Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Lowrance Elite 5 / 7 / 9 Ti


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2406 odpowiedzi w tym temacie

#1441 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 08:51

Hej.Kupilem w norwegi kilka echosond Lowrance i zadna nie posiada blokady regionalnej.
Poza tym autoryzowani sprzedawcy  jak i Lowrance Norge nie robia zadnego problemu z wgraniem za darmo pakietu z jezykiem polskim.



Mam podobne doświadczenia z serwisem UK. Wymiana kilku maili i sprzęt odblokowany.

#1442 OFFLINE   Maniek600

Maniek600

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 101 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Maniek

Napisano 28 maj 2019 - 11:20

Jak wyglada to cale odblokowanie polskiego. To jest jakis kod ktory sie wpisuje czy wgrywa sie cos na nowo. Serwis w danii odpisal mi ze dania lezy w strefie zachodnioeuropejskiej a polska we wschodnio i w zwiazku z tym jest blokada regionalna i nie ma mozliwosci odblokowania jezyka polskiego.

#1443 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 28 maj 2019 - 12:00

W każdej chwili możesz zakupić kod i dodać inną paczkę językową, jeżeli urządzenie pochodzi zza wielkiej wody dokupujesz drugi kod na zdjęcie blokady Geofecing (blokady regionalnej). Widocznie polityka duńskiego dystrybutora nie dopuszcza takiej możliwości, co nie oznacza że inni tego nie robią.



#1444 OFFLINE   Maniek600

Maniek600

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 101 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Maniek

Napisano 28 maj 2019 - 13:15

Dalej z nimi negocjuje. Napisalem im ze w UK przesylaja taki kod i da sie to odblokowac wiec prosza mnie o podanie im takiego kodu ktory odblokuje paczke jezykowa...

#1445 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 13:58

Jak wyglada to cale odblokowanie polskiego. To jest jakis kod ktory sie wpisuje czy wgrywa sie cos na nowo. Serwis w danii odpisal mi ze dania lezy w strefie zachodnioeuropejskiej a polska we wschodnio i w zwiazku z tym jest blokada regionalna i nie ma mozliwosci odblokowania jezyka polskiego.

Jakiś mało pomocny serwis pewnie koledzy Polskiej dystrybucji. W UK musisz podać adres, sklep gdzie sprzęt był zakupiony i swoje dane. Dostajesz kod który wpisujedsz w menue i załatwione. Sprawdzone przez Polaków, Litwinów i Greka nikomu nie odmówiono i nie oczekiwano zapłaty a wręcz przeciwnie przynajmniej raz w miesiącu dostaje kody rabatowe.


Użytkownik albercik2 edytował ten post 28 maj 2019 - 13:58


#1446 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 28 maj 2019 - 14:00

Dystrybutor ciebie o to prosi ???



#1447 ONLINE   Sonary i mapy

Sonary i mapy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4811 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 28 maj 2019 - 14:40

Jestem bardzo ciekawy, kiedy nasi lokalni dystrybutorzy elektroniki- ci autoryzowani - dostrzegą, że z taką polityką cenową w relacji do siły nabywczej naszych wynagrodzeń, brakiem realnego wsparcia, stracą na tym najwięcej.

Powinni płacić wręcz temu forum za rozwiązywanie problemów ze sprzętem, z którymi sami nie potrafią się uporać.


  • SkiDivPL lubi to

#1448 OFFLINE   Sailfish

Sailfish

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1198 postów
  • LokalizacjaTurawa
  • Imię:Cezary

Napisano 28 maj 2019 - 14:44

Każdy telefon do Parkera utwierdzał mnie w przekonaniu: dystrybutor ma się dobrze.



#1449 OFFLINE   Maniek600

Maniek600

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 101 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Maniek

Napisano 28 maj 2019 - 15:19

Zachowuja sie tak jakby nie wiedzieli ze jest taka mozliwosc. Upieraja sie ze nie ma mozliwosci odblokowania. Jutro maja mi dac konkretna odpowiedz czy cos poradza. Dzwonilem do parkera 500zl netto...

#1450 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 15:44

Dystrybutor ciebie o to prosi ???

Tak poproszono mnie o podanie dnych mich i urządzenia by mogli wygenerować kod, co w tym dziwnego? 



#1451 OFFLINE   Maniek600

Maniek600

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 101 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Maniek

Napisano 28 maj 2019 - 16:29

wszystko idzie chyba w dobrą stronę. Źle zrozumiałem treść korespondencji z serwisem. Oczywiście upierali się nadal że jest blokada i nie da rady nic poradzić, ale kiedy skłamałem im że w zeszłym roku kupiłem w Uk echo lowrance i dostałem tam kod odblokowujący paczkę jezykową, to wtedy napisali mi abym podał im "the requestcode and unlock code when you go to the enable language". W kontekście rozmowy zrozumiałem że mam im podac kod jaki dostałem z UK na potwierdzenie tego że wciskam im kit. w odpowiedzi dostałem wiadomość z instruktażem gdzie mam wejść w urządzeniu aby  uzyskać requestcode i odrazu abym podał im serial urządzenia. Przesłałem im to o co prosili i czekam do jutra na wiadomość.



#1452 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1959 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 28 maj 2019 - 18:02

Tak poproszono mnie o podanie dnych mich i urządzenia by mogli wygenerować kod, co w tym dziwnego? 

Maniek600 pisze tak: Napisalem im ze w UK przesylaja taki kod i da sie to odblokowac wiec prosza mnie o podanie im takiego kodu ktory odblokuje paczke jezykowa... 

Proszą o podanie kodu który odblokuje paczkę językową.... Stąd moje zdziwienie



#1453 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 18:44

Spoko, nie załapałem



#1454 OFFLINE   bassy

bassy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1950 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 28 maj 2019 - 19:52

Jestem bardzo ciekawy, kiedy nasi lokalni dystrybutorzy elektroniki- ci autoryzowani - dostrzegą, że z taką polityką cenową w relacji do siły nabywczej naszych wynagrodzeń, brakiem realnego wsparcia, stracą na tym najwięcej.
Powinni płacić wręcz temu forum za rozwiązywanie problemów ze sprzętem, z którymi sami nie potrafią się uporać.

Sorki ale musiałem to napisać. Ja jestem ciekawy kiedy polscy dystrybutorzy zajmą się utrudnianiem tego procesu odblokowywania. Tzn. kiedy poskarżą się lołrensowi.

#1455 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 20:11

@bassy a ja się zastanawiam kiedy polscy klijęci zaczną skladać zażalania do Navico na działanie Polskiego dystrybutora.



#1456 ONLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5558 postów
  • Imię:adam

Napisano 28 maj 2019 - 21:48

i co navico przyklasnie konsumentom i udupi kure znoszaca zlote jaja..., nie zartuj . to jest celowe dzialanie ukierunkowane na $$$



#1457 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 22:19

A dla kogo niby znosi te zlote jaja skoro klijet idzie do konkuręcji. Jakoś poza Polską dystrybucją nie ma problemów z upgradem języka. O prawie 20 lat mieszkam na emigrcji ale jak widzę takie wpisy to się zastanawiam czy napewno komuna jeb...a


  • goldi1231 lubi to

#1458 ONLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5558 postów
  • Imię:adam

Napisano 28 maj 2019 - 22:31

Ponoc je..a , ale duzy moze wiecej i gdakanie nic nie wniesie, ot cala filozofia. Jesli navico by uwolnilo pl paczke ,to parkery sila rzeczy.musieli by zejsc z ceny, a tak mamy paczke i tanczycie jak.my gramy ...

#1459 OFFLINE   albercik2

albercik2

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 692 postów
  • LokalizacjaChotylow
  • Imię:albercik
  • Nazwisko:przemyslaw

Napisano 28 maj 2019 - 22:39

Że co? A kto to jest parker? Mogę się założyć o dobrą szkocką że Navico nie ma pojęcia o tych praktykach. Anglicy, Hiszpanie, Niemcy czy Finowie nie potrzebują zaplaty by wygenerowć kod. Dziwię się że jeszcze kto koliwiek robi tam zakupy


Użytkownik albercik2 edytował ten post 28 maj 2019 - 22:39

  • goldi1231 lubi to

#1460 OFFLINE   Adam_Cichy

Adam_Cichy

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 12 postów
  • LokalizacjaWieluń

Napisano 29 maj 2019 - 12:34

 Mogę się założyć o dobrą szkocką że Navico nie ma pojęcia o tych praktykach. 

 

Ma pojęcie. Ja swoje TI kupiłem w Hiszpanii i też nie było PL. Znalazłem w sieci możliwość odblokowania paczki PL kodem. Napisałem do Lowrance (USA) o tym fakcie i że chciałbym odblokować PL . Dostałem odpowiedź że kod wyślą mi tylko wtedy gdy przedstawię im dokument że mieszkam na stałe w Hiszpani. W innym przypadku mam zwracać się do Parkera jako oficjalnego dystrybutora na Polskę. Napisałem im że Parker pobiera opłatę i moim zdaniem jest to nie halo. Odpowiedź była, że jest to w gestii dystrybutora.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych