Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

BRC Best Rod Center - opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1713 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Napisano 01 lipiec 2016 - 21:54

Pewnie było nie raz o problemach z tym sklepem, ale można przypomnieć.
Odebrałem dziś paczkę z BRC i po jej otwarciu pierwszą myślą było "czy facet jest normalny"??
Po kolei.
Na początk maja, drugiego maja dokładnie, zamówiłem blank stc z terminem realizacji 2tygodnie. Zapłaciłem od razu. W międzyczasie złożyłem i opłaciłem jeszcze zamówienia na kilka drobiazgów.
I czekam... 2 tygodnie mijają... brak informacji ze sklepu... Wysyłam maile, ale bez odpowiedzi, dzwonię. Otrzymuję informację, że blanki przyszły ale wadliwe. Na kolejną dostawę trzeba kilka dni poczekać. OK, czekam. Mija znów tydzień i drugi. Dzwonię i mailuję. Sprzedawca zapewnia, że 15 czerwca towar będzie i go wyśle. Mija 20 czerwca i ZERO kontaktu.
Wysyłam maila z prośbą o zwrot części wpłaty za nie zrealizowane pozycje i wysyłkę dostępnych przedmiotów.
Dziś dostałem paczkę i z zamówionych kilkunastu pozycji połowy nie ma, a część jest niezgodna z zamówieniem.
Stąd pytanie jak na wstępie. Odpowiedziałem już sobie i więcej zakupów w BRC nie zrobię.

#2 OFFLINE   Apioo

Apioo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1229 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 02 lipiec 2016 - 08:10

Pamiętam swoją sprawę z tą pracownią, ilu było adwokatów, jak mogę taką uczciwą pracownię oczerniać, niektórzy posuwali się do insynuacji, że moje posty to działania konkurencji :D


  • andrklim i mdziam_78 lubią to

#3 OFFLINE   Raffaello

Raffaello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1263 postów
  • LokalizacjaNad Drzewiczką.
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Pakuła

Napisano 02 lipiec 2016 - 08:39

Ja kupiłem X-zogę i paragonu ani gw też nie otrzymałem,jedynie co mam to potwierdzenie przelewu z banku,k.....a i tyle!dla mnie spalony :bighair:



#4 OFFLINE   marcinc

marcinc

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 66 postów
  • LokalizacjaWschowa
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Ciosek

Napisano 02 lipiec 2016 - 08:43

Wlasnie mialem zapytac sie o paragony i gwarancje mhx - przy ostatnim zamowieniu to samo... Bedzie trzeba sie przypomniec, na szczescie tez placilem przelewem.

#5 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1713 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Napisano 02 lipiec 2016 - 09:02

Na paragony nie ma chyba co liczyć. Też nie widzę w przesyłkce. Ponadto dostałem tylko 50% towaru, o zwrot pieniędzy za resztę właśnie wystąpiłem. Drugi i ostatni zakup w tej firmie. Za pierwszym razem czas oczekiwania i drobne błędy w otrzymanym asortymencie były uciążliwe, ale nie dyskwalifikujące. Ale teraz... szkoda gadać.



#6 OFFLINE   Krab

Krab

    Zaawansowany

  • PATRON
  • PipPipPip
  • 719 postów
  • Lokalizacjanad Drwęcą
  • Imię:Krzysztof
  • Nazwisko:Bartosiak

Napisano 02 lipiec 2016 - 09:04

Na blank St Croix czekałem pół roku. Schemat "działania" identyczny jak u kolegi @mdziam78. W sumie miałem zamówione dwa różne, ale z tego jednego zrezygnowałem, bo w ogole nie było perspektywy. O kasę tez musiałem sie upominać... Słabo to wyglada. Zwłaszcza w tych czasach.

#7 OFFLINE   darogryf

darogryf

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 258 postów
  • LokalizacjaGryfino

Napisano 02 lipiec 2016 - 09:11

Panowie brak paragonu lub faktury zgłoście do urzędu skarbowego razem z numerem konta na który wplacaliście płn y. Sprawa się ruszy i oni dużo więcej stracą.
  • krzychun lubi to

#8 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 02 lipiec 2016 - 09:51

Od dawna wiadomo, że tego jejmościa omijamy szerokim łukiem, bo zakupy u niego to jak loteria, nie wiadomo kiedy dostaniesz towar, nie wiadomo co :) .

Nic facet wniosków nie wyciąga, jakby problem ze zrozumieniem miał, że tylko klienta raz się robi w konia.


Użytkownik Jozi edytował ten post 02 lipiec 2016 - 09:53


#9 OFFLINE   mariuszwf

mariuszwf

    Zaawansowany

  • Forumowicz+ bez giełdy
  • PipPipPip
  • 817 postów
  • Lokalizacjapodlaskie
  • Imię:Mariusz

Napisano 02 lipiec 2016 - 10:15

Nie wiem co   tej firmie się stało :(.

Kupowałem u nich  kilkukrotnie i wszystko było dobrze, a teraz. :( tak się popsuło.



#10 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9666 postów
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Napisano 02 lipiec 2016 - 11:47

Może doszedł do wniosku, że kupujący to debile i można ich w Bena ładować.Niech robi tak dalej, będzie miał coraz więcej klientów i wielbicieli.😁😁😁

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  • skalka i bongo731 lubią to

#11 OFFLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10194 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 02 lipiec 2016 - 12:16

I ja mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Przy zakupach jakichś towarów dostawałem próbki innych co do których miałem wątpliwości. Albo wymienialiśmy bardzo konkretne maile dotyczące ich oferty ... profeska! Co się teraz dzieje? Może jeden nowy pracownik, rozwala wypracowany, dotychczasowy poziom?



#12 OFFLINE   KRIS.spin

KRIS.spin

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 154 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Nazwisko:Wiśniewski

Napisano 02 lipiec 2016 - 12:38

Też pare razy robiłem zakupy w BRC i nie było żadnych problemów czy to z towarem czy z kontaktem a teraz takie numery szkoda bo bardzo fajnie zaopatrzony sklep , mam nadzieje że to tylko chwilowe problemy może faktycznie jakiś nowy pracownik co trochę nie ogarnia tematu i oby te problemy szybko mineły bo szkoda tak dobrego sklepu a zlewanie klienta  przez firmę idzie tylko w jedną stronę.



#13 OFFLINE   Robas

Robas

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • LokalizacjaPoznań
  • Imię:Robert

Napisano 02 lipiec 2016 - 12:51

ktoś chyba pisał że sklep jest w trakcie przeprowadzki , może to jest powodem , ze nie ogarniają zamówień



#14 OFFLINE   Raffaello

Raffaello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1263 postów
  • LokalizacjaNad Drzewiczką.
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Pakuła

Napisano 02 lipiec 2016 - 12:54

Ja nie rozmawiałem z ,,nowym,, pracownikiem że nie ma paragonu ani gwarancji tylko z Robertem (jeśli nie pomyliłem imienia) mejle też pisałem na adres sklepu!wątpię że to wina jakiegoś pracownika!w h...a wali i tyle w temacie!


Użytkownik Raffaello edytował ten post 02 lipiec 2016 - 12:55

  • mdziam_78 lubi to

#15 OFFLINE   Voldemort

Voldemort

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1308 postów
  • LokalizacjaMałopolska
  • Imię:Jacek

Napisano 02 lipiec 2016 - 13:45

Koledzy nie spisujcie BRC na straty, fakt zdarzają się dziwne sytuacje jak piszecie, choć nie jest to regułą.

Ja należę do klientów zadowolonych z BRC, zdarzyło i mi się czekać dłużej niż było ustalone, ale ~ raz na dziesięć zamówień.

Niedostarczony w dostawie towar (z powodu braku na stanie) był zawsze dosyłany na koszt BRC w max. kilka dni później, a i miałem kilka takich sytuacji, że beż żadnych próśb, dopłat, czy targów kurier z przesyłką był u drzwi następnego dnia po zamówieniu (na 100% BRC nie miało jeszcze mojej wpłaty na koncie za zamówiony towar). A ceny i wybór mają :)



#16 OFFLINE   Faros

Faros

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 0 postów
  • Imię:Faros

Napisano 02 lipiec 2016 - 14:23

Dlatego ja kupuje tam Cork Seal i nic więcej.Tylko w tym można być pewnym.



#17 OFFLINE   wojciiech

wojciiech

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1636 postów
  • LokalizacjaOstrów Wielkopolski / Toruń

Napisano 02 lipiec 2016 - 15:25

Obniża sie jakość usług bo właściciel nie nagania już z kilku kont na forum jak to niegdyś miało miejsce.
  • bongo731 lubi to

#18 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1713 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Napisano 02 lipiec 2016 - 15:28

Zakupy to zakupy nie loteria. Zaufanie straciłem bezpowrotnie i rzekłbym "moja noga tam nie postanie" :). Z takim podejściem do Klientów to jeszcze kilka miesięcy pociągnie i wszystko, a faktycznie szkoda, gdyż potencjał był.



#19 OFFLINE   Faros

Faros

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 0 postów
  • Imię:Faros

Napisano 02 lipiec 2016 - 15:52

On i tak to widzi co userzy piszą na forum (mimo zbanowanego konta) ,i nie myśli aby wyciągać z tego  wniosków ,wręcz przeciwnie.Po co w takim razie tam cokolwiek kupować?



#20 OFFLINE   pursuit

pursuit

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 202 postów

Napisano 02 lipiec 2016 - 16:56

Witam 

a ja miałem zamawiać formę do jigów u niego ale po waszych wypowiedziach raczej nie zamówię bo pewnie nie ma jej na stanie i będę czekał bóg wie ile czasu -szkoda nerwów  ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych