Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pierwszy zestaw


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   TomSuw

TomSuw

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 448 postów
  • LokalizacjaPomorze środkowe
  • Imię:TOM
  • Nazwisko:SUW

Napisano 24 maj 2010 - 07:58

Witam,

Ostatnio miałem przez chwilę możliwość porzucania zestawem spinningowym Slider'em i mi się spodobało. Co prawda ryby nie złowiłem, ale sam moment ataku i bryzgi na wodzie ładnej ryby zrobiły na mnie wrażenie. Doszedłem więc do wniosku, że warto by było połowić odpowiednim kijkiem i młynkiem do tego bo to całkiem przyjemna zabawa :lol:

Tak wiec chciałbym coś sobie wybrać, tylko jestem bardzo ograniczony finansowo, a w obecnej chwili nie jestem w stanie nigdzie dorobić. Studiuję na dwóch kierunkach i przygotowuję się do obrony, więc dodatkowa praca odpada, a stypendium, które sobie wypracowałem niestety muszę poświęcać na życie. Wiadomo coś tam jestem w stanie wycisnąć z 300-400 zł. Złoże za to jakiś zestaw chodzi i sam kijaszek i jakiś multik? Łowić zamierzam na przynęty max raczej 7-emki Slider'a bo nie mam warunków na większe przynęty (chodzi mi o łowiska. Oczywiście w grę wchodziłby sprzęt używany, ale nie zniszczony :lol:, a i chyba bardziej skłonny był bym do zakupu kija nowego, niż korby. Co do kijów wymagań, nie mam byle nie Jaxon'y. Jeśli ktoś coś ma na zbyciu, lub udzieli mi pomoce w doborze sprzętu będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

#2 OFFLINE   dawid_

dawid_

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 623 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Dawid

Napisano 24 maj 2010 - 08:50

W dziale kupię powinieneś znaleźć coś używanego, ale w dobrym stanie. Sam tez wystawilem kij, który obsłuży slidera 7. Dziś zmieniam cenę

#3 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów