No to "zawęża się" wybór ☺
Pamiętaj Krzychu ,że pływanie na max obrotach dla żadnego silnika nie jest dobre , szczególnie jak zamierzasz latać na max obrotach ,WOT dla tego silnika to coś koło 5600/5700 obr/min. Powyżej ych obrotów to zbędne generowane dB i zmarnowane paliwo.
Dobieraj śrubę tak aby przy odkręceniu obrotów na 2/3 około 4000 obr/min prędkość/spalanie było dla Ciebie najbardziej optymalna a dla silnika najmniej "męczące" - zawsze masz zapas przy takich obrotach na ucieczkę.
Stary motorowodniak powiedział mi kiedyś ", że jeśli zamierzam latać na max obrotach powinienem liczyć się z dużo częstszą wymianą oleju w silniku oraz skróceniem jego żywotności. Pływanie na max obrotach to jak jazda samochodem do odcinki - w żadnej z sytuacji nie prowadzi do niczego dobrego :)"