Skocz do zawarto艣ci

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj si臋 lub Zarejestruj by otrzyma膰 pe艂en dost臋p do naszego forum.

Zdj臋cie
AUTORSKI

D膮bek 111 - Przer贸bka St Croix 2SC66XHF

autorski-rb

  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   D膮bek 111

D膮bek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 post贸w

Napisano 28 maj 2011 - 15:55

Witam
Jak w temacie mam okazyjnie kupionego Premiera do 2oz ,na dwustopkowych przelotkach i my艣l臋 o odchudzeniu go i zamontowaniu pojedy艅czych.Kij z przeznaczeniem do jerk贸w szczupakowych i ci臋偶szych kogut贸w na sandacza.G艂贸wn膮 bol膮czk膮 jest jednak to ,偶e to jednosk艂ad i tak sobie wymy艣li艂em aby chlasn膮膰 go w p贸艂 i wklei膰 spigot.
Nie ukrywam ,偶e licz臋 na opinie czy kij nada si臋 do w/w zastosowa艅 i na ewentualn膮 podpowied偶 dot. monta偶u spigota , bo w tym temecie jestem zupe艂nie zielony.Z przelotkami sobie poradz臋 ale do spigota b臋dzie potrzebny fachowiec.

Pozdrawiam

Rafa艂
 



#2 OFFLINE   D膮bek 111

D膮bek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 post贸w

Napisano 31 maj 2011 - 16:33

Witam
Troch臋 si臋 waln膮艂em z symbolem w臋dki w temecie. Jest to seryjny jednosk艂ad PS66XHF na dwustopkowych przelotkach.Pomys艂 z przerobieniem na dwusklad chyba skutecznie mi ju偶 wybi艂 ze 艂ba w艂a艣ciciel jednej z pracowni.Cyba b臋d臋 musia艂 si臋 prze艂ama膰 do jednosk艂adu , w sumie w 艂odzi nie zawadza a w domu i tak sta艂 w k膮cie od 1.5 roku.
Jednak odchudzenie go jest teraz dla mnie spraw膮 priorytetow膮, wi臋c je艣li m贸g艂bym liczy膰 na jak膮艣 propozycj臋 to jestem z g贸ry wdzi臋czny. W臋dka ma wsp贸艂pracowa膰 ze Slamerem 360 i my艣la艂em aby zacz膮膰 od 30V i sko艅czy膰 7 na szczycie.I teraz nie niewiem czy po wlotowej 20-12-8-7-7 i szczyt, czy z 30 przej艣膰 od razu na 16 i p贸藕niej 10-8 -7-7 i szczyt. Orginalnie ma 6 dwustopkowych.Nie wiem czy drastycznie obni偶y to wag臋 kija ,ale zawsze to par臋 deko mniej.


Pozdro

Rafa艂

#3 OFFLINE   Gumofilc

Gumofilc

    Ekspert

  • +Forumowicze