Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Luzy w Shimano Super 4000 GT-RC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   woodman

woodman

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 51 postów

Napisano 29 lipiec 2011 - 20:02

Witam Posiadam kołowrotek jak w temacie i jakiś czas temu pojawiły się w nim luzy (jak się złapie jedna ręką za rotor a druga ręką porusza korbką jest luz około 2 lub 3 milimetrów,pod obciążeniem nie zauważalny tylko na sucho go czuć) Nie są one na korbce bo podmieniałem drugą która w innym kołowrotku jest ok i luzy były nadal Nie znam się za dobrze na serwisowaniu kołowrotków ale wydaje mi się że występują one na przekładni Kołowrotek kupiony pod koniec września 2010 i nie był wcale zarzynany pracował około półtorej miesiąca przy średnim spiningu i na wiosnę kilkanaście razy przy feederze Mam na niego jeszcze gwarancję jednak miałem już raz NIEprzyjemność korzystania z Polskiego serwisu Shimano i chciałbym takowej po raz kolejny uniknąć Czy da się samemu te luzy zniwelować czy jednak muszę kołowrotek wysłać do serwisu ?

#2 OFFLINE   zorro

zorro

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2676 postów
  • LokalizacjaWarszawa-Kamienne Skarżychoooo...
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Szczepanik

Napisano 29 lipiec 2011 - 22:02

Da się samodzielnie takiej sztuki dokonać... :D A co do luzów na korbie, to luzy ma nie sama korbka ale w shimaniakach luziska są w dziurze gdzie korba jest umiejscowiona... Czyli przekładanie nawet pięciu korbek o niczym nie zaświadczy ani nic nie da... :D

#3 OFFLINE   woodman

woodman

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 51 postów

Napisano 29 lipiec 2011 - 23:21

Czyli mówisz Pan że ten otwór w który wkłada się korbkę się wyrabia i stąd te luzy ? Czyli on musi być z jakiegoś gównolitu zrobiony bo nawet w tańszych kołowrotkach raczej nie miałem takiego