Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Lustrzanka czy "hybryda"?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Czez

Czez

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 281 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 30 sierpień 2010 - 12:04

Witam,
Z góry przepraszam za niefachowa terminologię z dziedziny foto, ale jestem laikiem w tym temacie.

Używam kompakcików Canon Powershot A560 oraz Nikon Coolpix. Obie maszynki wystarczają do cyknicia fotki złowionej rybki, bądź jakiegoś landszaftu, tudzież zdjęcia na tle jakiegos zabytku, na wycieczce lub wakacjach oraz oczywiście różnego typu zdjęć rodzinnych. Wystarczają jeśli nie ma nocy, zmierzchu lub ciemnego pomieszczenia, nie trzeba szybko cykać jednego zdjęcia za drugim.
W tej chwili doznałem nawrotu choroby pt. psy. Próby robienia zdjęć psom przy użyciu powyższych kompaktów, w 8 na 10 przypadkach, kończą się masakrycznie.
Moje oczekiwania w stosunku do aparatu (poza możliwościami cykania zdjęć plenerowo-rodzinnych, tudzież rybkom) są następujące :
- możliwość robienia zdjęć psom w ruchu
- możliwość robienia zdjęć w halach ze sztucznym oświetleniem lub przy słabym oświwetleniu z odległości ok. 10 - 15m
- możliwość robienia zdjęć psom z większych odległości ok. 30 m, tak aby piess był na zdjęciu widoczny (tu chyba chodzi o odpowiedni zoom)
- możliwość szybkiego/seryjnego robienia zdjęć (nie wiem jak to nazwać, ale w moich kompaktach po zrobieniu jednego zdjęcia, trzeba długo czekać na mozliwość zrobienia kolejnego zdjęcia)
- stabilizator ruchu, czy jak to się tam nazywa, w każdym razie chodzi o możliwość wykonywania tzw. zdjęć nieporuszonych.

Teraz pozostaje kwestia wyboru typu aparatu tj. lustrzanka, czy hybryda zwana również kompaktem zaawansowanym.