widzisz woda wplywa rurka zaznaczona jako niebieska lewa strzalka
- strzalka wskazuje dokladnie na gume przez ktora przechodzi rurka.
nastepnie woda wypelnia ta podkowe oznaczona jako 2 niebieskie strzalki (taki sam otwor w ksztalcie podkowy jest w silniku).
tutaj dol silnika na niebiesko otwor wplywowy, na zielono wydech, na czerwono wyplyw wody po termostacie (jak sie przyjrzysz na uszczelce znajdziesz odcisk stopy dla pojecia co i gdzie jest zamkniete).
Tam gdzie myslisz, ze jest otwor kontrolny to go nie ma (w zasadzie nei wiem tez co sie dzieje z ta woda ciagle tam pompowana jesli termostat jest zamkniety..... 0 w uszczelce gumowej jest tylko dziureczka jak po igle max 0,5mm
wylot strugi kontrolnej jest tam gdzie zielona strzalka na pierwszym zdjeciu (na drugim jak sie przyjrzysz zobaczysz odcisk + 3 srebrne zadrapania (zrobione drutem jak chcialem to przetkac bez rozbierania) po prawej stronie (pod srubka).
W sumie na 2giej fotce widac to lepiej. woda wychodzi tam gdzie czerwona strzalka i musi poplynac tym kanalem w prawo (na fotce wyszedl odcisniety calkiem wyraznie) nastepnie zatoczyc kolo dookola otworu na spaliny i walu napedowego nastepnie odbic sie od scianki (bo szczelina otworu kontrolnego jest jakies 1-2cm od scianki), przecisnac sie przez szczeline i dopiero moze wyleciec na zewnatrz. to wszystko w powietrzu ponad gleboka na jakies 1m dziura o srednicy dobrych 10 cm ktora ciagle tloczone sa spaliny w dol....
Ps uszczelke dostalem, wirnik tez (jak im sie przyjrzalem to po mojemu nic wymieniac nie musialem bo uszczelka byla peknieta tylko kolo sruby (ma docisk dobre 1cm dookola) a wirniczek wyglada identycznie..
wlasnie to skladam do kupy i odezwe sie za jakies 1-2h jak wymienie oleje etc...