Lowrance Elite 5 / 7 / 9 Ti
#921 OFFLINE
Napisano 09 październik 2017 - 10:01
#922 OFFLINE
Napisano 10 październik 2017 - 02:20
Czy bez wykupionego pakietu Edge albo premium nie mogę sobie w samym unicie zmienić kolorów mapy która juz posiadam ? A jak mogę to jak?
#923 OFFLINE
Napisano 10 październik 2017 - 06:57
OK dzięki. A odpowiesz mi jeszcze na moje pytanie od ilu do ilu metrów 200khz a 83khz na jeziorach i rzekach ? Plus minus.
Przde wszytkim twoje echo kolego posiada kilka trybow uzytkowania np.wedkowanie podlodowe,wody slodkie itp.nie pamietam juz wszystkiego bo dawno nie uzytkowalem.Tryb wedkarski bodajze obsluguje do 30m glebokosci i najczesciej sie go uzywa.nie przeszkadza to w niczym zeby na tym trybie uzyc stozka 83 lub 200khz i zobaczyc na ktorym w danej chwili lepiej obrazuje echo(sa to tylko 2 rozne szerokosci stozka czyli albo wiekszy obszar bedziesz widzial pod lodzia albo mniejszy/60 lub 120 stopni)jezeli chcesz plywac i zapisywac logi z ktorych pozniej chcesz utworzyc mape to zdecydowanie polecam opcje 200khz poniewaz lepiej wykrywa twardosc dna.Opcja chirp lepiej separuje obiekty zawieszone w toni (osobiscie uzywam albo 200khz albo sredni chirp)Poza tym kolego to instrukcje jednak nalezalo by przeczytac bo odpowie ona na mnóstwo twoich pytan, a że temat "rzeka"to mozna by pisac i pisac.Sprzet kupiles dobry teraz tylko nalezy nauczyc sie wykrzesać z niego jego mozliwosci(osobiście posiadam hds 9 gen 3 i nie narzekam)Pozdrawiam,Rafal
#924 OFFLINE
Napisano 10 październik 2017 - 08:24
#925 OFFLINE
Napisano 11 październik 2017 - 15:49
Siemadero wariaty :-)
Poszukuje mapy na Trzeciecko i Wierzchowo ktoś poratuje ?
- rower26 lubi to
#926 OFFLINE
Napisano 12 październik 2017 - 19:23
#927 OFFLINE
Napisano 12 październik 2017 - 23:06
#928 OFFLINE
Napisano 13 październik 2017 - 05:38
Użytkownik siarq edytował ten post 13 październik 2017 - 05:38
#929 OFFLINE
Napisano 14 październik 2017 - 18:42
#930 OFFLINE
Napisano 15 październik 2017 - 10:00
#931 OFFLINE
Napisano 15 październik 2017 - 20:44
#932 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 12:19
Użytkownik Arcturus edytował ten post 23 październik 2017 - 12:20
#933 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 13:19
W serwisie napisali ze echo wymaga uziemienia.
czy to samo jest napisane w manualu ?
swoją drogą : jaką trzeba mieć wiedzę, żeby komuś kazać "uziemić" urządzenie na łódce .....
Użytkownik bankroot edytował ten post 23 październik 2017 - 13:21
- sajdol1 lubi to
#934 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 14:16
... mmm..... w manualu pisze że żółty przewód powinien pozostać wolny....
#935 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 16:15
Użytkownik siarq edytował ten post 23 październik 2017 - 16:22
#936 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 16:21
Zrób kalibrację ekranu.Mam problem albo i nie, z Elite7Ti. Zdarza mi się że echo dziwnie reaguje na dotyk, mianowicie dotyk palca w górnej części ekranu uruchamia aplikacje umieszczone z boku ekranu, większość aplikacji jest niedostępna. Po dotknięciu ekranu słychać sygnał dzwiękowy ale nic się nie dzieje. W serwisie napisali ze echo wymaga uziemienia. Czy możecie mi pomoc jak uziemić tę echosondę? Mam ją zamontowaną w Łodzi Necko 420 bezpośrednio domakumulatora 34 Ah. Nadmieniam ze nie jest to problem niskiego napięcia bo to już wyeliminowałem. Przetwornik jest podłączony prawidłowo. Wydaje mi się że to się dzieje przy temperaturach poniżej 20 stopni Celsjusza. Jak i gdzie podłączyć przewód uziemienia (to chyba ten żółty). Pozdrawiam.
#937 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 18:39
Niech serwis wymieni tą Elitkę na Simrada Go XSE, problem zniknie.
- siarq lubi to
#938 OFFLINE
Napisano 23 październik 2017 - 19:48
Zrób kalibrację ekranu.
Jak to zrobić jak ekran nie reaguje na żadne menu?
#939 OFFLINE
Napisano 24 październik 2017 - 07:03
U mnie po kupnie echa przesunięcie ekranu było niewielkie. Aby zamknąć okno musiałem kliknąć obok X . Zrobiłem kalibrację i działa tip top. Może jest opcja przywrócenia do ustawień fabrycznych/resetu kombinacją klawiszy i to pomoże?
@Paprykarz, dlaczego piszesz, żeby wymienił echo na inny model? Masz jakieś info, że to częsta usterka w TI?
Może po prostu ekran jest uwalony a to się może w każdym modelu zdarzyć.
Użytkownik sajdol1 edytował ten post 24 październik 2017 - 07:05
#940 OFFLINE
Napisano 24 październik 2017 - 07:23
Moim zdaniem jest to problem który często pojawia się w Elite TI. Znajomi wędkarze to przerabiali, na forum często trafia się opis problemów z Elite. Fora zagraniczne podnoszą ten problem (ekran, zawieszanie się urządzenia)
Pomimo podobnej ceny tych urządzeń, to jednak Simrad jest bardziej zaawansowany technicznie. Natomiast brak informacji o nieprawidłowym działaniu może wynikać z ilości urządzeń na naszym rynku która jest mniejsza niż Elite. Można by przyjąć, że są to błędy wczesnego okresu produkcji ale te urządzenia trochę już na rynku są...
Oba urządzenia są produkowane w Meksyku (w tej samej fabryce ?)
Z wiadomych względów, producenci nie udostępniają żadnych informacji na temat awaryjności swoich urządzeń. Pozostaje nam jedynie budowanie własnej opinii na opiniach mniej lub bardzie zadowolonych posiadaczy tych urządzeń.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych