Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Zestaw szczupakowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   krokoss

krokoss

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 26 maj 2010 - 21:55

Jestem nowicjuszem, proszę o poradę jaki wybrać kij, multiplikator i plecionkę i długość oraz wytrzymałość przyponu do połowu szczupaka. Łowienie z brzegu, masa przynety 5-50gram (jerki). Kwota na zakup jakieś 1000-1300zł. Prosze o profesjonalne podejście do tematu.Pozdrawiam

#2 OFFLINE   sierak

sierak

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 68 postów
  • LokalizacjaKluczbork/Wrocław

Napisano 26 maj 2010 - 22:15

Witam,
Pogrzebaj trochę w zasobach forum, zapewniam Cię żę informacji jest multum. Na początek:
http://www.jerkbait.pl/forum/index.php?t=msg&th=6915& ;start=0&
http://www.jerkbait.pl/forum/index.php?t=msg&th=4775& ;start=0&
Ja sobie skompletowałem na pierwszy zestaw shimano curado 201 DPV, st croix premier PC66MHF i do tego plećka 20 lb i lowi się elegandzko (powinieneś się zmieścić w podanej kwocię):D tylko na pewno nie od 5 gr :huh: Komfortowo jest gdzieś od ok 12.
Pozdrawiam

#3 OFFLINE   mebone

mebone

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 39 postów
  • LokalizacjaŁódź -Bałuty

Napisano 26 maj 2010 - 22:17

Głównie czytam to forum ale nie wytrzymałem i musialem cos napisac. Na głównej stronie jerkbaita masz kilka artykulow na temat lowienia na jerkbaity poza tym skorzystaj z opcji szukaj ...

#4 OFFLINE   rogalson

rogalson

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 76 postów
  • Lokalizacjawarszawa

Napisano 26 maj 2010 - 22:28

skuteczne i pomocne. ale nie polecam :D

#5 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 27 maj 2010 - 07:13

witaj na jerkbait.pl :D