Wczoraj zdjąłem śrubę z mojej MK w celu sprawdzenia i wyczyszczenia. Coś mnie podkusiło, żeby zobaczyć jak jest w środku i rozkręciłem dalej obudowę silnika, chociaż wcześniej nigdy tego nie robiłem. Okazało się, że włożenie tego z powrotem i skręcenie wcale nie jest takie proste. W końcu mi udało ale coś jednak nie poszło. Jak się okazało dzisiaj na wodzie, śruba kręci się w drugą stronę! Tzn. daję do przodu a jednostka płynie do tyłu. Po włączeniu wstecznego płynę do przodu. No kuźwa, co zrobiłem nie tak???
Z drugiej strony, czy to ma jakieś znaczenie dla żywotności i mocy silnika? Inaczej mówiąc czy mogę:
- pływać kręcąc manetką w odwrotną stronę i się nie przejmować?
lub
- podłączyć silnik odwrotnie do biegunów akumulatora, pływać i się nie przejmować?
Druga sprawa, uszczelka wyglądała staro więc teraz też jestem zaniepokojony czy dobrze się ułożyła i nie będzie puszczać wody do środka. Myślę, żeby dodatkowo uszczelnić połączenia silikonem - czy to dobry pomysł?
Załączone pliki
Użytkownik Grzegorz B. edytował ten post 14 maj 2017 - 18:52