10-15 cm to naprawdę w .... cholerkę!!!
Pewnie kolano wyjdzie ci na ... kaloszu.
Ale dobra, Twoja decyzja.
Możesz zrobić to w dwojaki sposób.
Pierwszy łatwiejszy ale i mniej pewny, czyli doklejenie skróconych nogawek do tego paska neoprenu który jest przyklejony do gumaka. Z tego paska dobrze gdybyś deliktanie zdarł ten zielony materiał i kleił bezpośrednio do czystego neoprenu. Klej- AquaSure czy Sikaflex do szyb samochodowych, nieważne (Aqua i inne Sure, NAJLEPSZE i jedyne jak dla mnie).
Przy tym sposobie musisz zwrócić uwagę aby dobrze rozeprzeć nogawkę w miejscu klejenia od wewnątrz żeby wszystko ułożyło się i było szczelne, bez żadnych zmarszczeń. Pamiętaj że neopren będzie ci z tego miejsca zawsze próbował zjechać więc to jest niebezpieczne i wymaga staranności i ciągłej kontroli.
Drugi sposób, profesjonalny, na 100 PRO szczelny i wytrzymały to obcięcie nogawek, skrócenie tych które są za długie, a następnie zsszycie grubą syntetyczną nicią do skór z jednoczesnym sklejeniem czoła klejem AquaSure.W pierwszej kolejności szyjesz jedną stronę łapiąc tylko materiał którym jest olejony neopren, kleisz czoło i pozostawiasz do wyschnięcia. Kolejnym razem obszywasz drugą stronę materiału żeby wzmocnić połączenie. Żeby mieć 100% pewność co do szczelności możesz zalać od zewnętrznej strony szwy i połączenie i używasz tak jak chcesz.
Druga opcja bardziej pracochłonna ale zrobiona w sposób w jaki każda firma szyje i klei neopreny.
Powodzenia i staranności życzę.
P.S.
Jeszcze pyt.: "Czy te neopreny są wklejone w gumak do środka????"
Jakoś na pierwszej fotce tak mi wygląda.
Jeżeli tak to w pierwszym sposobie wklejasz je do wewnątrz!!!
Klej na tych z fotki o nic innego jak zwykły typu Budapren. Większość "lipnych" neoprenów jest nim klejonych.
Użytkownik trout master edytował ten post 25 sierpień 2015 - 19:50