Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Kto Pomoże ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   bilon97

bilon97

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 15 postów
  • LokalizacjaPniewy

Napisano 02 kwiecień 2010 - 13:23

Witam
Mam zamiar sobie kupić sprzęt (wędka i multiplikator) do trolowania ale za bardzo nie znam się na tym sprzęcie. Będę łowił na jeziorze Białokosz (Wlkp.) może ktoś kojarzy. Jest tam dość głęboko, a mam zamiar wyciągnąć ładnego suma i szczuble. Na innym forum polecili mi ten sprzęt multik : Daiwa Millionaire Preteus 300L i wędkę : Dragon Thytan Jerk Cast. Niewiem czy dobry sprzęt i czy będzie pasował do siebie:D. Łączna kwota 700 zł. ;)

#2 OFFLINE   krzysiek

krzysiek

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 6193 postów
  • Imię:Krzysztof

Napisano 02 kwiecień 2010 - 21:53

Nie wiem, kto ci to polecił i na jakiej podstawie, ale jak na mój gust ten sprzęt nadaje się do trolowania na śródlądziu jak pięść do nosa… Po pierwsze nie uważam, żeby wędki typu jerk były odpowiednie do trola. Są krótkie i - w tej gramaturze – prawdopodobnie dość sztywne. Osobiście wolę dłuższe kije. Proponuję ukręcić/zamówić wędkę w długości 2,40 – 2,60 np. z RX6 albo kupić gotowego Rozemeijera Cast&Troll.

Daiwa, którą Ci zaproponowano nadaje się raczej na Bałtyk… :lol: Jeśli nie chcesz przepłacać kup Abu Ambassadeur 5601 C4 – w zupełności wystarczy do Twoich celów.


#3 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 03 kwiecień 2010 - 07:39

witaj na forum :D

wedka do trolla nie powinna byc zbyt twarda, bo ryby beda sie odbijac, droga i krotka tez byc nie musi, natomiast powinna miec odpowiednia akcje i byc 'krzepka' i bezawaryjna konstrukcja