Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

BRC Best Rod Center - opinie


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,713 posts
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Posted 01 July 2016 - 21:54

Pewnie było nie raz o problemach z tym sklepem, ale można przypomnieć.
Odebrałem dziś paczkę z BRC i po jej otwarciu pierwszą myślą było "czy facet jest normalny"??
Po kolei.
Na początk maja, drugiego maja dokładnie, zamówiłem blank stc z terminem realizacji 2tygodnie. Zapłaciłem od razu. W międzyczasie złożyłem i opłaciłem jeszcze zamówienia na kilka drobiazgów.
I czekam... 2 tygodnie mijają... brak informacji ze sklepu... Wysyłam maile, ale bez odpowiedzi, dzwonię. Otrzymuję informację, że blanki przyszły ale wadliwe. Na kolejną dostawę trzeba kilka dni poczekać. OK, czekam. Mija znów tydzień i drugi. Dzwonię i mailuję. Sprzedawca zapewnia, że 15 czerwca towar będzie i go wyśle. Mija 20 czerwca i ZERO kontaktu.
Wysyłam maila z prośbą o zwrot części wpłaty za nie zrealizowane pozycje i wysyłkę dostępnych przedmiotów.
Dziś dostałem paczkę i z zamówionych kilkunastu pozycji połowy nie ma, a część jest niezgodna z zamówieniem.
Stąd pytanie jak na wstępie. Odpowiedziałem już sobie i więcej zakupów w BRC nie zrobię.

#2 OFFLINE   Apioo

Apioo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,226 posts
  • LokalizacjaRzeszów

Posted 02 July 2016 - 08:10

Pamiętam swoją sprawę z tą pracownią, ilu było adwokatów, jak mogę taką uczciwą pracownię oczerniać, niektórzy posuwali się do insynuacji, że moje posty to działania konkurencji :D


  • andrklim and mdziam_78 like this

#3 OFFLINE   Raffaello

Raffaello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,263 posts
  • LokalizacjaNad Drzewiczką.
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Pakuła

Posted 02 July 2016 - 08:39

Ja kupiłem X-zogę i paragonu ani gw też nie otrzymałem,jedynie co mam to potwierdzenie przelewu z banku,k.....a i tyle!dla mnie spalony :bighair:



#4 OFFLINE   marcinc

marcinc

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 66 posts
  • LokalizacjaWschowa
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Ciosek

Posted 02 July 2016 - 08:43

Wlasnie mialem zapytac sie o paragony i gwarancje mhx - przy ostatnim zamowieniu to samo... Bedzie trzeba sie przypomniec, na szczescie tez placilem przelewem.

#5 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,713 posts
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Posted 02 July 2016 - 09:02

Na paragony nie ma chyba co liczyć. Też nie widzę w przesyłkce. Ponadto dostałem tylko 50% towaru, o zwrot pieniędzy za resztę właśnie wystąpiłem. Drugi i ostatni zakup w tej firmie. Za pierwszym razem czas oczekiwania i drobne błędy w otrzymanym asortymencie były uciążliwe, ale nie dyskwalifikujące. Ale teraz... szkoda gadać.



#6 OFFLINE   Krab

Krab

    Zaawansowany

  • PATRON
  • PipPipPip
  • 718 posts
  • Lokalizacjanad Drwęcą
  • Imię:Krzysztof
  • Nazwisko:Bartosiak

Posted 02 July 2016 - 09:04

Na blank St Croix czekałem pół roku. Schemat "działania" identyczny jak u kolegi @mdziam78. W sumie miałem zamówione dwa różne, ale z tego jednego zrezygnowałem, bo w ogole nie było perspektywy. O kasę tez musiałem sie upominać... Słabo to wyglada. Zwłaszcza w tych czasach.

#7 OFFLINE   darogryf

darogryf

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 258 posts
  • LokalizacjaGryfino

Posted 02 July 2016 - 09:11

Panowie brak paragonu lub faktury zgłoście do urzędu skarbowego razem z numerem konta na który wplacaliście płn y. Sprawa się ruszy i oni dużo więcej stracą.
  • krzychun likes this

#8 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9,666 posts
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Posted 02 July 2016 - 09:51

Od dawna wiadomo, że tego jejmościa omijamy szerokim łukiem, bo zakupy u niego to jak loteria, nie wiadomo kiedy dostaniesz towar, nie wiadomo co :) .

Nic facet wniosków nie wyciąga, jakby problem ze zrozumieniem miał, że tylko klienta raz się robi w konia.


Edited by Jozi, 02 July 2016 - 09:53.

  • andrklim, marekD, bongo731 and 4 others like this

#9 OFFLINE   mariuszwf

mariuszwf

    Zaawansowany

  • Forumowicz+ bez giełdy
  • PipPipPip
  • 817 posts
  • Lokalizacjapodlaskie
  • Imię:Mariusz

Posted 02 July 2016 - 10:15

Nie wiem co   tej firmie się stało :(.

Kupowałem u nich  kilkukrotnie i wszystko było dobrze, a teraz. :( tak się popsuło.



#10 OFFLINE   Jozi

Jozi

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9,666 posts
  • LokalizacjaBieszczady
  • Imię:Józek

Posted 02 July 2016 - 11:47

Może doszedł do wniosku, że kupujący to debile i można ich w Bena ładować.Niech robi tak dalej, będzie miał coraz więcej klientów i wielbicieli.😁😁😁

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  • skalka and bongo731 like this

#11 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10,168 posts
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Posted 02 July 2016 - 12:16

I ja mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Przy zakupach jakichś towarów dostawałem próbki innych co do których miałem wątpliwości. Albo wymienialiśmy bardzo konkretne maile dotyczące ich oferty ... profeska! Co się teraz dzieje? Może jeden nowy pracownik, rozwala wypracowany, dotychczasowy poziom?



#12 OFFLINE   KRIS.spin

KRIS.spin

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 154 posts
  • Imię:Krzysztof
  • Nazwisko:Wiśniewski

Posted 02 July 2016 - 12:38

Też pare razy robiłem zakupy w BRC i nie było żadnych problemów czy to z towarem czy z kontaktem a teraz takie numery szkoda bo bardzo fajnie zaopatrzony sklep , mam nadzieje że to tylko chwilowe problemy może faktycznie jakiś nowy pracownik co trochę nie ogarnia tematu i oby te problemy szybko mineły bo szkoda tak dobrego sklepu a zlewanie klienta  przez firmę idzie tylko w jedną stronę.



#13 OFFLINE   Robas

Robas

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2,120 posts
  • LokalizacjaPoznań
  • Imię:Robert

Posted 02 July 2016 - 12:51

ktoś chyba pisał że sklep jest w trakcie przeprowadzki , może to jest powodem , ze nie ogarniają zamówień



#14 OFFLINE   Raffaello

Raffaello

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,263 posts
  • LokalizacjaNad Drzewiczką.
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Pakuła

Posted 02 July 2016 - 12:54

Ja nie rozmawiałem z ,,nowym,, pracownikiem że nie ma paragonu ani gwarancji tylko z Robertem (jeśli nie pomyliłem imienia) mejle też pisałem na adres sklepu!wątpię że to wina jakiegoś pracownika!w h...a wali i tyle w temacie!


Edited by Raffaello, 02 July 2016 - 12:55.

  • mdziam_78 likes this

#15 OFFLINE   Voldemort

Voldemort

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,304 posts
  • LokalizacjaMałopolska
  • Imię:Jacek

Posted 02 July 2016 - 13:45

Koledzy nie spisujcie BRC na straty, fakt zdarzają się dziwne sytuacje jak piszecie, choć nie jest to regułą.

Ja należę do klientów zadowolonych z BRC, zdarzyło i mi się czekać dłużej niż było ustalone, ale ~ raz na dziesięć zamówień.

Niedostarczony w dostawie towar (z powodu braku na stanie) był zawsze dosyłany na koszt BRC w max. kilka dni później, a i miałem kilka takich sytuacji, że beż żadnych próśb, dopłat, czy targów kurier z przesyłką był u drzwi następnego dnia po zamówieniu (na 100% BRC nie miało jeszcze mojej wpłaty na koncie za zamówiony towar). A ceny i wybór mają :)



#16 OFFLINE   Faros

Faros

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 0 posts
  • Imię:Faros

Posted 02 July 2016 - 14:23

Dlatego ja kupuje tam Cork Seal i nic więcej.Tylko w tym można być pewnym.



#17 OFFLINE   wojciiech

wojciiech

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,619 posts
  • LokalizacjaOstrów Wielkopolski / Toruń

Posted 02 July 2016 - 15:25

Obniża sie jakość usług bo właściciel nie nagania już z kilku kont na forum jak to niegdyś miało miejsce.
  • bongo731 likes this

#18 OFFLINE   mdziam_78

mdziam_78

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,713 posts
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin

Posted 02 July 2016 - 15:28

Zakupy to zakupy nie loteria. Zaufanie straciłem bezpowrotnie i rzekłbym "moja noga tam nie postanie" :). Z takim podejściem do Klientów to jeszcze kilka miesięcy pociągnie i wszystko, a faktycznie szkoda, gdyż potencjał był.



#19 OFFLINE   Faros

Faros

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 0 posts
  • Imię:Faros

Posted 02 July 2016 - 15:52

On i tak to widzi co userzy piszą na forum (mimo zbanowanego konta) ,i nie myśli aby wyciągać z tego  wniosków ,wręcz przeciwnie.Po co w takim razie tam cokolwiek kupować?



#20 OFFLINE   pursuit

pursuit

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 202 posts

Posted 02 July 2016 - 16:56

Witam 

a ja miałem zamawiać formę do jigów u niego ale po waszych wypowiedziach raczej nie zamówię bo pewnie nie ma jej na stanie i będę czekał bóg wie ile czasu -szkoda nerwów  ;)