Mnie jeszcze jedna sprawa bardzo zastanawia. Jak próbowałem zarezerwować jakikolwiek termin ( godz 18;01). wchodzę wybieram nr łódki., potwierdzam i lipa. Komunikat " wybierz inna łódkę czy coś w tym stylu bo ktoś jest w trakcie jej rezerwacji. Niech mi ktoś wyjaśni jakim ku... cudem. Skoro wybieram np, łódkę 11 to jak możebyć ona w trakcie rezerwacji skoro była do wyboru. No ja może prosty jestem ale nie rozumiem jak może łódka być i jednocześnie jest niedostępna.. Pierwsze przynajmniej 10 prób właśnie tak się mi kończyło. Szału idzie dostać. Udało się w końcu złapać 5 terminów z czego rano 2 terniny zostały mi anulowane a 3 terminy potrwierdzone. Teraz okazuje się ,że jeden z tych potwierdzonych też został anulowany. A opłacone wszystkie 5 terminów. Ja nie wierzę w żadne tłumaczenia. Z resztą problemem było tylko z potwierdzeniem płatności. A co to ma do anulowania potwierdzonych rezerwacji. Dla mnie to śmierdzi na odległość.
Drużno
#1861 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 15:46
- SzczupakRzeczny lubi to
#1862 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 15:53
- skalek-77 lubi to
#1863 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 15:56
Mało tego wszystkie terminy które zostały mi anulowane to sobota i niedziela. Ależ to śmierdzi.
#1864 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:00
Sytuacja od kilku lat taka sama, te same tłumaczenie i żadnej poprawy. Jeżeli nie otrzymam satysfakcjonującej odpowiedzi od ZO PZW w tej sprawie to może się pokuszę i założę im sprawę. W razie jeśli ktoś będzie chętny to zapraszam na priv (zrobimy zbiorówkę). Znam dobrego prawnika w rozsądnych pieniądzach
No nie taka sama to nie. Teraz to już jest po bandzie. Takiego dziadostwa to jeszcze nie było. Żeby opłacone i potwierdzone rezerwacje były anulowane. Na jakiej podstawie......? Przecież to wyłudzenie jest. Płacisz za coś czego w rzeczywistości nie ma.
#1865 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:07
Wysłane z mojego CPH2205 przy użyciu Tapatalka
#1866 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:17
#1867 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:20
Wysłane z mojego CPH2205 przy użyciu Tapatalka
#1868 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:28
#1869 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:32
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
- Pumba i jakub75 lubią to
#1870 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 16:41
Wszystkie ryby
Wysłane z mojego CPH2205 przy użyciu Tapatalka
- BOB lubi to
#1871 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 17:00
Ja nie ma ani jednego a siedziałem ponad godzinę i klikałem jak cymbał . Niby łódka jest wszystkie dane wpisane klikam rezerwuj i mnie wyrzuca.
Zacytuję siebie.
Wybrałem np. 1.10 i łodkę nr 8. Po potwierdzeniu zamówienia i próbie płatności pojawiał się komunikat, że łódka jest już w trakcie opłacania przez innego użytkownika. Jednak wchodząc w "Moje rezerwacje" mam ten termin ze statusem " wstrzymano " i że " oczekuje na płatność ". I teraz dla odrzuconego terminu i łódki mogę wykonać płatność
Mogłeś opłacić tak, jak ja. Takie płatności mi przeszły Nic mi nie odrzucili.
W takiej sytuacji wnioskuje, że skoro np. ja i inna osoba chciała wspomnianą łódkę nr 8 na 01.10 w tym samym momencie, to każdego z nas wywalało i pojawiał się napis że ktoś inny próbuje ją opłacić i nikt nie dał rady tego zrobić od razu. Po prostu system "zgłupiał", dlatego w Moich rezerwacjach łódka czekała na płatność. Z jednej strony (choć ogólnie takie akcje nie powinny mieć miejsca) to w sumie logiczne - nikt nie może jej opłacić po kliknięciu "rezerwuj", no to ląduje w Moich rezerwacjach ze statusem " oczekuje na płatność". I tak pewnie do danej łódki i terminu dołączały kolejne osoby, sytuacja się powtarza jak wyżej. I w tym momencie, kto pierwszy wszedł w Moje rezerwacje i kliknął w napis Oczekuje na płatność, mógł spokojnie dokonać płatności, która przeszła bez problemu, jak w moim przypadku. Po prostu trochę pokrętna metoda na płatność i tu już kto pierwszy ten lepszy.
#1872 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 19:50
#1873 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 19:54
Wysłali już wszytkie pdf do rezerwacji. Z 8 cofnęli 2. Już mogę spać spokojnie,bo naprawdę ładne terminy udało się wyrwać. Jak nie będę mógł pojechać, to na pewno wrzucę tu info żeby się nie zmarnowała rezerwacja.
nie, tu nie będziesz wrzucał, są od tego inne miejsca
- Piotrek Milupa lubi to
#1874 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 22:49
9/10 jest dobrze. Choć 29listopada bardzo żałuję ze mam anulowany.
#1875 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 22:59
I po co te nerwy i duże ciśnienie
15.11/listopada/ przyjdzie zima i w pis..du zamrznie Drużno do końca roku.
I po kłopocie
W zeszłym roku to chyba od 06.12 lód był
Teraz będzie szybciej,żeby naród w domu siedział
Ja /udało się/mam trzy ale może jutro,pojutrze będzie że błąd systemu
Użytkownik gaweł edytował ten post 03 sierpień 2022 - 23:02
- Piotrek Milupa lubi to
#1876 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2022 - 05:39
- Gadget lubi to
#1877 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2022 - 05:55
#1878 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2022 - 06:35
TAKIEGO MEILA DOSTAŁEM :
( anulowano mi listopadowy termin po 15 listopada ale mowią zeby nie płakac bo jest sporo terminów na wrzesien )
Szanowni Państwo
Niestety dopiero w tej chwili możemy odpowiedzieć na Państwa maile, ponieważ cały dzień prowadziliśmy prace i odbieraliśmy połączenia telefoniczne związane z zaistniałą sytuacją.
Na wstępie chcielibyśmy przeprosić za zamieszanie z rezerwacjami, które wynikły z przyczyn nie zależnych od nas. System rezerwacji jest połączony z systemem płatności elektronicznych PayU i niestety my nie odpowiadamy za poprawność działania tego systemu i do tej pory nie występowały jakiekolwiek błędy czy też problemy z płatnościami PayU.
Podczas uruchomienia rezerwacji o godz.18, wszystkie rezerwacje i płatności działały poprawnie, czyli użytkownik rezerwował łódkę, wypełniał formularz, akceptował regulamin, przechodził do płatności, dokonywał transakcji płatniczej, otrzymywał potwierdzenie z PayU o pobraniu opłaty, a następnie PayU wysyłało do naszego systemu potwierdzenie że rezerwacja o danym numerze jest opłacona i u nas automatycznie odznaczona została na zielono jako zarezerwowana i opłacona.
Po godzinie 18:08 rezerwacje dalej były możliwe, system PayU przyjmował płatności, wysyłał do użytkownika potwierdzenia płatności ale nie wysyłał do naszego systemu, czego następstwem było to że widniał status"oczekuje na płatność", a nasz system oczekiwał na potwierdzenie płatności z PayU. W związku z tym, iż system rezerwacji ustawiony był na 20 minut aby przetrzymywał rezerwację w statusie "oczekuje na płatność", a po nie potwierdzeniu płatności zwalniał daną rezerwację łódki i była ona ponownie ogólnodostępna do rezerwacji, w skutek czego sporo użytkowników widząc dostępność łódek zaczęło je rezerwować ale zostały one już "zdublowane" w tym momencie, a fizycznie zostały opłacone wcześniej przez innych użytkowników.
Dlatego też w obecnej sytuacji zweryfikowaliśmy wszystkie rezerwacje i sprawdziliśmy, która płatność była pierwsza za rezerwację w danym dniu za daną łódkę, dlatego też u niektórych osób pojawiają się statusy "anulowana". Niestety jesteśmy zmuszeni anulować operacje wykonane w kolejności jako drugie i wykonamy zwrot wpłat w dniu dzisiejszym.
Jeżeli chodzi o występujący problem z przejściem do systemu płatności, który ukazywał komunikat z informacją że dana łódka jest już zajęta, to po prostu inny użytkownik nawet o 1 sekundę wcześniej zdążył potwierdzić rezerwację i przejść do płatności lub tez zdarzały się przypadki, że w ogóle użytkownik został "odrzucony" z przejścia do PayU, ponieważ system płatności nie odpowiadał- na co my już nie mamy wpływu.
Proszę wziąć pod uwagę, iż łódek mamy zaledwie 13 i 100 dni(po odliczeniu dni wolnych i rezerwacji łódek przez koła Okręgu w Elblągu), a przy chętnych w dniu rezerwacji o godzinie 18 około 400 osób , to z samej matematyki wychodzi, że zarezerwowanie terminu dogodnego dla każdego niestety nie uda się wszystkim wędkarzom. Dla potwierdzenia moich wyjaśnień mogę podać że zaledwie w 2 minuty od 18:00 było już 67 rezerwacji zapłaconych i potwierdzonych, co daje nam średni odstęp 1,79 sekundy pomiędzy rezerwacjami i jest dowodem na bardzo wzmożony ruch na stronie.
Reasumując:
- Zakończyliśmy proces weryfikacji i prace wyjaśniające zaistniałą sytuację, która była spowodowana brakiem otrzymywania powiadomień z systemu PayU do naszego systemu rezerwacji.
- wczoraj powinniście Państwo drogą mailową otrzymać prawidłowe potwierdzenia swoich rezerwacji i pliki pdf. Jeżeli nie, to prosimy o sprawdzenie katalogu SPAM w swojej poczcie elektronicznej, lub kontakt mailowy na adres rezerwacje@lodkidruzno.pl i wtedy wygenerujemy ponownie potwierdzenia w pdf i prześlemy Państwu.
- Na koncie użytkownika w zakładce MOJE REZERWACJE są aktualne rezerwacje każdego użytkownika
- Dzisiaj i jutro będziemy dokonywać zwrotów środków za anulowane rezerwacje
- W dniu 4.08.2022 o godzinie 20:00 ponownie ruszy system rezerwacji - jest jeszcze sporo terminów wolnych w miesiącach wrzesień i październik.
Z wyrazami Szacunku
Okręg PZW w Elblągu
Użytkownik 12345 edytował ten post 04 sierpień 2022 - 06:37
- Sadek8 lubi to
#1879 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2022 - 08:40
- tomaszGD i wuran lubią to
#1880 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2022 - 09:08
Zastanawia mnie jedno, skoro są wszystkie łódki jednakowe po co wybierać ich numery przy rezerwacji. Wchodzę na termin biorę pierwszą wolną i już. A tak kilku bije się o jakiś numer a inna jest wolna. Numery przypisze system w zależności od kolejności rezerwacji. Pod datą powinna być ilość dostępnych łódek.
Cenna uwaga, warto przekazać do Zarządu PZW w Elblągu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych