Silniki Yamaha - opinie i porady
#1321 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2018 - 06:43
https://www.olx.pl/o...67-IDnpUbA.html
- sledzix, gumowy, szczupak1 i 1 inna osoba lubią to
#1322 OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2018 - 20:48
Jakie obroty?
Tylko podaj wartość z oryginalnego obrotomierza Yamaha
To faktycznie dziwna sprawa z tą prędkością.
Twój silnik kręci do 6300 i dobrze było dobrać śrubę tak by w okolicach tych obrotów się zmieścić.
Jeśli masz możliwość to opuść o jedną dziurę i zobaczysz czy będzie lepiej...
Opuściłem niestety dopiero teraz brak czasu
przed śruba łapała troszkę powietrza łodź szła 75km rpm 6400 troszkę nerwowo się zachowywała szczególnie jak pływałem sam
po opuszczeniu o jedno oczko dłużej wychodzi z wody i leci 67 km rpm6000 jest stabilna
myślałem może żeby rozwiercić oczko i dać w połowie ,ale czy to nie będzie druciarstwo
#1323 OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2018 - 21:07
I jeszcze druga sprawa odnośnie stopki która jest do transportu ,pękła zobaczymy jak odniesie się do tego yamaha bo rurka która ma trzymać 200kg troszkę słabo wygląda
Załączone pliki
#1324 OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2018 - 21:44
Słaba sprawa.
Co do wysokości silnika to najlepiej jakbyś założył hydrauliczna windę
Tylko drogie dziadostwo
Nie kombinuj z dodatkowymi dziurami, można pogorszyć.
Lepiej zmień śrubę.
Poza tym, na jakiej wysokości teraz jest płyta względem dna łódki?
#1325 ONLINE
Napisano 10 wrzesień 2018 - 23:32
Producent odpowie ci cytatem z instrukcji (tu w oryginale po angielsku)
To jest tylko na czas serwisu, żeby podniesiony silnik nie spadł ci na głowę jak np. smarujesz kalamitki od spodu czy zmieniasz olej w siłowniku. Pozycja zalecana to pion albo wspornik.
#1326 OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2018 - 11:34
Teraz się przyjrzałem, widać, że amelinium jak papier w tym miejscu.
Gdzieś te "cenne" kilogramy trzeba "złapać" i wychodzi taki kwiatek później.
#1327 OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2018 - 20:13
Wspornik i tu jest pies pogrzebany
Pytam faceta z yamahy we Wrocławiu "motorland" jak mam przewozić silnik mówił że na stopkach ,ale ma też wsporniki za jedyne 300 stówy myślę prawdziwa okazja za kawałek pitola z gumy , no ale chu... biorę i finał taki że pasuje wszystkich silników od 80 do 300 km poza moim f 130 niema gdzie go wsadzić bo do tego modelu producent nie zrobił uchwytu
Może normalnie na siłowniku jeździć
https://www.amazon.c...0/dp/B005IGSQWU
co do wysokości silnika t o zrobię zdjęcie
#1328 OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2018 - 20:39
To moim zdaniem oryginał. Kupiłem w zeszły weekend w serwisie Yamahy Moto-Kom w Płocku nową śrubę do F25 w rozmiarze 9 7/8 x 10,5 i tez ma tak nabity rozmiar. Była w oryginalnym zaklejonym kartonie.
Zupełnie inaczej niż śruba którą dostałem z silnikiem (silnik nówka z salonu kupiony w kwietniu) miała rozmiar na korpusie.
Czemu zmieniasz na tą ?
#1329 OFFLINE
Napisano 11 wrzesień 2018 - 21:58
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#1330 OFFLINE
Napisano 12 wrzesień 2018 - 21:06
#1331 OFFLINE
Napisano 17 wrzesień 2018 - 08:22
Panowie czy wiecie może jaka jest odległość od spodu mocowania do spodu płyty kawitacyjnej w silniku yamaha 9.9 km rok 2004 dwusów stopa S ????
#1332 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 09:19
Witam!
Chłopy, mam problem ze swoją Yamahą.
Silnik to Yamaha F20 z 2015 roku.
Silnik podczas płynięcia na maxa po ok. jednej minucie zaczyna szarpać.
Jak odpuści się gaz, zwolni do minimum i dalej leci na maksa płynie fajnie przez ok. minutę i znowu zaczyna się dusić.
Jak nie odpuszczę gazu to zgaśnie. ponowne odpalenie bez problemu i znowu ok. minuty fajnie i tak w kółka.
Teraz tak, w silnik wszystko co było serwisowego do wymiany, zostało wymienione.
Czyli oleje, filtry i świece.
Dwa tygodnie temu silnik był na serwisie, wyczyszczono gaźnik, wymieniono filtr paliwa, sprawdzono świece.
Przed pierwszym odpalenie po serwisie zlałem stare paliwo, wyczyściłem zbiornik paliwa i przepłukałem linię paliwową.
Pierwsze odpalenie, wypłynięcie i od razu efekty jak wyżej...
Macie jakieś sugestie. Mam już dosyć tematu, z serwisem jestem umówiony dopiero na przyszły tydzień, a przed tym czekają mnie dwie poważne wyprawy.
Ps. Nie mam dwóch lewych rąk i jakby co wiele spraw mogę pociągnąć samemu ale pomysłów już mi brak.
Sprawdzałem też pompkę paliwową, wygląda w porządku. Zmieniałem też stacje paliw bo tak mi sugerowano.
Zmieniałem też śruby, bez zmian.
Za wszelką pomoc będę wdzięczny.
Adam.
#1333 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 09:24
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
#1334 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 09:31
#1335 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 09:47
Pływałem też na innym zbiorniku z inną linią paliwową i było to samo.
Tak samo z odkręconym korkiem od paliwa.
Cewek i przewodów raczej nie sprawdzę, bo jak?
Musiałbym płynąc na max, na wolnych obrotach i w połowie obrotów wszystko jest w porządku.
#1336 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 11:06
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
#1337 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 11:19
#1338 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 11:30
Skoro tak to prawdopodobnie serwis coś namieszał przy czyszczeniu gaźnika.
Nie rozumiem?
Silnik oddałem do serwisu właśnie z powodu problemu z wysokimi obrotami.
Czyli czyszczenie gaźnika nie pomogło i nie zauważyłem aby pogorszyło sprawę.
#1339 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 11:50
Nie rozumiem?
Silnik oddałem do serwisu właśnie z powodu problemu z wysokimi obrotami.
Czyli czyszczenie gaźnika nie pomogło i nie zauważyłem aby pogorszyło sprawę.
To skoro serwis nie dał sobie z tym rady, to Adamie raczej nikt nie wpadnie co to może być. Zostaje Ci kolejny serwis.
Gwarancję masz ?
#1340 OFFLINE
Napisano 08 październik 2018 - 11:57
Tomek, gdybym miał gwarancję to nawet bym wał tyłka nie zawracał.
Zostawiłbym go tam gdzie trzeba i czekał aż dostanę taki jaki powinien być.
A pytam tutaj, bo czasem może to być jakaś rzecz, której ja czy serwis nie dostrzegamy.
Płacić w serwisie krocie bez skutku to żadna przyjemność...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych