Czy taki Quicksilver czy też Yamalube to są producenci olejów czy też zamawiają gdzieś oleje i butelki ze swoją Marką ?
Wiem ,że nowy motorek i na gwarancji itd. Ale czy my czasami nie przepłacamy za ten brand ?
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 24 kwiecień 2018 - 21:56
Czy taki Quicksilver czy też Yamalube to są producenci olejów czy też zamawiają gdzieś oleje i butelki ze swoją Marką ?
Wiem ,że nowy motorek i na gwarancji itd. Ale czy my czasami nie przepłacamy za ten brand ?
Napisano 25 kwiecień 2018 - 11:50
Jeżeli cię to pocieszy lub nie - to są te same paski które są stosowane w samochodach. Można sobie dorabiać teorie o trwałości, ale to nie zmieni faktów. W autach też potrafią długo wytrzymać, zazwyczaj do czasu najbliższego remontu silnika spowodowanego zerwaniem paska, bo bezkolizyjne najczęściej są tylko w teorii. Fabrycznie pasek przewidziany na około 2000mth lub 6 lat. 20lat to ktoś ma niezłą fantazję, żeby tyle trzymać. Do czasu. Wolę go zmienić przez te 20 lat trzy razy i mieć spokojną głowę.
Pocieszy lub nie?
Tak się składa, że zmieniam rozrządy na co dzień gdyż po prostu się tym trudnię
Mnie to brzydko mówiąc wisi co ludzie kupują, co chcą wkładać do swoich samochodów czy silników zaburtowych.
Doświadczyłem, że w Polsce dobrze to tanio
Wiem też jedno, przez lata nauczyłem się, że "ucieranie dupy szkłem" wychodzi na dobre tylko tym co sprzedają tanie rzeczy i zamienniki.
Oczywiście paski contitecha, bosha, gates'a, dayco to są przyzwoite produkty, rzekłbym że bez znaczenia który się założy , bardziej istotne są łożyska, czyli rolki prowadzące, pompy wody czy napinacze, po których pasek się kręci.
Dla mnie temat się wyczerpał
Podkreślam jeszcze raz, że nikogo nie staram się przekonać do tego by kupował oryginały.
Ja tak robię, dobrze mi z tym, śpię spokojnie
Napisano 25 kwiecień 2018 - 12:33
Napisano 26 kwiecień 2018 - 13:49
Użytkownik Gobio Gobio edytował ten post 26 kwiecień 2018 - 13:53
Napisano 27 kwiecień 2018 - 15:52
up to date
m8 z płaskim/opływowym łbem najlepiej gdyby były na imbus
Napisano 27 kwiecień 2018 - 22:31
Kup w sklepie największy śrubokręt i problemy się skończą. Z płaskim łbem będą pod mały imbus i jak się zapiecze to ukręcisz klucz, z walcowym są za wysokie.
Napisano 28 kwiecień 2018 - 10:02
Napisano 28 kwiecień 2018 - 10:07
Napisano 28 kwiecień 2018 - 11:55
Napisano 28 kwiecień 2018 - 12:35
Użytkownik womaly23 edytował ten post 28 kwiecień 2018 - 12:35
Napisano 28 kwiecień 2018 - 13:41
Napisano 28 kwiecień 2018 - 13:52
Napisano 28 kwiecień 2018 - 21:33
To jest yama na 2 czy 3 garkach?
Sprawdź membrame w pompie paliwa, gaźniki do czyszczenia i to raczej w myjce ultradźwiękowej, potem dobrze je ustawić.
Napisano 28 kwiecień 2018 - 21:37
Orientujecie się jakie śruby pasują do spustu oleju w spodzinie w 9.9 4takt?
Po dwóch wymianach mam odrobine „obrobione”, wolałbym wymienić na śruby pod klucz nasadowy a nie płaski śrubokręt.
Weź małą "grzechotkę" na 1/4 i bita z największym płaskim. Nigdy nie obrobisz, zawsze odkręcisz.
Tylko mocno dociskaj, zwykłym płaskim często obrobisz śruby...
Napisano 28 kwiecień 2018 - 21:40
Tak dokładnie zrobiłem, dzięki.Weź małą "grzechotkę" na 1/4 i bita z największym płaskim. Nigdy nie obrobisz, zawsze odkręcisz.
Tylko mocno dociskaj, zwykłym płaskim często obrobisz śruby...
Napisano 29 kwiecień 2018 - 01:39
W beczce bez obciążenia silnik nie potrzebuje tyle paliwa co w normalnych warunkach żeby wkręcić się na obroty. Wciśnij gaz w aucie do połowy na luzie i na biegu. Różnica znaczna, prawda?Panowie taki problem w yamasze 25hp dwu takt ok 85 rok. W beczce wchodzi na obroty maxymalne bez problemu. Przy pontonie na wyższych obrotach nie dostaje paliwa i gaśnie :(plywam tylko powoli dodając gazu i na max połowie obrotów. Przy dłuższej jednostajnej jeździe też potrafi się dusić. Odpuszczam gaz na chwilę zaciagne ssanie na sekundę i płyne dalej.... Co to może być?
Użytkownik psulek edytował ten post 29 kwiecień 2018 - 01:41
Napisano 29 kwiecień 2018 - 06:21
Napisano 29 kwiecień 2018 - 11:37
Napisano 29 kwiecień 2018 - 19:05
Użytkownik -Power- edytował ten post 29 kwiecień 2018 - 19:07
Napisano 30 kwiecień 2018 - 16:38
a to 4 t . gaznik sprawdz i luzy zaworowe
Miałeś racje regulacja luzów zaworowych rozwiązała problem.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych