A ktoś z kolegów używa takie silniki ??
Spokojnie da radę , takie Tohatsu wazy 27kg gdzie Yamaha 9.9 już 37kg o ile pamiętam, znajomy handluje silnikami mial ostatnio taki i gdyby nie to że wziąłem od niego yame 8km bralbym w ciemno takiego
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 16 wrzesień 2016 - 20:10
A ktoś z kolegów używa takie silniki ??
Napisano 21 wrzesień 2016 - 07:26
Napisano 01 październik 2016 - 13:03
Napisano 03 październik 2016 - 07:31
Użytkownik michaex edytował ten post 03 październik 2016 - 07:32
Napisano 10 październik 2017 - 08:21
Mam nadzieję, że już niebawem ktoś wpadnie na pomysł jak sprowadzać te 2T Tohatsu np. jako używane albo jako części zamienne. Myślę , że byłoby spore zainteresowanie tymi silnikami. Sam chętnie przytuliłbym nowe Tohatsu 2T M8/dwa baniaczki/ waga ok 27 kg. Jak wiadomo Polak potrafi, a jeśli ma jeszcze w tym interes to tylko kwestia czasu jak znajdzie się ktoś kto znajdzie sposób jak to zrobić.
Napisano 10 październik 2017 - 21:50
Użytkownik womaly23 edytował ten post 10 październik 2017 - 21:50
Napisano 10 październik 2017 - 21:54
Można przywieźć w małej ilości bez problemu. Z tym że cena podobna do nowego 4T w Polsce i kłopot z gwarancją.
Napisano 11 październik 2017 - 06:03
Napisano 11 październik 2017 - 08:10
Właśnie jestem w trakcie kompletowania nowego zestawu i brakuje mi tylko spalinki. Wiem, że 2T M8/dwa baniaczki/27 kg byłoby ok, bo 6KM/4T/1 gar może być za słabe. Z uwagi na wagę i mobilność zestawu nie chcę większego silniczka. O 20-letnich spalinkach dostępnych na rynku sprzedawanych głównie przez handlarzy magików mam swoje zdanie... więc nowe 2T chodzi mi po głowie.
Napisano 11 październik 2017 - 08:42
Można przywieźć w małej ilości bez problemu. Z tym że cena podobna do nowego 4T w Polsce i kłopot z gwarancją.
Nie można tzn można ale przemycić i trzeba kombinować. Te silniki nie mają magicznej naklejki CE - każdy celnik cofnie taki silnik na granicy, dobrze wiedza co jest grane....
Użytkownik womaly23 edytował ten post 11 październik 2017 - 08:42
Napisano 11 październik 2017 - 09:35
http://shop.westboat...su_outboard/2T/
Temat urabiałem poł roku , cena na pograniczu opłacalnosci plus jakieś 1000 pln dla Mrówki
Jeszcze mozna sprowadzic z UK stare zapasy Marinerów i Yamah
Użytkownik Trebron edytował ten post 11 październik 2017 - 09:43
Napisano 11 październik 2017 - 09:41
Jako agent celny mogę powiedzieć że jak nie ma CE to jak trafimy na upierdliwego celnika to może nam kazać z nim wrócić na Ukraine .
Jak będzie mniej upierdliwy to każe zapłacić cło i Vat od wartości silnika + koszt transportu .
Raczej marna szansa że się nikt nie doczepi do silnika w osobówce ....
No i po ukraińskiej stronie bakszysz trzeba będzie dać .....
Napisano 11 październik 2017 - 10:04
Jedyne najprostsze i skuteczne rozwiazanie
Jedziesz turystycznie lodzią i sztruclem silnika na pawęzy .
sztrucla zostawiasz zakladasz nowy .
Napisano 11 październik 2017 - 10:58
to jest do zrobienia )
Napisano 11 październik 2017 - 12:23
Koszta czy ktoś to policzyłem hehe, można jeszcze łatwiej np lodzią podwodna:)Jedyne najprostsze i skuteczne rozwiazanie
Jedziesz turystycznie lodzią i sztruclem silnika na pawęzy .
sztrucla zostawiasz zakladasz nowy .
Użytkownik womaly23 edytował ten post 11 październik 2017 - 12:24
Napisano 11 październik 2017 - 12:56
Hehe
Cirka 6500 w przeliczeniu na rublczki plus podróz plus mrówka bo tylko dla obywateli Kaliningradu
wychodzi jakieś 8000 pln
dodatkowo atrakcje na spisywaniu wjazdowej deklaracji celnej czy spawdzą czy nie
18 kucy gołej Toski w 2t tak to wychodzi z pozycji Trójmiasta
nie mam pojecia jak to wychodzi z Ukrainą
Użytkownik Trebron edytował ten post 11 październik 2017 - 12:57
Napisano 11 październik 2017 - 16:32
Wynika z tego, że z tym sprowadzeniem 2T więcej problemów niż to warte. Więc chyba trzeba będzie nabyć nowe 6KM 4T bo używane 8KM 2T to duże ryzyko trafienia jakiegoś złomu, przynajmniej tak mi się wydaje.
Napisano 11 październik 2017 - 16:43
Wynika z tego, że z tym sprowadzeniem 2T więcej problemów niż to warte. Więc chyba trzeba będzie nabyć nowe 6KM 4T bo używane 8KM 2T to duże ryzyko trafienia jakiegoś złomu, przynajmniej tak mi się wydaje.
Bierz Tośkę 9,8 z giełdy. 37 kg.
Napisano 11 październik 2017 - 18:09
Bierz Tośkę 9,8 z giełdy. 37 kg.
Myślałem o tym zaraz jak Tośka pojawiła się na giełdzie ale nie jestem do końca przekonany bo moja koncepcja upadnie. Warunki wodowania czasem trudne 26kg a 37kg to wbrew pozorom spora różnica nosiłem więc wiem jak to wygląda w praktyce. Sprzedałem łódkę 4,20 i silnik 10KM, żeby kupić lekki zestaw ponton i w miarę możliwości lekki silnik z uwagi na mobilność zestawu.
Napisano 11 październik 2017 - 18:17
W sumie racja. Na 6KM i lekkim pontonie na samotnika nieźle polatasz.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych