Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Siudak bezsterowiec - Czy da się naprawić ich pracę?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   dun

dun

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 63 postów
  • LokalizacjaWarszawa/Błonie

Napisano 02 sierpień 2010 - 20:31

Witam

Jakiś czas temu zaopatrzyłem się w kilka sztuk siudaków 5cm, 8gr. Ostatnio pojechałem nad wodę, żeby je wszystkie posprawdzać i okazało się że wszystkie płyną na jednym boku.. Jedynie przy załapaniu powietrza, ustawiają się(chyba) w pionie. Kombinowałem z uszkiem, ale nic nie pomagało.

Może ktoś miał podobne problemy? Nie znam się, ale może tak właśnie ma się ta przynęta zachowywać. Ewentualnie czy da się to jakoś poprawić, czy lepiej od razu pozbyć się tych woblerów?

pozdr

#2 OFFLINE   wujek

wujek

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 5799 postów
  • Imię:Jan
  • Nazwisko:Soroka

Napisano 02 sierpień 2010 - 20:55

Spróbuj dać lametę na dolną kotwicę, lub zastąpić ją ołowianą dużą śruciną, może pomoże? Jak nie to wyrzuć.
wujek

#3 OFFLINE   WOBLER-W1

WOBLER-W1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1784 postów
  • LokalizacjaKonin
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Brzuskiewicz

Napisano 02 sierpień 2010 - 21:36

Można poprawić :mellow: . Trzeba doważyć tą stronę która wychodzi na górę . Czyli jeśli pokazuje się lewa to musisz nawiercić na tej stronie przy spodzie otworki i powklejać śruciny ołowiu . Nie wiem niestety jak on rozmieszcza ołów bo nie chodzi przecież abyś wiercąc trafił prosto w niego . Na początek możesz spróbować dokleić na kropelkę jakiś pasek ołowiu u dołu z tej widocznej strony . Taki pasek powinien stawiać mały opór we wodzie i jest szansa , że nie zaburzy pracy wobka .

#4 OFFLINE   Tomy

Tomy

    SUM

  • Twórcy
  • PipPipPipPipPip
  • 15988 postów

Napisano 02 sierpień 2010 - 23:26