Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik psulek edytował ten post 26 sierpień 2016 - 10:53
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 26 sierpień 2016 - 10:51
Użytkownik psulek edytował ten post 26 sierpień 2016 - 10:53
Napisano 26 sierpień 2016 - 11:09
Panowie, jeżeli śruba o skoku 8,5-9 nie jest w stanie wprowadzić pływadło w ślizgu lub są z tym problemy to zmiana skoku na większy nie pomoże, co najwyżej zaszkodzi. Koni i momentu nie przybędzie magicznie od zmiany skoku. Skok zwiększamy jak silnik odcina na wysokich obrotach, ew chcemy poeksperymentować jak obroty na pełnym gazie są w górnym zakresie ustalonym przez producenta. W innym wypadku to porażka.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Zgadzam się, do prób zmiany śruby podstawowe wyposażenie to obrotomierz (najzwyklejszy za kilkadziesiąt złotych), jeśli w trakcie płynięcia silnik na maks. obrotach kręci 5500-5800obr, to znaczy że śruba jest dobrze dobrana do konkretnej jednostki pływającej.
Napisano 26 sierpień 2016 - 12:32
Napisano 26 sierpień 2016 - 14:25
Użytkownik psulek edytował ten post 26 sierpień 2016 - 14:27
Napisano 26 sierpień 2016 - 15:59
Napisano 26 sierpień 2016 - 16:10
nie koniecznie.ja mam przy 8km 2t 8 1/2 x7 1/2 i popyla aż miło.łódka 3.10m ok 80kg plus silnik paliwo ok 40kg 2 osoby ok 180kg czyli razem 300kg jeszcze się ślizga.przy jednej osobie 80kg ok 32km/h.
kumpel ma ten sam silnik i śrubę 8 1/2x 6 1/2 i też się ładnie wkręca ale szczegółów nie znam.
Napisano 26 sierpień 2016 - 16:52
Napisano 26 sierpień 2016 - 16:55
Dziękuje za przydatne informacje. Ogólnie nie jest źle - ponton wchodzi w ślizg i płynie 26km/h z 3 osobami i gratami na pontonie 360(Bush kajman), nie uważam tego za zły wynik choć trzeba sie nakombinować żeby ten ślizg osiągnąć. W dwie osoby nie ma problemu i lata 31km/h. Dzisiaj robiłem szybki test na suzumarze 390 w ślizg wchodzi błyskawicznie i z jedna osobą latał 32km/h ,gdzie na bushu w pojedynkę max 34/35km/h
Nie bede nic zmieniał choć dziś przez pół godziny na maksymalnie otwartej przepustnicy rozpędziłem sie do 12 a ponton miał dupę w powietrzu i byłem juz lekko zgrzany ale okazało się że jestem debilem i pływałem z dokręconymi do pawęży kołkami transportowymi
Też tak miałem. Na 6 KM pływam 25 km/h. Zapiąłem 9,9 a tu 22... .
Napisano 26 sierpień 2016 - 16:56
Użytkownik Gobio Gobio edytował ten post 26 sierpień 2016 - 17:00
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:00
Ale kółka mniejsze i mniej wystające poza obrys. Plastikowe Kolibri. Pewnie dlatego.
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:01
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:02
Użytkownik Gobio Gobio edytował ten post 26 sierpień 2016 - 17:03
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:08
Kolibri KM330D. Sam na stojącej bez gratów 32-33 . Może był zapas mały bo woda mała do rozpędzenia się.
Z kolegą i gratami na Wiśle 24-25.
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:42
Moje sa duże i gumowe, prawie jak pług!
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:46
Napisano 26 sierpień 2016 - 19:19
Napisano 26 sierpień 2016 - 20:18
Napisano 27 sierpień 2016 - 03:05
To dziwne. Przecież opory toczenia powinny być mniejszeTeż tak miałem. Na 6 KM pływam 25 km/h. Zapiąłem 9,9 a tu 22... .
Napisano 18 listopad 2016 - 07:46
Użytkownik Bry1@nt edytował ten post 18 listopad 2016 - 07:47
Napisano 28 styczeń 2017 - 15:02
Mam Yame F 9,9/15 2T z 2006r na panelu jest okrągłe gniazdo obok cięgna ssania .
Czy ktos ma schemat elektryki z tego silnika ? nie jestem pewien czy jest to ładowanie juz regulowane czy wyjscie na obrotomierz opisane jest wg instrukcji złącze dwubiegunowe.
Poszukuje tez ori nieuzywanego wyłącznika bezpieczenstwa montowanego w rumpel nr czesci 65W-82575-01 moze ktoś ma na zbyciu .
zdjęcie zapożyczone z neta.
zrywka.JPG 17,87 KB 19 Ilość pobrań
Użytkownik Trebron edytował ten post 28 styczeń 2017 - 15:22
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych