Użytkownik Bartek_C edytował ten post 02 sierpień 2022 - 18:39
Drużno
#1821 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 18:38
#1822 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 18:42
Tak, mail przyszedł z takim samym statusem. Mam nadzieję, że wejdzie, bo to początek drugiej połowy listopada
Użytkownik zielan edytował ten post 02 sierpień 2022 - 18:42
#1823 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 18:48
Ja nic nie dostałem oprócz potwierdzenia z Payu o opłaconej transakcji. Maile wyszły do Was z automatu czy teraz je dostaliście?
#1824 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 18:50
Poszło z automatu, jak zapłaciłem.
#1825 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 18:53
#1826 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 18:56
Ja otrzymałem jeden e-mail. od godziny 18.06 e-maile zwrotne ze strony już nie działały .Rok temu po tygodniu od początku rezerwacji, spokojnie można było jeszcze kupić termin na koniec Października. Teraz ciężko już o wolna łódkę nawet na początek października/ koniec września.
Ale jak są opłacone to myślę ze zdublowanych zamówień nie ma. Teraz trzeba czekać na jesień i liczyć że ten rok będzie lepszy niż poprzedni
#1827 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 19:09
Ale jak są opłacone to myślę ze zdublowanych zamówień nie ma.
Moim zdaniem będą. Mogę jeszcze raz opłacić opłacony już mój pierwszy termin...
- Maciej86 lubi to
#1828 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 19:12
- AdrianMa lubi to
#1829 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 19:21
#1830 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 19:23
Powinny przejść płatności normalnie, mi z automatu tylko dwa emaile zwrotne doszły z potwierdzeniem zapłaty od PZW trzeci termin który mam na zielono nie przyszedł zwrotny ale pdf można pobrać jak się najedzie na ten termin w "Moje rezerwacje"
#1831 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 20:11
No właśnie, że tak do końca, to nie wiadomo. Wybrałem np. 1.10 i łodkę nr 8. Po potwierdzeniu zamówienia i próbie płatności pojawiał się komunikat, że łódka jest już w trakcie opłacania przez innego użytkownika. Jednak wchodząc w "Moje rezerwacje" mam ten termin ze statusem " wstrzymano " i że " oczekuje na płatność ". I teraz dla odrzuconego terminu i łódki mogę wykonać płatność, czyli jest duża szansa na zdublowanie płatności.Ale to Ty możesz opłacić jeszcze raz swoją rezerwację ( przez błąd na stronie) ale inne konto nie może opłacić twojej rezerwacji
Użytkownik Bartek_C edytował ten post 02 sierpień 2022 - 20:13
#1832 OFFLINE
Napisano 02 sierpień 2022 - 20:38
Opłacił ktoś takie terminy i takie łodzie?
28.11 nr6
29.11 nr6
05.12 nr1
06.12 nr1
22.12 nr6
#1833 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 01:11
Jeśli komuś mało terminów lub się nie udało nic zarezerwować to śmiało wchodzić i brać, łódek sporo w dobrych terminach.
- Maciej86 lubi to
#1834 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 02:42
Jeśli komuś mało terminów lub się nie udało nic zarezerwować to śmiało wchodzić i brać, łódek sporo w dobrych terminach.
Dokładnie, mi sie właśnie udało zaklepać 22,23,24.11
Warto było w nocy sie obudzić
Mam nadzieję że choc jeden z tych dni będzie pogodny.
- Wojtunio lubi to
#1835 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 04:26
Jeśli komuś mało terminów lub się nie udało nic zarezerwować to śmiało wchodzić i brać, łódek sporo w dobrych terminach.
Wstrzymana rezerwacja jest w tym momencie, ale u mnie wszystkie terminy potwierdzone na zielono
#1836 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 05:00
#1837 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 05:10
5 potwierdzonych na zielono. Nie jest źle. Szkoda ze obudziłem się trochę za późno bo przed 5 była już blokada rezerwacji.
#1838 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 08:24
#1839 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 08:43
Co roku ten sam cyrk. Niekompetencja tych ludzi to dramat. "Źle działąjący" system zmienili na jeszcze gorszy... szkoda słów
#1840 OFFLINE
Napisano 03 sierpień 2022 - 08:46
Dokładnie, mi sie właśnie udało zaklepać 22,23,24.11
Warto było w nocy sie obudzić
Mam nadzieję że choc jeden z tych dni będzie pogodny.
Sprostowanie, właśnie mi te terminy odwołali;(
Czekan tylko na zwrot kasy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych