Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

X edycja - WYPRZEDAŻ GARAŻOWA - 2025
Po raz dziesiąty spotkamy się na wyprzedaży garażowej - 5 kwietnia 2025 r (startujemy o godz. 10:00 a kończymy o 15:00). Dla publiczności (osób kupujących) wejście będzie jak zawsze bezpłatne i bez żadnych ograniczeń. Ostatni garaż był jednym z najbardziej udanych jeśli chodzi o ilość kupujących a na X jubileuszowym planujemy podbić rekord frekwencyjny!
Rezerwacja stolików dla sprzedających -> Wyprzedaż garażowa - rezerwacja stolików


Zdjęcie

Wędki St. Croix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5096 odpowiedzi w tym temacie

#2621 ONLINE   fafka90

fafka90

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 137 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Damian
  • Nazwisko:Góra

Napisano 26 wrzesień 2018 - 20:43

Skontaktowałem się ze żbikiem , czas oczekiwania około miesiąc, jutro wysyłam już.

#2622 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 21:36

Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.

Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu ;)

Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie :D

Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...

A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .

Tutaj jest opis gwarancji

https://www.corona-f...g.pl/gwarancja/


Użytkownik Derrek edytował ten post 26 wrzesień 2018 - 21:46


#2623 OFFLINE   WojtekCIN

WojtekCIN

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1193 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 04:18

Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...
A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .
Tutaj jest opis gwarancji
https://www.corona-f...g.pl/gwarancja/

Naprawdę?

To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik WojtekCIN edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 04:19


#2624 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 09:16

Naprawdę?

To musiałem być już kilka razy mocno porobiony i mieć zwidy, bo każdy komu pomogłem z gwarancją w StC dostał co chciał bez wysyłania złamasa gdziekolwiek. Łącznie ze mną. Cocaine is a helluva drug!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty , pójdę do sklepu na stojaczek pospisuje unikalne kody baa nawet fotki sobie popstrykam tych kodów, dodatkowo znajdę fotki połamanego kijka w necie najlepiej jakby to było pośrodku uszkodzenie tak żeby całą wędkę mi wymieniono zapłacę tee cła i opłaty serwisowe 50-100 dolców może i nowa wędka załatwiona .

Monoblank to od razu mam wymianę na nową wędkę .


Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 09:26


#2625 OFFLINE   WojtekCIN

WojtekCIN

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1193 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 09:56

To musisz opisać dokładnie jak to robisz takie niesamowite przekręty (.......)

 

 

Ładnie, brnij dalej. 

Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji?

 

Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce?

 

:)

 

p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje. 


Użytkownik WojtekCIN edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 10:01


#2626 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:28

Ładnie, brnij dalej. 

Masz podstawy do wysnuwania takich a nie innych insynuacji?

 

Trzymałeś w ogóle kiedykolwiek StC w ręce?

 

:)

 

p.s. Od tej pory, proszę kolegów forumowiczów o nie pisanie do mnie z prośbą o pomoc w załatwieniu spraw z StC, skoro są takie insytuacje. 

Trzymałem łapałem ,ale jeżeli mówisz że nie wymagają odesłania uszkodzonego egzemplarza to każdy może sobie załatwić wędkę która na stojaku kosztuje 2000 zł za 100 dolców . To brzmi niesamowicie



#2627 OFFLINE   WojtekCIN

WojtekCIN

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1193 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:32

Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem. 

A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy.



#2628 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:35

Mi chodzi o to, że nazwałeś mnie "przekręciarzem" i oszustem. 

A zresztą, szkoda mi czasu na udowadnianie Tobie pewnych rzeczy.

Nie nazwałem  cie oszustem , za "przekręt" przepraszam może za mocne słowo .

Nie ma podstaw żeby nazywać cie "oszustem" jeżeli są osoby którym się udało w taki sposób załatwić reklamacje .

Jeżeli ST CROIX tak załatwia reklamacje oczywiście to jest wielki plus dla nich a z drugiej strony każdy może w ten sposób wyżebrać wędkę tanio .


Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 10:38

  • WojtekCIN lubi to

#2629 OFFLINE   Krismuaythai

Krismuaythai

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 280 postów
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 27 wrzesień 2018 - 10:39

Panowie bądźmy dorośli:
Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle.

Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy.

Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby ;)
  • 100icki lubi to

#2630 Guest_EdekZfabrykiKredek_*

Guest_EdekZfabrykiKredek_*
  • Guests

Napisano 27 wrzesień 2018 - 11:02

Panie na ryby gdzieeee, pogoda się załamała ;-)

#2631 OFFLINE   Krismuaythai

Krismuaythai

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 280 postów
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 27 wrzesień 2018 - 11:07

Panie na ryby gdzieeee, pogoda się załamała ;-)


Nie ma złej pogody na ryby codziennie jestem nad Odrą ;)
  • strary lubi to

#2632 Guest_EdekZfabrykiKredek_*

Guest_EdekZfabrykiKredek_*
  • Guests

Napisano 27 wrzesień 2018 - 11:34

Dla mnie też nie ma złej ale zima się zbliża więc dyskusje na jb będą się nasilały ;-)

#2633 OFFLINE   fafka90

fafka90

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 137 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Damian
  • Nazwisko:Góra

Napisano 27 wrzesień 2018 - 13:20

szczerze to Panowie poprosiłem o radę skoro kolega ma taka możliwość to świetna sprawa, a taka gównoburza to przesada, dziękuje za rady! Panowie nad wodę,rozładować emocje, od gadania nikt nic nie złowil!


  • Krismuaythai lubi to

#2634 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 15:20

Panowie bądźmy dorośli:
Oficjalna droga relamacyjna to odesłanie wędki do producenta około 100$-150$ ekspertyza jeśli uważamy ze kij nie pękł z naszej winy jeśli przyznajemy się do połamania z naszego niedopatrzenia wymieniają i tyle.

Natomiast nie wyklucza to możliwości rozwiązywania takich reklamacji poza OWG i przesłanie takowej części w ramach współpracy do przedstawicielstwa czy dystrybutora bez wysłania uszkodzonej części i robi się to w ramach dobrej współpracy.

Nie ma potrzeby licytować się, że ktoś może bądź nie skrócić drogę oficjalnej reklamacji. Dajcie spokój- idźcie na ryby ;)

Mnie martwi To

Opłaty
1. Koszt podstawowy serwisu St. Croix wynosi średnio 180 zł – w jej skład wchodzi opłata serwisowa i koszt transportu wędki do USA (shipping and handling) oraz opłaty celne.
2. Koszt transportu i opłat celnych jest niezależny od firmy Corona-Fishing oraz St. Croix. Firma Corona-Fishing nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
3. Pozostałe koszty opłaty serwisowej zależne są od modelu wędki, rodzaju uszkodzenia, roku produkcji i typu opieki serwisowej.

 

 

A więc punkt 1 płace 180 zł za sam transport i potem jeszcze punkt 3 ...zależność od modelu jest to 50 do 90 dolarów ... przecież podliczycie wyjdzie masakrycznie dużo w avidzie to może być nawet polowa ceny wędki :blink: czy tylko płace punkt 1 ...??

Czy ktoś to ogarnia ....


Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 15:30

  • delux64 lubi to

#2635 ONLINE   Krismuaythai

Krismuaythai

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 280 postów
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 27 wrzesień 2018 - 15:26

Odpowiedz St Croix o moje pytanie odnośnie możliwości wysłania nowej części/kija z „dożywotnia gwarancja” bez konieczności wysłania do nich uszkodzonej części/kija:

13053671_6EE9E758-7424-4093-BE34-81C9194

Tak wiec kolega @WojtekCIN ma racje. Temat jak dla mnie zamknięty.

Użytkownik Krismuaythai edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 15:28

  • Pickerel, coma i WojtekCIN lubią to

#2636 OFFLINE   WojtekCIN

WojtekCIN

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1193 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:36

Przecież to oczywiste że w Park Falls nie potrzeba złamasów bo i po co?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#2637 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4989 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:48

Oni ci nie wyślą nowej część jak im nie wyślesz uszkodzonej wędki ... ponieważ w taki sposób każdy może ich nabrać w butelkę ...

A wysyłając przez dystrybutora wyjdzie koledze taniej ... niż ma to robić sam .

Tutaj jest opis gwarancji

https://www.corona-f...g.pl/gwarancja/

Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE  :(  ;)

Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.


  • coma i WojtekCIN lubią to

#2638 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:55

Wymieniałem szczytówkę miesiąc temu i nic nie wysyłałem oprócz zdjęcia emailem złamanej szczytówki, tyle wymagają: zdjęcie złamanej szczytowki, numer seryjny wędki, opłata za przesyłkę i tyle nie wiem jaka jest procedura przy wedkach jednoczęściowych
  • WojtekCIN lubi to

#2639 ONLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 27 wrzesień 2018 - 16:57

Wygląda na to , że Ciebie robią w bambuko z tą gwarancją ST>CROIX> w CORONIE  :(  ;)

Obecnie jest , to tak jak chłopaki opisują.

Nikt mnie nie zrobił  w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...

Po co im złamasy przyjmijmy  scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.

Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów :P


Użytkownik Derrek edytował ten post 27 wrzesień 2018 - 16:58


#2640 OFFLINE   Pickerel

Pickerel

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1212 postów
  • Imię:Wojtek

Napisano 27 wrzesień 2018 - 17:18

Nikt mnie nie zrobił  w babmbuko jeszcze bo nie miałem okazji korzystać z tego przywileju ...
Po co im złamasy przyjmijmy  scenariusz że nie jesteś posiadaczem danego kija , nie masz go.
Kto by nie chciał np ES70MLF za 100 dolarów :P


Przestan sie juz kompromitowac.
  • coma lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych