wszystko warto ale nie za taką cenę
Przegląd podotarciowy i serwisowanie silnika
#21 OFFLINE
Napisano 27 czerwiec 2015 - 20:33
#22 OFFLINE
Napisano 27 czerwiec 2015 - 21:48
Pierwszy warto zrobić, czy to w samochodzie czy w zabutrówce. Zawsze po fabryce i transporcie podokręcają to i owo, wyregulują i ustawią.
Ale który pierwszy? Po fabryce i transporcie przed wydaniem silnika z salonu miałem przegląd "zerowy", tzn mam taki wbity w karcie gwarancyjnej, ale mogę się założyć że żadnego przeglądu nie zrobili.
#23 OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2015 - 08:08
Swoją 50 kupowałem u nich i pierwszy też robiłem tam. Z czystym sumieniem mogę polecić ten serwis. Mechanik wie z czym ma do czynienia; do tego jak odbierałem podłączył silnik przy mnie, sprawdził wszystko jeszcze raz, odpowiedział na moje pytania i wątpliwości.
#24 OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2015 - 08:15
Ale który pierwszy?
Pierwszy po 20 MT.
#25 OFFLINE
Napisano 13 styczeń 2017 - 21:45
Panowie orientuje się ktoś z Was gdzie znajdę ASO od SUZUKI w okolicach Wrocławia,Brzegu,Opola . Ewentualnie dobry Nieautoryzowany serwis silników zaburtowych ?
#26 OFFLINE
Napisano 13 styczeń 2017 - 21:56
A co chcesz zrobić?Jaka moc?
Użytkownik chlodnica edytował ten post 13 styczeń 2017 - 21:56
#27 OFFLINE
Napisano 14 styczeń 2017 - 18:42
Ja kupując tohatsu 9.8 otrzymałem informacje że koszt przeglądów będzie wynosił ok 120-150 zł i wystarczyło poczekać do pierwszego przeglądu gdzie nagle cena podskoczyła do 350 netto . Podziękowałem za współpracę a że mało ostatnio pływam to bez sensu było inwestować .Kupiłem oleje a z racji że trochę w mechanice dłubie się to i z resztą dałem radę .Swoją drogą ciekawe skąd będą wiedzieć ile zrobiłeś mtg ? Chyba że chodzi o wpis zobowiązujący dostarczenie silnika na serwis raz do roku .
#28 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2017 - 22:56
#29 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2017 - 23:57
serwis , panowie tylko tutaj >>>> warto obejrzeć do końca
Użytkownik inter edytował ten post 16 styczeń 2017 - 00:03
#30 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2017 - 06:55
serwis , panowie tylko tutaj >>>> warto obejrzeć do końca
https://www.youtube....h?v=WkDCpqgFkHs
Przekonałeś mnie !!
- chlodnica lubi to
#31 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2017 - 16:15
Chętnie bym jej mojego osapiana na serwis podwiózł, zamiast do piotrkowa
Użytkownik thug edytował ten post 16 styczeń 2017 - 16:16
#32 OFFLINE
Napisano 22 lipiec 2018 - 20:12
#33 OFFLINE
Napisano 22 lipiec 2018 - 20:24
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
#34 OFFLINE
Napisano 22 lipiec 2018 - 20:34
Ja mam w Hondzie 5 lat gwarancji przy 1 przeglądzie na rok w ASO. Nie wiem jak u innych. Oleje, wymiana filtrów, regulacje obrotów mógłbym robić sam, ale wolę 5 lat gwarancji:)
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ile już zrobiłeś tych przeglądów?
Ja zrezygnwałem i robiłem sam. Nic się nie wydarzyło, a nawet jeśli to oszczędność na serwisie jest ogromna i miałem sporę rezerwę na potencjalną naprawę
- psulek lubi to
#35 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2018 - 14:44
No i zobaczcie, kupujac chinskiego storma - zalecaja nawet wrecz zeby samemu wlac olej, przeleciec 10 motogodzin i samemu zalac nowy olej. Dalej silnik ma chodzic bez innych ceregieli bo jest wstepnie dotarty. To co czytam o ASO tutaj w watku tylko utwierdza mnie w tym ze te znane firmy to czysty marketing. Zeby nie bylo mam suzuki od nowosci i idzie do ludzi, nic zlego o silniku nie powiem ale kolejny raz inwestowac to wole w chinola, niech polazi pare lat i potem wziac nowego chinola, niz sie bujac z ASO i ich warunkami serwisowania i wyludzania pieniedzy i cenami z kosmosu za czesci.
Użytkownik horac edytował ten post 23 lipiec 2018 - 14:46
#36 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2018 - 18:30
#37 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2018 - 21:13
Zgadzam się z Tobą ze mozna sobie zrobić to z przyjemnością samemu i silnikowi tez nic nie będzie przez cały okres potencjalnej gwarancji.
Takie silniki zrobione sa do użytkowania na co dzień i mam świadomość, że nawet częste wędkowanie nie robi na nich wrażenia. A jakbym mial sprzedać swój sprzet to gwarancja to fajna wartość dodana:)
Ubezpieczenie na silnik i łódkę tez mam tak ma wszelki wypadek;)
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu TapatalkaIle już zrobiłeś tych przeglądów?
Ja zrezygnwałem i robiłem sam. Nic się nie wydarzyło, a nawet jeśli to oszczędność na serwisie jest ogromna i miałem sporę rezerwę na potencjalną naprawę
Użytkownik PawelMAT edytował ten post 23 lipiec 2018 - 21:14
- Dano. lubi to
#38 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2018 - 21:18
Narazie 2 razy, w sumie w mojej Hondzie 20KM za komplet w ASO: przegląd, regulacja sterociagu, materiał i wymiana tj. olej silnikowy i w spodzinie, filtr oleju + smarowanie przegubów wychodzi około 300zł, więc powiedzmy okolo 200zl/rok za przedłużenie gwarancji i swój spokojniejszy sen:) Poza tym z racji, że pływam ponad 150 motogodzin na rok to jeszcze jeden serwis robie sobie w miedzyczasie sam.
Zgadzam się z Tobą ze mozna sobie zrobić to z przyjemnością samemu i silnikowi tez nic nie będzie przez cały okres potencjalnej gwarancji.
Takie silniki zrobione sa do użytkowania na co dzień i mam świadomość, że nawet częste wędkowanie nie robi na nich wrażenia. A jakbym mial sprzedać swój sprzet to gwarancja to fajna wartość dodana:)
Ubezpieczenie na silnik i łódkę tez mam tak ma wszelki wypadek;)
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
No ja przez dwa sezony zrobiłem 6 tys km.... Choć nie wiem ile to motogodzin, ale pewnie od ch...ja
I nie straciłem na sprzedaży. Kolega kupił, używa i się cieszy. Nic się nie dzieje....
#39 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2018 - 21:33
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
- Dano. lubi to
#40 OFFLINE
Napisano 28 lipiec 2018 - 21:21
Moja honda bf6 2 tygodnie temu przeszla 1 servis pod londynem, zmienili oleje, do silnika wlali quicksilver 10w - 30 poczym silnik spryskal quicksilver corrosion guard i zaplacilem 53 funty, facet powiedzial ze niema nigdy zadnych problemow z tym silnikiem hondy, prywatnie serwisant faworyzuje yamahe
Ale juz w servisie w londynie w marinie na tamizie chcieli 120 funtow, tu tez co firma to inne ceny