Wędki St. Croix
#2621 ONLINE
Napisano 26 wrzesień 2018 - 20:43
#2622 OFFLINE
Napisano 26 wrzesień 2018 - 21:36
Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.
Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu
Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie
Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...
A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .
Tutaj jest opis gwarancji
https://www.corona-f...g.pl/gwarancja/
Użytkownik Derrek edytował ten post 26 wrzesień 2018 - 21:46
#2623 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 04:18
Naprawdę?Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...
A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .
Tutaj jest opis gwarancji
https://www.corona-f...g.pl/gwarancja/
To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik WojtekCIN edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 04:19
#2624 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 09:16
Naprawdę?
To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty , pójdę do sklepu na stojaczek pospisuje unikalne kody baa nawet fotki sobie popstrykam tych kodów, dodatkowo znajdę fotki połamanego kijka w necie najlepiej jakby to było pośrodku uszkodzenie tak żeby całą wędkę mi wymieniono zapłacę tee cła i opłaty serwisowe 50-100 dolców może i nowa wędka załatwiona .
Monoblank to od razu mam wymianę na nową wędkę .
Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 09:26
#2625 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 09:56
To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty (.......)
Ładnie, brnij dalej.
Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji?
Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce?
p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje.
Użytkownik WojtekCIN edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 10:01
#2626 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:28
Ładnie, brnij dalej.
Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji?
Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce?
p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje.
Trzymałem łapałem ,ale jeżeli mówisz że nie wymagają odesłania uszkodzonego egzemplarza to każdy może sobie załatwić wędkę która na stojaku kosztuje 2000 zł za 100 dolców . To brzmi niesamowicie
#2627 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:32
Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem.
A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy.
#2628 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:35
Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem.
A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy.
Nie nazwałem cie oszustem , za "przekręt" przepraszam może za mocne słowo .
Nie ma podstaw żeby nazywać cie "oszustem" jeżeli są osoby którym się udało w taki sposób załatwić reklamacje .
Jeżeli ST CROIX tak załatwia reklamacje oczywiście to jest wielki plus dla nich a z drugiej strony każdy może w ten sposób wyżebrać wędkę tanio .
Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 10:38
- WojtekCIN lubi to
#2629 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:39
Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle.
Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy.
Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby
- 100icki lubi to
#2630 Guest_EdekZfabrykiKredek_*
Napisano 27 wrzesień 2018 - 11:02
#2631 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 11:07
Panie na ryby gdzieeee, pogoda się załamała ;-)
Nie ma złej pogody na ryby codziennie jestem nad Odrą
- strary lubi to
#2632 Guest_EdekZfabrykiKredek_*
Napisano 27 wrzesień 2018 - 11:34
#2633 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 13:20
szczerze to Panowie poprosiłem o radę skoro kolega ma taka możliwość to świetna sprawa, a taka gównoburza to przesada, dziękuje za rady! Panowie nad wodę,rozładować emocje, od gadania nikt nic nie złowil!
- Krismuaythai lubi to
#2634 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 15:20
Panowie bądźmy dorośli:
Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle.
Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy.
Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby
Mnie martwi To
Opłaty
1. Koszt podstawowy serwisu St. Croix wynosi średnio 180 zł – w jej skład wchodzi opłata serwisowa i koszt transportu wędki do USA (shipping and handling) oraz opłaty celne.
2. Koszt transportu i opłat celnych jest niezależny od firmy Corona-Fishing oraz St. Croix. Firma Corona-Fishing nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
3. Pozostałe koszty opłaty serwisowej zależne są od modelu wędki, rodzaju uszkodzenia, roku produkcji i typu opieki serwisowej.
A więc punkt 1 płace 180 zł za sam transport i potem jeszcze punkt 3 ...zależność od modelu jest to 50 do 90 dolarów ... przecież podliczycie wyjdzie masakrycznie dużo w avidzie to może być nawet polowa ceny wędki czy tylko płace punkt 1 ...??
Czy ktoś to ogarnia ....
Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 15:30
- delux64 lubi to
#2635 ONLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 15:26
Tak wiec kolega @WojtekCIN ma racje. Temat jak dla mnie zamknięty.
Użytkownik Krismuaythai edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 15:28
- Pickerel, coma i WojtekCIN lubią to
#2636 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:36
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#2637 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:48
Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...
A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .
Tutaj jest opis gwarancji
Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE
Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.
- coma i WojtekCIN lubią to
#2638 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:55
- WojtekCIN lubi to
#2639 ONLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:57
Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE
Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.
Nikt mnie nie zrobił w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...
Po co im złamasy przyjmijmy scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.
Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów
Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 16:58
#2640 OFFLINE
Napisano 27 wrzesień 2018 - 17:18
Nikt mnie nie zrobił w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...
Po co im złamasy przyjmijmy scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.
Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów
Przestan sie juz kompromitowac.
- coma lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych