Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie
AUTORSKI

Dąbek 111 - Przeróbka St Croix 2SC66XHF

autorski-rb

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Dąbek 111

Dąbek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 postów

Napisano 28 maj 2011 - 15:55

Witam
Jak w temacie mam okazyjnie kupionego Premiera do 2oz ,na dwustopkowych przelotkach i myślę o odchudzeniu go i zamontowaniu pojedyńczych.Kij z przeznaczeniem do jerków szczupakowych i cięższych kogutów na sandacza.Główną bolączką jest jednak to ,że to jednoskład i tak sobie wymyśliłem aby chlasnąć go w pół i wkleić spigot.
Nie ukrywam ,że liczę na opinie czy kij nada się do w/w zastosowań i na ewentualną podpowiedż dot. montażu spigota , bo w tym temecie jestem zupełnie zielony.Z przelotkami sobie poradzę ale do spigota będzie potrzebny fachowiec.

Pozdrawiam

Rafał
 



#2 OFFLINE   Dąbek 111

Dąbek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 postów

Napisano 31 maj 2011 - 16:33

Witam
Trochę się walnąłem z symbolem wędki w temecie. Jest to seryjny jednoskład PS66XHF na dwustopkowych przelotkach.Pomysł z przerobieniem na dwusklad chyba skutecznie mi już wybił ze łba właściciel jednej z pracowni.Cyba będę musiał się przełamać do jednoskładu , w sumie w łodzi nie zawadza a w domu i tak stał w kącie od 1.5 roku.
Jednak odchudzenie go jest teraz dla mnie sprawą priorytetową, więc jeśli mógłbym liczyć na jakąś propozycję to jestem z góry wdzięczny. Wędka ma współpracować ze Slamerem 360 i myślałem aby zacząć od 30V i skończyć 7 na szczycie.I teraz nie niewiem czy po wlotowej 20-12-8-7-7 i szczyt, czy z 30 przejść od razu na 16 i później 10-8 -7-7 i szczyt. Orginalnie ma 6 dwustopkowych.Nie wiem czy drastycznie obniży to wagę kija ,ale zawsze to parę deko mniej.


Pozdro

Rafał

#3 OFFLINE   Gumofilc

Gumofilc

    Ekspert

  • +Forumowicze