Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wędki St. Croix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5070 odpowiedzi w tym temacie

#4341 OFFLINE   duzers

duzers

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 338 postów
  • Imię:Tomasz

Napisano 05 marzec 2021 - 22:29

Panowie przejrzałem kilkanaście ostatnich wpisów i nic nie znalazłem na ten temat informacji, więc podpytam.
W grudniu 2018r. Wysyłałem złamaną przez nieuwagę elitę do polskiego dystrybutora. Mija 1,5 roku i nadal wędka nie wróciła z gwarancji. Rozumiem, że covid ale po mały tracę cierpliwość, jak jest z waszymi gwarancjami? Też są tyle czasu rozpatrywane 😑

Użytkownik duzers edytował ten post 05 marzec 2021 - 22:30


#4342 OFFLINE   elpojo

elpojo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 894 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 05 marzec 2021 - 22:58

Panowie przejrzałem kilkanaście ostatnich wpisów i nic nie znalazłem na ten temat informacji, więc podpytam.
W grudniu 2018r. Wysyłałem złamaną przez nieuwagę elitę do polskiego dystrybutora. Mija 1,5 roku i nadal wędka nie wróciła z gwarancji. Rozumiem, że covid ale po mały tracę cierpliwość, jak jest z waszymi gwarancjami? Też są tyle czasu rozpatrywane 😑

Wysłałem złamany blank do Żbika w sierpniu 2019, otrzymałem nowy w kwietniu 2020, dłużył mi się ten okres strasznie...
Pod koniec 2019 mój kolega złamał 2 szczytówki Tournamenta i Extreme domykając okno w samochodzie, na nowe wedki czekał 8 m-cy. 1,5 roku to dlugo, co na to dystrybutor?

Użytkownik elpojo edytował ten post 05 marzec 2021 - 23:01


#4343 OFFLINE   Biesan

Biesan

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1136 postów

Napisano 06 marzec 2021 - 08:13

Dlatego zadałem wcześniej pytanie, czy ktoś załatwiał sprawy gwarancji/reklamacji bezpośrednio z st.croix z pominięciem Polskiego dystrybutora

#4344 OFFLINE   czekan

czekan

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 32 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 06 marzec 2021 - 09:06

Witam. Ostatnio wystosowałem do nich dwa maile, brak odpowiedzi. To Ameryka, to daleko, wędka dociera tam i wraca po roku, to może na email trzeba czekać parę miesięcy:)

#4345 OFFLINE   elpojo

elpojo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 894 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 06 marzec 2021 - 09:08

Dlatego zadałem wcześniej pytanie, czy ktoś załatwiał sprawy gwarancji/reklamacji bezpośrednio z st.croix z pominięciem Polskiego dystrybutora

Poszedłem tym samym tropem i wszystko załatwiłem z StC. Jednak po wycenie wysyłki jednoskładu do PL na kwotę 180$ poprosiłem o pomoc w przeprowadzeniu reklamacji przez Żbika. Dzięki temu zapłaciłem za wysyłkę kurierską w PL bo blank przyszedł z innymi kijami.

#4346 OFFLINE   neronhell

neronhell

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów

Napisano 06 marzec 2021 - 09:09

Michał ja do nich pisałem w tamtym tygodniu odnośnie gwarancji i dostałem odpowiedź jakoś po 2-3 dniach.

Użytkownik neronhell edytował ten post 06 marzec 2021 - 09:11


#4347 OFFLINE   czekan

czekan

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 32 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 06 marzec 2021 - 11:09

No to nie wiem, ciąży na mnie najwyraźniek klątwa avida:) W Polsce nic nie mogą zrobić a w USA nie odpisują. Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz, czy szczytówki są z zunifikowane i będzie pasować stara szczytówka sprzed paru lat na nowy dolnik. Kiedyś się na to naciąłem w innej firmie, model ten sam, ale coś zmienili i nie pasowało. W St Croix nie słyszałem, ale też nie badałem tematu.

#4348 OFFLINE   duzers

duzers

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 338 postów
  • Imię:Tomasz

Napisano 06 marzec 2021 - 22:06

@elpojo, faktycznie bardzo długi czas oczekiwania. Temat załatwiany u Żbika. Mam informację sprzed miesiąca, że wędka nie jest już produkowana i otrzymam kija o takich samych parametrach tylko w wersji krótszej. Ma do mnie dotrzeć nowy kijek za opłatą ok 450-500 PLN.
U Ciebie i Kolegów wszybko poszło z gwarancją, ja widocznie mam pecha.

#4349 OFFLINE   neronhell

neronhell

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów

Napisano 07 marzec 2021 - 05:58

A w Waszych przypadkach złamanie/uszkodzenie wędki nastąpiło np. przy wyrzucie czy raczej był to nieszczęśliwy wypadek typu drzwi auta itp.
Bo widzę że trochę tych kijów jest wysyłana do serwisu.

#4350 OFFLINE   Biesan

Biesan

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1136 postów

Napisano 07 marzec 2021 - 07:53

Do mnie z USA przyszedł jeszcze w folii uszkodzony,dokładnie spigot dolnego składu. Chyba dam jednak do rodbuilera niech to ogarnie. Będzie szybciej i taniej bo widzę że średnio się opłaca zwłaszcza w niższych modelach. U mnie to st.croix Panfish PFS90LMF2, między czasie kupiłem drugiego a ten leży już od roku folii z metkami w szafie i nie wiem co z nim zrobić.

Użytkownik mepps edytował ten post 07 marzec 2021 - 07:54


#4351 OFFLINE   duzers

duzers

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 338 postów
  • Imię:Tomasz

Napisano 07 marzec 2021 - 13:22

A w Waszych przypadkach złamanie/uszkodzenie wędki nastąpiło np. przy wyrzucie czy raczej był to nieszczęśliwy wypadek typu drzwi auta itp.
Bo widzę że trochę tych kijów jest wysyłana do serwisu.



Ja złamałem przez nieuwagę, nikt mnie nie pytał z jakiej przyczyny. Wędki nie rejestrowałem i otrzymałem informację, że w takim wypadku gwarancja to 15 lat od momentu rozpoczęcia produkcji.

#4352 OFFLINE   duzers

duzers

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 338 postów
  • Imię:Tomasz

Napisano 07 marzec 2021 - 13:26

Jedyny plus to taki, że nie potrzebny jest dowód zakupu, dla porównania kiedyś ogarniałem temat zlamanego banku Suzuki i tu niezbędny jest dokument zakupu. W obu wypadkach koszt to kilka stów, z różnicą taką że w BRC wszystko masz od ręki, w ciągu tygodnia, a tu czekam niemal dwa lata.

#4353 OFFLINE   neronhell

neronhell

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów

Napisano 07 marzec 2021 - 13:29

Ja złamałem przez nieuwagę, nikt mnie nie pytał z jakiej przyczyny. Wędki nie rejestrowałem i otrzymałem informację, że w takim wypadku gwarancja to 15 lat od momentu rozpoczęcia produkcji.

Po 15 latach też będziesz mógł wysłać do serwisu. Tylko koszt będzie wyższy o jakieś 20$. ( potwierdził to Żbik)
A pytałem z ciekawości czy blanki łamią się "same" czy raczej to "zdarzenia losowe".

d66c47aa164fefb81bd62ca15e0f4ead.jpg

Użytkownik neronhell edytował ten post 07 marzec 2021 - 13:35


#4354 OFFLINE   Kamil_Olsztyn

Kamil_Olsztyn

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 673 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 07 marzec 2021 - 17:22

Według mnie to powinno być tak:

1) odsyłasz ķij do Żbika z opisem usterki i przyczyną.
2) Po 14 dniach od otrzymania przez niego przesyłki pytasz co z kijem.
3) Odpowiada że meile, stany zjednoczone i inne pierdoły.
4) Następnego dnia wysyłasz e-mail, że zgodnie z polskim prawem gwarancja zostaje uznana i oczekujesz tego i tego.
5) Wiemy co dalej robi W.Żbikowski
6) UOKiK.
  • duzers lubi to

#4355 OFFLINE   duzers

duzers

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 338 postów
  • Imię:Tomasz

Napisano 07 marzec 2021 - 18:41

Myślę, że łamliwość blanków związana jest nieprawidłowym użytkowaniem. W moim przypadku ewidentnie moja wina.
Wracając do procedury reklamacyjnej faktycznie ręce opadają, choć trzeba mieć na uwadze covid.
Dam znać jak dojdzie do finalizacji, jednak już wiem, że jak dojdzie kijek trafi na giełdę, bo owy patyk znazazł swojego następcę i już u mnie nie będzie miał zastosowania.

Użytkownik duzers edytował ten post 07 marzec 2021 - 18:42


#4356 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4978 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 07 marzec 2021 - 18:58

...Myślę, że łamliwość blanków związana jest nieprawidłowym użytkowaniem...

... ​i to jest złota myśl , którą powinni sobie wziąć do serca Ci wszyscy co twierdzą , że wszystko jest nie doszacowane i zawsze można więcej .... 


Użytkownik miramar69 edytował ten post 07 marzec 2021 - 19:57


#4357 OFFLINE   gumowy

gumowy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 574 postów
  • LokalizacjaDelta Odry
  • Imię:Filip
  • Nazwisko:Skywalker

Napisano 07 marzec 2021 - 20:46

Szczególnie niedoszacowana jest wytrzymałość na uderzenia klapa bagażnika czy drzwiami samochodu. Kiedyś widziałem jak elitka pękła już po czwartym trzaśnięciu drzwiami bagażnika słabizna.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#4358 OFFLINE   kruz

kruz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • LokalizacjaFMI
  • Imię:Krzysztof

Napisano 07 marzec 2021 - 21:03

Kiedys mialem okazje rozmawiac o statystykach reklamacji.
Procentowo jestesmy w swiatowej czolówce. Ale tez tylko my Polacy wymyslilismy jak mozna kupic w Lidlu paczke ciastek, zeżreć 90 % i isc do sklepu oddac bo nie spełniają naszych oczekiwań.

Moj przyjaciel sprzedaje znane Wam wszystkim rzeczy, znane i bardzo cenione na calym świecie - nie wedki. Czasami na szwedzkie wyjazdy zabiera wydrukowane maile z rekalmacjami od klientow - taka wieczorna lektura. Mnie ogarnia wstyd i zazenowanie jak to czytam. On musi wstydzic sie dodatkowo przed producentami

Mialem kilkadziesiat wedek St. croixa - polamalem jedną. Z mojej winy

#4359 OFFLINE   Olo1970

Olo1970

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 414 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • Imię:Olo

Napisano 07 marzec 2021 - 23:29

Złamałem chyba trzy lata temu niezarejestrowaną elitkę w jednoskładzie, uszkodzenie z mojej winy. Załatwiałem przez Żbika, czas oczekiwania około 4 miesiące, koszt 750 PLN. Złamany kij nie był już produkowany, więc otrzymałem nowszy model. Tyle w temacie, z obsługi byłem zadowolony.

Wysłane z mojego SM-G715FN przy użyciu Tapatalka
  • BartasL2 lubi to

#4360 OFFLINE   xyzzvpc

xyzzvpc

    Zaawansowany

  • Oczekujący na akcept
  • PipPipPip
  • 1558 postów
  • Imię:Paweł

Napisano 07 marzec 2021 - 23:49

Nie zawsze po upływie 14 dni reklamacja jest uznawana z automatu..... polecam dokładną lekturę http://prawakonsumen...acje/gwarancja/


Użytkownik gajosik edytował ten post 07 marzec 2021 - 23:51





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych