Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wędki St. Croix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5070 odpowiedzi w tym temacie

#2601 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 15:12

Witajcie! mam pytanie odnośnie gwarancji stCroix, a mianowcie dzisiaj połamałem niefortunie szczyt w elitce les68mxf,posiadam ją od 5 lat,kupiłem nową prywatnie,mam wszystkie kwity nie posiadam paragonu zakupu,prawdopodobnie nie rejestrowana,czy istnieje możliwość gwarancji?

Stara gwarancja była rejestrowana na 1 właściciela , nowe gwarancje   nie są dożywotnie ale nie są rejestrowane na 1 właściciela  ... a jak wygląda to w praktyce nie miałem nigdy z tym styczność ... Pewnie w stanach od ręki by ci to wymienili i nie stwarzali żadnych problemów , Ale nie mieszkasz tam więc pozostaje ci zgłosić reklamacje przez ich stronę .


Użytkownik Derrek edytował ten post 26 wrzesień 2018 - 15:15


#2602 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 15:14

Witajcie! mam pytanie odnośnie gwarancji stCroix, a mianowcie dzisiaj połamałem niefortunie szczyt w elitce les68mxf,posiadam ją od 5 lat,kupiłem nową prywatnie,mam wszystkie kwity nie posiadam paragonu zakupu,prawdopodobnie nie rejestrowana,czy istnieje możliwość gwarancji?


  • delux64 lubi to

#2603 OFFLINE   BartasL2

BartasL2

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 125 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Bartek
  • Nazwisko:L

Napisano 26 wrzesień 2018 - 15:25

Pisz e maila do St.Croix wyślesz na swój koszt, oni odeślą nówkę i sru. Nie wiem ile to potrwa tylko.

#2604 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:00

Na te wędzisko jest 15 lat gwarancji, a wędkę możesz zarejestrować w każdej chwili na stronie producenta, ja wymieniałem szczytówkę miesiąc temu, trwa to zaledwie Okolo 2 tygodni bo szczytówka idzie ze stanów. Kontaktujesz się z producentem przez ich stronę https://stcroixrods.com/pages/contact opisujesz co się stało (po angielsku) i czekasz na odpowiedz co dalej, odpowiadają bardzo szybko. Ja musiałem wysłać zdjęcie pękniętej szczytówki i zapłacić przez PayPal $60 za wysyłkę z USA ale do Anglii niewiem ile kosztuje do Polski , szczytówka przyjechała po tygodniu nie robią żadnych problemów. A jak nie znasz angielskiego to się skontaktuj z chłopakami z corona-fishing numer jest na ich stronie oni pewnie wszystko ci załatwią ale nie wiem jaki będzie koszt.
  • delux64 lubi to

#2605 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:23

Na te wędzisko jest 15 lat gwarancji, a wędkę możesz zarejestrować w każdej chwili na stronie producenta, ja wymieniałem szczytówkę miesiąc temu, trwa to zaledwie Okolo 2 tygodni bo szczytówka idzie ze stanów. Kontaktujesz się z producentem przez ich stronę https://stcroixrods.com/pages/contact opisujesz co się stało (po angielsku) i czekasz na odpowiedz co dalej, odpowiadają bardzo szybko. Ja musiałem wysłać zdjęcie pękniętej szczytówki i zapłacić przez PayPal $60 za wysyłkę z USA ale do Anglii niewiem ile kosztuje do Polski , szczytówka przyjechała po tygodniu nie robią żadnych problemów. A jak nie znasz angielskiego to się skontaktuj z chłopakami z corona-fishing numer jest na ich stronie oni pewnie wszystko ci załatwią ale nie wiem jaki będzie koszt.

Na les68mxf jest dożywotnia ... to na nowe elitki 15 są ...


  • ktm777 lubi to

#2606 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:35

Tak czy inaczej gwarancja przechodzi na innego właściciela i tak producent pyta tylko o model i numer seryjny a nie o imię i nazwisko

#2607 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:38

Tak czy inaczej gwarancja przechodzi na innego właściciela i tak producent pyta tylko o model i numer seryjny a nie o imię i nazwisko

Jest napisane że gwarancja jest ograniczona do jednego właściciela ... więc nie przechodzi jak to ma miejsce z nową gwarancją 15 letnią .



#2608 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:45

Gdzie ty to wyczytałeś? bo przejrzałem cała stronę producenta i nic nie znalazłem na ten temat

#2609 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:57

Najlepiej zadzwoń do corona-fishing, oni ci powiedzą co zrobić.

#2610 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 16:58

Gdzie ty to wyczytałeś? bo przejrzałem cała stronę producenta i nic nie znalazłem na ten temat

Bo nie znajdziesz już tego ,  wszystkie  nowe wędki i wędki które są nadal w produkcji  w tym avid zmienili gwarancje z dożywotniej na 15 letnią .

 

Tutaj masz napisane "ograniczona dożywotnia gwarancja"

http://shark.sklep.p...end-elite-p1309


Użytkownik Derrek edytował ten post 26 wrzesień 2018 - 17:02

  • arrowana lubi to

#2611 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 17:41

Producent tylko zmienił okres trwania gwarancji a nie kto ja nabywa a kto nie i nie sugerował bym się co pisze na stronie jakiś tam sklep tylko co pisze producent, a na stronie producenta nic niema napisane ze są ograniczenia w gwarancji co do właściciela wedki a ta firma ma serwis na wysokim poziomie i dba o klienta, nie tak jak w Polsce ze coś kupisz i się zepsuje to potem wszyscy ręce umywają i maja wymówki ze nie podlega gwarancji bo to z twojej winy itd. W ich gwarancji nie chodzi kto jest właścicielem czy ten co kupił jest pierwszym właścicielem tylko o to czy to jest ich sprzęt po to każda wędka ma unikatowy numer seryjny. Moim zdaniem nie będzie problemu z wymianą szczytówki na nową.

#2612 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 17:57

Przed samodzielnym kontaktem z serwisem ST CROIX skontaktuj się z dystrybutorem "ŻBIK" możliwe że oni przeprowadzą za ciebie proces reklamacyjny , ty tylko uiścisz wszystkie koszta związane z tym .

 

http://www.stcroixrods.com.pl/serwis

 

Twoja wędka została wyprodukowana 5 lat temu więc według stawki to 90 dolarów koszta;p


Użytkownik Derrek edytował ten post 26 wrzesień 2018 - 18:04


#2613 OFFLINE   WojtekCIN

WojtekCIN

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1185 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:01

Po co?

Normalnie piszesz do USA że był unfall i tyle w temacie.

Poszukaj w tym temacie jak to się robi.




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • salmon1977 lubi to

#2614 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:14

Jaki unfall??? „Unfall” z angielskiego to „ nie opuścić”

#2615 OFFLINE   WojtekCIN

WojtekCIN

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1185 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:19

Poszukaj w językach germańskich ale bliższych nam po niemiecku to wypadek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Jarek M lubi to

#2616 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:21

St Croix to Amerykanie nie Niemcy

#2617 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:25

Po co ma to robić sam jak może to zrobić przez dystrybutora .



#2618 OFFLINE   Rgjazz

Rgjazz

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 20 postów
  • LokalizacjaUK

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:31

Tylko on pisał że niema rachunku bo kupił od kogoś i nie wie pewnie u kogo była kupiona przez pierwszego właściciela i niewiadomo czy inny dystrybutor będzie się chciał tym zająć. Przeważnie chcą rachunek czy u nich kupiłeś.

#2619 OFFLINE   Derrek

Derrek

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 312 postów

Napisano 26 wrzesień 2018 - 18:51

Tylko on pisał że niema rachunku bo kupił od kogoś i nie wie pewnie u kogo była kupiona przez pierwszego właściciela i niewiadomo czy inny dystrybutor będzie się chciał tym zająć. Przeważnie chcą rachunek czy u nich kupiłeś.

Ale oni tam nic nie piszą że chcą rachunku :P



#2620 OFFLINE   spinspektor

spinspektor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 421 postów
  • Lokalizacjaxyz

Napisano 26 wrzesień 2018 - 19:41

Temat wałkowany dawno temu i opisany dokładnie co i jak robić.

Wystarczy przelecieć kilka stron do tyłu ;)

Odpowiem tylko na pytanie dlaczego warto samemu a nie przez dilera - ponieważ na nową część czekasz 10 dni, a nie 10 miesięcy przy tej samej cenie :D


  • WojtekCIN lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych