to
#1499 OFFLINE
Napisano 09 marzec 2020 - 19:22
Księgowi rządzą w tych czasach....
#1500 OFFLINE
Napisano 14 marzec 2020 - 10:39
Zakup Echomap 92sv.
Zastosowanie głównie wody stojące o głębokości średniej 2 - 15 m max 20 m, bardzo rzadko więcej.
Pytanie do obeznanych i praktyków.
Który przetwornik wybrać GT40 -TM czy GT54HW-TM?
Jak wyczytałem ten aktualnie standardowy GT52 jest najsłabszy do moich zastosowań.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych