Za dużo smaru w kołowrotku ???
#21 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2016 - 22:31
#22 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 11:37
#23 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 12:21
Jeśli tak było to lepiej, że dowalił niż by suchego zostawiał.
Moim zdaniem też, smaru może być tylko za mało
#24 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 12:23
Kto nie smaruje ten nie jedzie
#25 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 12:24
Wy nie rozumiecie. Kołowrotek nie wyważał kija.
Trzeba było troszkę gramów dorzucić.
Nie wiem po co poruszyłem ten temat
Tak na poważnie. To napisałem ten temat, bo sprzedający zaznaczył, że był "nierozkręcany"
Teraz jak tak sobie myślę, to może i nie był, smar został tam wciśnięty.
Tylko jak?
#26 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 12:53
Super tajnym sposobem przy pomocy specjalnego narzędzia-śrubokrętu...
lepiej obejrzyj zęby mosiężnego piniona tam może być sekret cięższej pracy.
#27 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 13:01
Zbyt duża ilość smaru a szczególnie jego niewłaściwe umiejscowienie lub/i rodzaj, mogą być przyczyną zauważalnie cięższej pracy. Nie mniej jednak jego nadmiar nie zepsuje kołowrotka. Spadnie po prostu komfort użytkowania...
#28 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 13:47
W tych kołowrotkach poprawny nawój żyłki jest realizowany takim "kwadratowym kółeczkiem" jeśli był rozkręcany i demontowany to ciężka praca może być spowodowana złym ustawieniem tego trybika. Są na nim znaczniki do poprawnego zmontowania. Poszukaj na forum lub na YTube, z pamięci nie pomogę.
#29 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 14:10
Super tajnym sposobem przy pomocy specjalnego narzędzia-śrubokrętu...
lepiej obejrzyj zęby mosiężnego piniona tam może być sekret cięższej pracy.
Był tu już gdzieś na forum spec, który najpierw czyścił cały kołowrotek olejem chyba wrzecionowym i smarował bez otwierania
#30 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2016 - 14:34
FidoAngel - piszesz do mnie?
Ja pomocy nie potrzebuję.
Tak jak pisałem, kołowrotek już zamknięty, jest ok.
Nie wiem jak będzie pod obciążeniem.
Na pudle jest schemacik więc problemów z montażem nie miałem...
#31 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2016 - 16:33
ha,ha
#32 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2016 - 19:27
Tak na poważnie. To napisałem ten temat, bo sprzedający zaznaczył, że był "nierozkręcany"
Teraz jak tak sobie myślę, to może i nie był, smar został tam wciśnięty.
Tylko jak?[/quote]
Pewnie przez port do oliwki...w końcu to shimaniak:-)
#33 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2016 - 20:00
Ten model ma port?!
chyba nie
raczej z wałkiem do posuwu szpuli miały otworek techniczny.Super,Technium...
#34 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2016 - 20:53
Chyba masz rację
#35 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2016 - 22:32
#36 OFFLINE
Napisano 02 luty 2016 - 22:54
Zbyt dużo smaru-zbyt mało smaru-musi być równowaga jak w życiu co za dużo to nie zdrowo,kołowrotków także się to tyczy (i nie do końca jest tak,że zbyt dużo smaru pójdzie na bok i po sprawie).Gęściejszy smar niweluje wiele 'niedociągnięć,uchybień',tuszuje nawet lekkie ząbkowanie,natomiast rzadszy smar-praca lżejsza ale czuć co boli dany kołowrotek.
Użytkownik jogger1 edytował ten post 02 luty 2016 - 23:10
#37 OFFLINE
Napisano 04 luty 2016 - 03:47
A ten twoj to taka wersja wodoodporna. Kropla wody nie ma prawa dostac sie do zadnego elementu wewnętrznego 😀
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych